Parikiloisen kinkun kun huomenna haet niin nippa nappa ehtii sulaa, hyvissä ajoin tuo ois pitäny alottaa.
Printable View
Parikiloisen kinkun kun huomenna haet niin nippa nappa ehtii sulaa, hyvissä ajoin tuo ois pitäny alottaa.
Nyt öitä porukoille ettekä ala sekstailee ilman mua[emoji53]
Kyllä muuten on mukavata olla näin maanantaina pätkässä! [emoji485] [emoji106] [emoji92] [emoji39]
Mikä ihmeen heteromaanantai? Kai miehetkin voi ratsastaa, kaikkihan ne vanhan ajan länkkäritkin olivat nimenomaan miehiä nahkahousuissaan! [emoji39]
Ding ding Dong Joulun kulkuset kajahtaa
Liite 25012
Juu onhan ne nahkaiset kokochapsit tosi heterot... :whistle:
http://www.mustaanahkaa.fi/tuotekuva...S%204050-1.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...c9998173ca.jpg Ja heteromaanantain miespuolisille myös silmänruokaa..
Taidanpa mennä kattomaan brokeback mountainin.. Tai ehkä sittenkin nukkumaan. Ensin silmät - >tärpätti.
Silmät suli, kiitos vapebabe!
Eipä tule joululahjojen kanssa kiire ei, tilipäivä kun 23.
Hirveen kiva sumasukeltaa viimehetken ryysikseen.
Nojaa, Veikkauksen kuoria on nopsaan haettu, se on noi siskon muksut ja oma jotka työllistävät.
Voisko niille ostaa pullon kossua?
:cool: täällähän alkaa olemaan oikein jouluinen tunnelma..
Jep[emoji6] mulla on vielä tippa vodkaa vitriinissä ja klögiä sen kanssa[emoji39] aattona pientä napsua[emoji13]
Pitäisköhän tatuoida otsaan teksti: "ei saa tarjoilla kahvia klo 16 jälkeen"?
Meni pitkälle yöhön että sai unta kun kiskasin pikkujouluissa kolme kuppia kahvia...
Joo, no siinähän sä sen erheen teit, ei kahvia ilman konjakkia pikkujoulussa.
Saa sen kivan rennon olotilan ja unikin tulee helposti, vaikka ruokapöydässä tai vessanpytyllä.
Täällä alkaa todellinen odotus ja joulutunnelman nosto, kun natiaisperhe saapuu tänään. Kuinkahan monta kysymystä "koska" tuleekaan kaikumaan. Vakipukki saapuu aattona jo klo 13.00, ei tartte lasten kitua kokopäivää. Iso osasyy on isomummilla joka tulee "poikaystävänsä" kera aattona, mennään osittain hänen ehdoillaan, lähinnä ruokailun suhteen, sitäkään ei voi venyttää kovin pitkälle. Mutta uusintakierroksia ruokailun suhteen otetaan pitkin iltaa, glögiäkin maistellaan, hyvää se on ilman alkomahooliakin.
Jouluvalmistelut ihan hyvällä mallilla, jos lähtis nyt päivällä vielä piipahtaan keskustassa katsomassa joulutohinaa. Stockkan jouluikkuna on hieno. :yeah: Harmi vaan että Oulustakin lumet pakenemassa, mut on sitä sen verran kuitenkin ollut että tuskin kaikki ehtii sulaa jouluksi vaikka plussakeli jatkuisikin.
Täällä taitaa tuo kaivattu valkoinen lumiverho jäädä puuttumaan, jos ulkona onkin synkkää ja mustaa, ei anneta sen vaikuttaa joulufiiliksiin. Lisätään valoja ja pannaan laulaen "Rekiretki" ja "Valkea joulu", kyllä se siitä lähtee.
Rairai, vappusimat jakoon!
Sää miltei yhtä hyvä.
Nyt on jouluruuat ostettu. Oli vähän kahelia rismassa. Ja kummasti jutut jo lopussa, oli jo viikonloppuna cittarissakin. Onneks kuitenkin saatiin kaikki tarpeellinen. :wheee: Porkkanalaatikko tehdään itse, jännää!
Ja kinkkukin löytyi, valmiiksi sula. Kinkkuasiantuntijana olin luullut että harmaasuolattua saa vain pakastettuna. :lol: Eipähän tarvi jännittää ollenkaan kun meni vähän pitkäks toi kinkun hankinta. :p
Ai stana... Kämppä siivottu joulukuntoon [emoji106]
Pitäs laittaa vielä [emoji201] suolaantumaan ja lohet graaviin.
Huomenna alkaa kinkunpaistot ja saunaa ja kinilonkeroo jajaja [emoji13]
Vaimo kävi kaupassa ja vielä huomenna viskin ostoon ku osais päättää mikä ottaa.
Mä sain töistä 2 kpl lahjakortteja Alkoon[emoji51] pojat laittoi jo tilaukset tulemaan[emoji38]
Mun ammatissa saa tuikkuja, suklaata ja leipää. Yks äitee toi valion juustovalikoimalaatikon ja se oli kyllä jees. Glögit olivat alkoholittomia, mutta tuleepa ponupullolle käyttöä.
Juustot on hyviä..haen niitä vielä huomenna kaupasta ja rypäleitä pitää olla[emoji39]
Eipä ole montaa ruisleipää ilman vehnäjauhoja, mutta oululaisen reikäleipä ei petä tänäkään jouluna:teaching:
Olen pyrkiny vähentämään, vaikka varmaan piparia tulee syötyä(niitä uunissa paistettuja) ja torttua kans(myöskin uunista)
Juustot kuuluu kyllä jouluun! :drool: Niitä onkin muutamaa sorttia juustolautaselle + pari juustoille sopivaa hilloa. Omnom! JA SIKANA SUKLAATA +vähän irtokarkkeja