Sigelei 30w previkkana
Printable View
Sigelei 30w previkkana
Eilen Puffilasta Nitecore UM20, pari VTC4:sta, Capella Sweet watermelon testiin ja yks pyrex -tippi.
Ainiin ja yhdelle käännytettävälle kaverille atopäitä eVodiin.
Eka kerta muuten, kun ei tullu puffilan paketti seuraavana päivänä perille, eli kamat vasta maanantaina hyppysissä :crying: Kiitti Shitella.
Hanski tilas mulle akkuja :3
Vape-resepteiltä vähän tiivareita. Juustokakkua piti ottaa testiin, kun tuli todennäköisesti huono idea... :yeah:
Vertex v2.Mukavan tuntuinen dripperi.
Päivitetty Smokin m50 tuli tilattua
Laitoin nimeni Styxin myyntiversion listaan.
Hana mini DNA40
Tilaus tehty:
SMOK XPRO M65 Plus
Joyetech Delta 2 + RBA base
Kahtotaan onkos niistä nyt mihkään
7 pulloa Alphavapen litkuja, tais uus lempilinja löytyä.
Koh Gen Do:ta ebaystä 80 palaa 12.60e hintaan Japskeista.
Tässä olkaa hyvä: Koh Gen Do Organic Cotton 80 sheets for Skin Care Made in Japan Best Buy | eBay
eBay item number:291284419769
Sx mini
En ostanut tänään mitään, mutta vaihdoin Aqua V2:n Squape R:ään.
UKecig storesta Cloupor Minin.
Vaporflask v2.1 [emoji123] [emoji41] [emoji106]
Nyt katkesi kamelinselkä, kokeeksi ostin näitä nykyajan hömpötyksiä:
-Sigelei 150W ja sille pari sonyn vtc4.
-Sigelei mini 30W
-Kanger Subtank mini ja 5kpl 0.5ohm atopäitä.
Subutankki on mulle ensimmäinen liero ikinä! On kai se aika sitäkin kokeilla nyt kun 2.5v höyrytty. [emoji1]
Joyetechiltä vähän kalustoa... pakkohan se oli ottaa eGo ONE ja Delta II kokeiltavaksi. Samaan kauppaan sitten valmiita coileja ja RBA Base eGrippiin - hiukan vaan v******a, kun taisin sit saada tuon itse laitteen paskaksi just tänään :D
Kanger Subtank Mini, Kanthalia ja akkuja UkEcigStoresta sekä FinnVapelta kihlatulle Liquan Vesimeloni ja Mansikka sekä Atmosin nollapohjaa että saa lantrattua noita meikän 12mg pohjia omaan käyttöön sopiviksi