Tai sitten vaan rupeis Saatananpalvojaks. Vuohta imeskelis päivät pääksytysten. Kaikkeen kuulemma pitää myös laittaa sinappia, kun se on pahaa. (tämänkin huumorin tarjosi kilon poliisi)
Printable View
Tai sitten vaan rupeis Saatananpalvojaks. Vuohta imeskelis päivät pääksytysten. Kaikkeen kuulemma pitää myös laittaa sinappia, kun se on pahaa. (tämänkin huumorin tarjosi kilon poliisi)
Ei, vaan kunnon tujua ja kitkerää kahvia, mustana. Entisessä duunissa jätkät aina vihas meikäläisen kahvinkeittoa, kun "kahvi ei voi koskaan olla liian vahvaa" [emoji13] Ite sitten vuorostani kirosin kun kahvi muistutti teetä. Ja eipähän itselläni ollut ikinä ongelmia siitä, että maito olis ollut lopussa [emoji6]
Ja pyöreä pylly on iloinen asia.
Juu ei ole laiha kahvi munkaan makuun, en pidä teestäkään. Tää kermakahvi vaan salakavalasti hiipi mun elämääni, kun työkaverit tavoille opetti.
Ennen väitin kivenkovaa, että jos kahviin kuuluisi maito tai kerma, niin se olisi siinä jo valmiina! Mutta pyh, olin vaan väärässä.. :D
Kyl arsea pitää olla! Kankut on hyvät iskunvaimentimet liposilla keleillä liukastellessa
Itse en maitoa juo, mutta kahvin kanssa vain punainen milkki on hyväksyttävää[emoji4] mullakin on persettä ihan sopivasti, kun en halua näyttää luirulta[emoji8] naisella pitää muotoja olla[emoji13]
Huomenna ois sit siivouspäivä [emoji106]
Pikkasen on kämppä paskanen mut nyt saa siivoilla omaan tahtiin [emoji13]
Jouluostokset tein tänään, eipä tarvi enää kaupas käydä. 3kg pikkukinkku ja [emoji203] kinkku ~5kg, eiköhän noilla 1 ukko pärjää joulun... niin ja 3kg lohta muuttuu graaviksi keskiviikkona [emoji4]
Ois se ikävä ratsastaakkin luisevalla perseellä... :laugh:
Hittolainen, pitää viä tunti odotella että (tämän joulun kolmas) kinkku kypsyy, jos nakkais nahan irti ja sinappia sekä korppujauhoja päälle :p
Lohi suolattu ja kilo nautaa siivuna marinadissa odottaa kuivaimeen pääsyä... huomasin muuten että täytyisi isommat veitset terottaa kun vasta kolmannella sai siivut leikattua ilman isompia hankaluuksia :) olis jo ohi tämäkin hullunmylly :[
I'll say it again
http://i.imgur.com/uRBlevw.gif
Sellainen luonnollinen pyöreä arse on kyllä bueno, mutta tää uusin villitys näistä fitness -perseistä, joita btw on nykyään kaikki uutissivustot ja instakarmit sun muut täynnä, on (heh..) perseestä.
Joo mä luulen kans että varsinkin ilman satulaa ratsastaessa hevosesta on kivempi ettei luut kolise selkää vasten harjoitusravissa. ;)
Onhan osa ihan "hienoja" :D (paitsi ihan överiksi vedetyt), mutta se työ ja salilla asuminen minkä se vaatisi ei ole ainakaan mun kohdalla sen väärti. :D Mieluummin touhuilee jotain muuta.
Pitääköhän ruveta kasvattamaan persettä [emoji57]
Tulee muuten ensimmäinen joulu yksikseen varmaan lähes 20 vuoteen [emoji15]
No tuntuu et oon tän ansainnu [emoji13] Vittu semmosta rumbaa ollu koko saatanan syksy...
Otan sit uudenvuoden bileissä sen takaisin [emoji13]
Juuri tällä hetkellä olen kuvitellut itseäni sen hevosen asemaan..
tuittu[emoji38] kaikki innostuu sun takia ratsastamaan enkä puhu hevosista[emoji6]
Mun pitäis olla nukkumassa...viideltä herätys töihin[emoji51]
Tää on NIIN eläimellistä! Mä en kestä... [emoji28]
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...2097018004.jpg
Jahas [emoji15]
Lisää punkkua koneeseen... ja creme bruleet tulille..
Täällähän ilmiselvästi irstaillaan [emoji33]
Pitää koittaa nauttia "viimeisestä joulusta" [emoji13]
Aikoinaan pidettiin parin kaverin kans "poikamiesten joulu"
Helvetisti olutta ja viinaa... dvd:ltä ensin Pohjanmaa ja sen perään Tuntematon sotilas [emoji9] Saunaa ja yletöntä kinkunsyöntiä...
Totta! Hevoset taitaa elää tietämättään monen miehen unelmaelämää... Erityisesti ratsastuskouluhevoset, yleensä niillä ratsastetaan pari tuntia päivässä 6 päivänä viikossa joten siinä on 12 eri (useimmiten) naista viikossa. :laugh: Ja seuraavalla viikolla taas eri naiset, koska useimmiten hevosia vaihdellaan. :lol:
Siis jaa että pitäis taas alkaa itseään muokkaan? Mää luulin että tää toista metriä pitkä veltto ukkeli kaljamahoineen ja pälvikaljuineen olis kuuminta hottia!? Mulle on valehdeltu koko mun aikuis ikä. :crying:
Ai viimeinen joulu..onko niin pahaa tiedossa[emoji13] voi sinua...
On se hianoo...
Mitään muokata tarvii Teppa..oot ihan törkeen sexy siinä vaaris hiihtopuvussa[emoji8]
Nyt kun kinkut kerran teemana niin huomenna hakeen kinkku, tulee paisteltua itse ekaa kertaa! Eiköhän sellainen pieni kinkku ehdi sulaa jääkaapissa vielä aattoon mennessä, toivottavasti. :rolleyes:
Ehtii hyvin tuittu..mulla on 7 kilon kinkku..kai toi 2 päivää kestää..siis syödä[emoji1]
Retroseksuaalien kokoontumisajot: vain roisia heteromeininkiä