Noilla kuitenkin mennään lujempaa, kuin laillisella mopolla, että olisiko ajoluvan vaatiminen täysin perusteetonta?
Printable View
Noilla kuitenkin mennään lujempaa, kuin laillisella mopolla, että olisiko ajoluvan vaatiminen täysin perusteetonta?
Suomessa viä hyvin kesyä, rapakon takana ne vetää rekkojen välissä, pääsee hyvin imuun...ja hengestään...
Totta..tapa ei näytä aina saapuneita viestejä [emoji53]
Saku tölkkien reitystä :cool:
http://i57.tinypic.com/14c7ewx.jpg
Oho, tuli tuplat :blushing:
Nätti ilmapistooli siinä, ei mitään hiilihappohömppää.
Tarvis ostaa parit tipit taas
Rikoin taas yhden lasisen kun modi pyöri pitkin asfalttia
Onneksi minit kestää [emoji106]
Hirveä hulabaloo yhden reissun takia[emoji38] no ei se mitn..ihan varmasti tulee ikimuistoinen ilta ja pakko nuo festit on käydä katsastaa jos vaikka jäävät viimeiseksi [emoji52]
Mirulla on vientiä siellä kun kollit roikkuu hameen helmassa kokoajan
Ja ole huurulle hellä eiks je ?
Jos meno lähelläkään yhtä hyvä ku viimevuonna ni ei tuu pettymään. Ja tänävuonna pääsee sit osallistumaan jatkoilleki.
Kuule ässä ne kollit mitn roiku[emoji38] pääasia jotta on hauskaa yhdessä.Saattaahan nuo löytää jotkut nuoret venakot ja raahaa ne hotelliin...sit mie oon pulassa [emoji57] ja lupaan olla todella hellä ja kiltti kaikille[emoji8]
Ai saakeli, lasi varmaan liipasee mukavasti [emoji51] joutuko tikkaamaan?
Kahvinkeitin ladattu, eväät (pekonipasta) pakattu, työvaatteet kaivettu naftaliinista ja herätyskello asetettu huutamaan kuolonääniä kello 04.00, olen valmis kohtaamaan karun todellisuuden taas kerran...
Eipä siitä tullut kuin pikku vekki. Itse en vapaaehtoisesti hoitoon mene. Sellanen kevyt sairaalafobia, että mitähän kaikkea löytää, kun alkaa oikein etsimään :D
Ja äSSä, ei se sokkona olo niinkään, vaan se puristava kosketus, kosteilla huulilla. Näihin yhdistettynä hellä liu'utus sisään ja nopea veto ulos.
Eka duunipäivä loman jälkeen ?