Sellainen on jo :)
http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/4...alautetta.html
Printable View
Sellainen on jo :)
http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/4...alautetta.html
Onhan täällä kauppapalaute? Ja ne + ja - näkyy tossa profiilissa. Vai mitä tarkotat?
Niin kovastiko harmittaa että rage-triidiin laitoit, vai menikö väärään paikkaan :)
Tietty joku Wall of Shamekin voisi olla harkinnanarvoinen, näkisi kaiken oleellisen kerralla.
Istuin kahvilla paikallisen Abcin terassilla ja ihmettelin mikä täällä tuoksuu.
Sehän oli minä, ja mun tasku. Rsst päässy kellahtamaan kyljelleen ja puoli tankkia valui taskun pohjalle.
Onneksi tuo "energiajuoma" neste nyt ei ole kovin voimakkaan hajuinen. Kai nyt toisen kerran jälkeen on pakko kaivaa se täyttöaukon tulppa paikalleen..
Tai sitten Dressmannilta tyylikäs miesten kauluspaita 19,99 rintataskulla?
PERKELSTNAHLVTIVTUÖYLÄTTIKEMÖRYÖLÖTJMLAUTA! Ulkoistettu palkanlaskenta on PERSEESTÄ!
:banghead:
X-(
:facepalm:
Mitähän perkelettä? Tekaisin uuden setupin Agaan, 1,1 ohmia ja toimi mainiosti. Tänään puskee välillä karmeaa palanutta makua ja resistanssi on tuplaantunut.
Foorumin kirppikseltä tullu osteltua tavaraa muutamaanki otteeseen, vaan eipä oo kukaan kauppakumppani vaivautunu laittamaan palautteita. Pieni vitutuksenaihe mutta on se ny perkele.
Ja vitun itella!! Saatana en oliskaan halunnu tavaroita vkl on joo 1.lk nopeeta vitut sanon minä ja ai perkele jos ovat vielä hävittäny ne :(
Ai niin, ja oma vitutuksen aihe tällä(kin) viikolla: VR.
"Tämä junavuoro on savuton. Koskee myös tupakanomaisten tuotteiden, kuten sähkötupakan polttamista." Pitäisköhän piruuttaan kokeilla, miten eGo-akku palaa?
Oon huomannut että firman sisäinen tai ulkoistettu palkanlaskenta on kummatkin yhtä perseestä, aina jotain pielessä jollain... Palkanmaksu on kuitenkin aika helvetin tärkeä asia, jos/kun se ryssitään niin alkaa vitutuskäyrä nousemaan aika suurella prosentilla työssäkävijöistä... Mikä vittu siinä on niin vaikeata, en tajua... Jos mä hoitaisin työni yhtä huonosti kun palkkis niin varmaan olisi jo kengänkuva perseessä ollut jo aikaa sitten... Ainiin mut mähän oon jo työtön, se tosin johtuu siitä isot viisaat päätti että lyödään lafka kiinni... Pitäiskö perustaa palkanlaskenta firma ja tehdä se kunnolla... HUH, kylläpä helpotti...:):esmoke:
Nyt romahti elämä. Faijalla varmistunut syöpä keuhkoissa. Munuaissyöpä tehnyt etäpesäkkeen. Voi vittu että osaa elämä heitellä.
Pahoittelut täältä. :/ Ilmeisesti kuitenkin toivoa on, isän isällä keuhkosyöpä vei alle kolme viikkoa toteamisesta.
Toivo parasta, pelkää pahinta ja vala toivoa toipilaaseen.
Voimia Laonovi! Omat murheet tuntuu pieniltä tollaisen rinnalla...