Eikös tuo Stinkku X ole niitä kovimpaa iskeviä putkia?
Bussardon testiräkki ei oikein innosta hakemaan mekaanisella tehoja, jos 0.3 antaa "vain" sen 30 wattia.:D
Printable View
Eikös tuo Stinkku X ole niitä kovimpaa iskeviä putkia?
Bussardon testiräkki ei oikein innosta hakemaan mekaanisella tehoja, jos 0.3 antaa "vain" sen 30 wattia.:D
Mulla olis koivuhalkoja ja latakkaa jos kaleppo haluu tehdä boxin myyntiin. :D
Pitäis vaihtaa palovaroittimet erilaisiin tai alkaa höyryttelemään ulkona. Optiset on nyt, onko ne toisenlaiset (en muista nimeä) vähemmän herkkiä höyrylle?
Niin ja puun/ raudan sovitus välyksetön.
Itellä tollanen perus halpispalohälytin tuossa parin metrin päässä koneelta eikä ole tässä 15kk aikana vielä kertaakaan ulissut höyrystä. Siitä rakettiakusta kyllä laukes soimaan eli toimii.
Heräsin naapurien taisteluun. Siellä on joku vanhempi pariskunta ja kolmekymppisen näköinen poika asustamassa kolmiossa, varmaan vähemmästäkin hiertää välillä? Alkoi kuulostamaan hieman siltä, että oltais menty fyysisen puolelle eli kuuluuko mun nyt soittaa poliisit vai ei? Ei kai. :thinking:Nyt kyllä hiljeni täysin. Tietty olis kai pitänyt tehä se perus eli pimpottaa ja kysyä, että näkyykö teillä telkkari?
Se on vain laitonta, jos siitä jää kiinni.
Mites vanha kunnon juomalasi seinään ja tarkkaa kuuntelua.
Mitä nyt tuon Busardon videon kattosin, niin niitä watteja ei kannata katsoa, vaan ennemmin laitteen sijoitusta muihin nähden. Koska se näköjään tuon testin tarkoitus muutenkin on, koska ei oo mitään käryä paljonko noi Busardon laitteet vaikuttaa tuloksiin.
Odotellaan sitten, että Busardo käy ton saman testi läpi kaikille sadoille mekaanisille maailmassa :D
Veikkaan että G-tube iskee kovempaa ku rausku. Veikkaan, en väitä.
Empä noista eroa suulla huomaa. 1xg-tube & 5xrausku :)
Olisko huomenna metsästyspäivä [emoji4]
Itse kyllä ruuvasin sen kiinni atoon ja sitten koko roska putkeen... näyttää vaivanloiselta noin päin :D
Oikeastaan tuo kiinalaisten tuotekehitys yhä isompiin watteihin onkin johdonmukaista, eipä quadcoiliklearoa enää alle 30 watin ajella ja se octo varmaan jo tekee tuloaan...
Miten micronit menee, esim 20 tai 30, kumpi on pehmeämpää?
Tuskin huomaat mitään eroa 20 ja 30 välillä, mutta pienempi micronilukuinen mesh on sitä silkkisempää. Peltimeshit voi monesti olla vaikka 90 micronin langasta.
Mitä nuorempi, sen parempi.
(En sano tiukempi, koska se ei välttis päde ja voi olla harhaanjohtavaa alkuperäiseen kysymykseen liittyen)
Jepa, meshcompanylle tilausta sisään, kanthalit, vaijerit ja meshit muutamaqks vuodeks :)
Ajattelit punoa hinausvaijerin sillä vaijerilla?
On kyllä sairasta touhua mitä ISIS harjoittaa. Joku roti pitäs touhon saada.
Niin piti ja mun puolesta vois vaikka uutisissa näyttää osittain niin loppuis hyssyttely Suomessakin. Olen seuraillut satunnaisesti barenakedislam sivustoa niin on ne kyllä sairasta sakkia. Kaikki vielä tehdään uskonnon varjolla :(
Ainoa asia mitä Putistan tekee hyvin on ettei siellä paljon jihadistit hypi silmille.
Onks EA löyny pillit pussiin ku ei nettisivukaan enää toimi?
Löysin varsin mullistavan pizzerian tänään. Pohja normaalista kumimaisesta rakenteesta poiketen mukavan rapea, matskua paljon päällä ja juustokin maistui suurinpiirtein juustolta. Saattaa olla että tulee talven varalle kerättyä vähän lämpökerrosta tuon paikan takia.
Onkos näistä VF:n hybridiliittimistä kokemuksia?
https://www.vapor-freak.de/E-Zigaret...brid-Connector
Tässä katselin VF:ltä Euforia v2 ja aloin muistella, että mihinkäs se GG-hype oikeastaan kuihtui. Toimivuus oli vähintään nykyvehkeiden tasoa, mutta se NR-R-lankailu taisi katkaista kamelin selän.
VF myisi tuota v3-osaa (ei enää NR-lankaa) 29€ hinnalla, joten pippelitankille kilpaileva vaihtoehto vain tuplahinnalla!
ktdd! Vanha avatar takaisin! HETI!!! :sneaky:
Se olis viimeinen lomapäivä käsillä täälä kreetalla. Aina niin sama homma, lomalla on kiva olla mutta kotiakki olis jo kiva päästä. :D