Kiitoksia vaan mukana olleille, seuraava kimppa lähtee tammikuun puolivälin jälkeen :thumbup:
Printable View
Ovatkos muuten LSvap/UberL ja Vanttila lopettaneet nämä hommat täysin?
Ass-etukortti? Vaiko _S_-etukortti? :lol:
Eikö se SS-kortti ois hyvä?
Sillä ois hieno historiakin.:D
Eri valaistuksissa nousee eri sävyt esiin. Tässä nyt vaan on taas se ylläpitohässäkkä, kun joka toisella pesula saa sötkötellä suoraväriä päähän.. http://i64.tinypic.com/2qjeii1.jpg
Onkos Ässä testannut AL Barbaraa? Melko hunajainen etten sanoisi.
Ja pavea viedään[emoji8]
Oh my goodness Liite 24974
Meinasin kirjoittaa jotain lakialoitteesta liittyen johonkin, mutta unohdin viestin 18890 jälkeen koko asian.
Kiva....keittiö,
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Apossium
Selvisipä sitten, mikä ukkeli tuolla Goolen etusivulla pimputtaa pianoa.
...ja täällä off-topikissa tunnelma näköjään käy vähän "kuumana". ;)
Täällähän on meno kuin Hanuksella kahden kaljan jälkeen:laugh:
No täällähän minä oon palloillut viime päivät... :D Miten sä selvisit ilman paikkakuntalaista opasta yksin ulos siitä valtavasta automarketista! :blink: Ja huomasit kai että siinä viereisellä tontillahan on tulevaisuuden ideaparkkiakin suurempi ostoskeskus kehittymässä, kun siinä on jo k-kauppa, kampaamo ja joku hikinen pullapuoti... :cool:
Eikä taida autossa olla ravintolavaunua:thinking:
Ollu vitunmoinen rumba viimeiset 2 viikkoo mut ny se on ohi [emoji13]
55" asennettu ja jammun aktiivikajarit myös [emoji41]
Et sä ihan väärillä jäljillä ole. Näkyyhän tuolla liesituuletin taustalla :laugh:
Hitsinpimpulat! Ajattelin että töiden jälkeen pääsen kolaan ton meidän rivarialueen pihan, mutta joku ahkera naapuri päihitti mut.. Mä en kesällä enkä syksyllä päässy osallistuun mihinkään maailman talkoisiin töitten takia, niin oon nyt omantunnontuskissani kolaillu kaikki vähätkin lumipeitteet, että eivät ajattele et mä vaan välttelen kaikkia taloyhtiön pihatöitä :blushing:
Meinaa vallan keuhkoihin sattua, kun on tullut nähtävästi niin vimmatusti höyryttyä. Parin tunnin välein vissiin saa olla Subtankkia täyttämässä. Aletaan olla jo lähellä jotain pakko-oireista imemistä. Pitää varmaan tilata perheannos Chupa Chupseja ja lutkuttaa niitä välillä. Noidenkin tikkarien nimi aikanaan lähti avautumaan, kun X-filesissä tai jossain oli El Chupacabras.
Mulla oli vähän samanlaisia fiiliksiä kuin Naamiksellakin, sisällä höyrytellessä vehje (höyrytin) ilmestyi käpälään jatkuvasti. Se oli yksi syy partsihöyryilyyn siirtymisessä, nyt tulee käytyä noin tunnin välein tupakin mittaisilla höyryillä.
Toinen syy oli ikkunoihin parissa päivässä ilmestyneet kalvot, niistäkin päästiin samalla. Myös hiusten "karstoittuminen" loppui, erittäin lievät silmien ja ihon ärsytykset hävisivät.
Paljon hyötyjä pienellä vaivannäöllä.