Mä olinkin kattomas Paulaa [emoji8]
Printable View
Mä olinkin kattomas Paulaa [emoji8]
Vehkeet tallessa? Ei oo vitutusketjussa huomenna viestiä että rausku hukku? ;)
Tomppa tokavika ja Aikuinen nainen vika :)
Vehkeet kunnossa ja tallessa...
Mikä tos Paulassa kiehtoo, vanaha akka... Kauempaa katottuna kuuma puuma mut todellisuus toista :(
Ja se ääni [emoji8]
Aku Ankan ääni kyllä ihan mahtava. Vetää vertoja Popeyelle.
Tanssin jollain vanhojen risteilyllä jonkun tädin kanssa tahtiin Aikuinen Nainen. Olipahan aikamoista.
Syksy on viimein tullut ja ihmiset palanneet pesäkoloihinsa karkuun pimeetä ja kylmää, kun tänne tullut juttua yhtäkkiä joku kymmenen sivua :D
Ettei nyt kuitenkin olis vähän blues öljyä kitattu?
Taitaa tosin syksy olla parasta aikaa vuodesta, synkkää ja märkää ja vituttaa, mutta ah niin mukavaa. Talvikin toisaalta kiva. Partsilla kolmelta yöllä nauttia täydellisestä hiljaisuudesta sekä rauhasta nortin kirvellessä keuhkossa. Tuon ajatuksen johdattamana taidankin höyrytellä hieman ulkona kaavasta poiketen.
Riittää ettei ne vesi/räntäsetit ala vielä hetkeen.. sitte pääsee jatkaan kesää :)
Jos on kainalo missä olla niin sehän on vaan tunnelmallista kun on pimeetä ja kylmää ulkona. :love: Mä muuten käyn välillä ulkona höyryttelemässä ihan sen takia että se vaan on kivaa joskus mennä katsomaan tähtitaivasta tai kuuta tai ukkosta tai myräkkää tai... :D Tänään tosin on taas vainoharhayö, tuossa kun on metsä vieressä niin mietin että joku raiskaaja tai muu mörkö hyökkää mun kimppuun ja jäi höyryttelyt lyhyeen. :D
Sitä mä en oo koskaan ymmärtänyt että lähdetään Heinäkuussa Turkkiin, kun täälläkin on/pitäisi olla kesä. Mielummin sitten Marraskuussa kun on pimeetä ja räntää sataa vaakatasossa. Toki lasten kouluhommat ja omat lomat vaikuttaa asiaan, mutta nehän on vaan järjestelykysymyksiä.
Tuittu, Sie tarvit 26650 mörköputken ja päähän ison Buddhan öisiä kävelyretkiä varten. Pysyy möröt kaukana. Generade tekee varmaan kun pyydät :)
Asiasta puuhun, mites Tuittu nuo setupointi/drippailu hommat etenee? Oisko kaiffaria tai gennyä seuraavaksi? :D
Mä olen tasan kerran käynyt ulkomailla marraskuu-maaliskuu välisenä aikana, aikana kun täällä on paska keli ja silloinkin piti mennä Afrikkaan asti. Sehän siinä on, että jos haluat tuona aikana lämpöiseen pitää mennä kauaksi. Ja se näkyy myös hinnassa. Siksi mun matkat ovat ajoittuneet toukokuu-syyskuu akselille. Siinä ainakin yksi syy. Varmasti moni muukin on samaa mieltä. Ei Turkissa tarkene enää marraskuussa, toisaalta en kyllä ymmärrä miksi sinne kukaan muutenkaan menisi.
Hitto että onkin valoisaa. Edellinen lanppu kertoi 11w ja tilalle laitettu olis 23w. Kai näin syksyn saapuessa ihan hyväkin idea ja näkisköhän nyt peräti paremmin setupoidakin.
Aika äkkiä tuntuvat väsähtävän nuo LG18650HE2 akut, tankillinen sompusta ja vaihtokunnossa :( Ikää akuilla 3kk. Päälle vuoden ikäisillä Samsung 20R:illä menee 1½ tankkia ennen ku vastaavaa droppia tuntuu.
Täysin samaa mieltä tobv:n kanssa
Nämä ns hypekennot kuoleentuvat paljon nopeempaa kuin vs AW vaikka ajelisi samoilla kuormilla
No hintakin on puolet halvempi eli voiko vaatiakaan ?
Saman hintainen Samsung tuntunut potkivan hyvin, josko seuraavaksi sitten Sampan 25Riä tilaukseen.
Taidan itsekin tilata jotain kennoja tänään testiin [emoji4]
LG, efestin purplet, newiset kaikki samaa paskaa? Kyykkää parin kuukauden jälkeen jo huolella.
Tietääkseni on, itellä on Newisen 18500 (paskaa) ja nuo LG:n 18650 (paskaa). Tensain 18500 tuntuvat kyllä olevan hyviä, pari kk käytössä eikä mainittavaa droppia havaittavissa.
Juu Tensain kennot tulee testiin jo katson vielä pari villiä korttia mukaan
Tunget mörköputken täyteen Duracellin AAA:ta?
Ajattelin koittaa seuraavaksi Yellow Top Optimaa
Ei tulisi noi Amp rajat heti aina vastaan
http://akkunetti.fi/optima-yellow-to...s-42-lyijyakku
Kytke suoraan uazin akkuun, turha rajoittaa luovuutta.
Joku Suomi-modaaja voisi väsätä tuosta Big Dripperistä meshillisen version, BD:n saatavuus kun suht pyöree.
Tosin en ole ihan varma tuoko dripperi mitään oleellista parannusta toimivaan RTA-gennyyn.
Nyt tulee jo akulta suoraan kabiiniin piuhat mutta normi AGM akku ei riitä
Kun ajelee ja höyryttää samaan aikaan niin valot himmenee
(Autossa siis tupla-akut)
Jos laittaisi vielä yhden tuollaiseen pelkkään höyrystin käyttöön ja rele/diodin ohjaamaan pelkän latauksen tuohon akkuun
Kuulostaa hyvältä.
Hitusenhan se ehkä on kookas eikä oikein sovi olohuoneeseen, mutta kalusta talli mukavaksi ja vapottele siellä uazin hurinassa.
Ilmanvaihto tosin kuntoon, pakokaasu antaa turhan tiukan TH:n.
Kotona vedän suoraan voimavirrasta nytkin terassilla piuha suussa [emoji106]
Naapurit ihmettele aluksi kun heillä valot vilkkuvat ilmoitin että höyryttelen että kaikki hyvin [emoji4]
Ääääähh, takaisin Lapinjärvelle.. :(
Mitenkäs minä onneton olen missannut, että Kakkonen näyttää Dr Whon 8.kautta ilmeisesti BBC Onen tahtiin?