Älähän nyt, se äänipäiden säätäminen oli oikein hauskaa siinä pelin lataamista toivoessa :lol:
Printable View
Älähän nyt, se äänipäiden säätäminen oli oikein hauskaa siinä pelin lataamista toivoessa :lol:
Junioreita ootte.
Liite 17185
Arvaas kuinka katkera olin kavereille joilla oli se säätöpotikka siinä kasettiaseman päällä, itse pienellä ruuvimeisselillä koitit hakea oikeaa kohtaan ja aina jäi lataus ruutu pyörimään kun asemasta kuului synkkä napsahdus 45 minuutin jälkeen :crying: Nykypäivänä muksut saa paniikkikohtauksen jos pleikkarin latausaika on yli 5 sekuntia :blink:
Kyllä vitutti ladata 30min ja sit viivaa säätö puol kiekkaa tai kierros ja uusiks
Nykyäään kaikki tehdään liian helpoksi mutta onneksi nykypäivän lelut ei kestäkkää kun vuoden tai kaksi kun menevät rikki [emoji1]
Oli.
Oi sitä onnea, kun sai levyaseman kuusneloselle. Toimi "moniosaiset" pelit, kuten Maniac Mansion, Airborne Ranger, Last Ninja II ja Batman.
Ultima IV vei neljä lerppua :)
http://4.bp.blogspot.com/_Dp0Yvlff4B...4%2Bhanhea.jpg
Juu doom oli kyllä tosi kova juttu aikoinaan
Samoin oli itsellä se slim.
Meinasi tosin Toni 7-V köysi kutsua, kun ekana päivänä se kasettiaseman liittimessä ollut, turha, metallilipare löi kipinää ja käräytti koko paskan.
Ja kuinka moni teki itse reset kytkimen kuusneloseen että sai huijaus koodit toimimaan :punk:
No onpahan pirun vaikea löytää Jurassic Parkia mistään.
Ne ihme pelimodeemit tjsp mullisti maailman.
Vain loota koneen persiiseen ja heti toimi.
Mikäs se kuuslankun kopiopalikka oli, X-Copy tjsp?
Joskus muinoin Mikrobitti lehdessä oli niitä commodorelle ja joillekkin muillekkin tehtyjä ohjelma koodeja joita voi itse kirjoitella ja sitten sai jonkin kivan pelin tai ohjelman koneelle. Ai sitä riemun määrää kun olit kirjoitellu basic koodia 700 riviä ja sitten siellä oli kirjoitusvirhe jossain :banghead: KYLLÄ TE PERKELEEN TEINIT PÄÄSETTE HELPOLLA NYKYÄÄN!!!! :laugh:
Löysin muuten ensimmäisen tyttöystäväni mikrobitin purkista. Tytön nimi oli Liisa. En uskaltanut jutella puhelimessa juurikaan.
E: Eikun hetkinen toinenhan se oli, ensimmäinen löytyi tarhasta.
Ei edelleenkään tajua mikä tuo ammuskelupeli oli, mutta tässä etsiessä palautui mieleen LoL. Muutamalla hassulla eurolla irtois gogista, pitäisköhän. :thinking:
No ei LoL Dungeon Master ollut, mutta pieksi kyllä EOB:T kevyesti.
Legend of Grimrock tosin pieksee tuon.
Ai juu Grimrock unohtui täysin tässä matkan varrella. Eikös tolla ollut kovakin imagoboosti aikanaan kun netissä kierteli kuvat siitä, että olivat lisänneet nuolet ruudulle, koska joku vuodepotilas pyysi? Vois kai ihan sen takiakin jo ostaa ja kokea.
Grimrock oli loppujen lopuks aika tylsä. Alussa sitä pelas mielellään mutta en koskaan jaksanut läpi asti... Dungeon Master heti parempi. Jospa Grimrock 2 veis voiton.
Naurattaa kyllä kun poitsu 5v. on hulluna transformerseihin, niin juutuubista pitää aina katsella välillä transformers-videoita, niin aina vaan kiinnostaa ne vanhat versiot mitä itse on fanittanu silloin aikonaan... Vrt. nyky transformers-pätkiin niin pieni muutos...
Hämärä muistikuva sky-channelista löytyy kyllä, oli joku sellainen pilvi siinä kanavatunnarissa... Ei perkele, pitää mennä nukkumaan nää kännit pois, öitä...:eek:
Oli muuten aikanaan parasta kun telkkarissa oli Happy Tree Friends -hetki, oliskohan ollut EMTIIVII?
https://www.youtube.com/watch?v=4_mVdhnfJC8
Mitä se nuoriso täällä taas mellastaa...
Pari tuntia pois ja tilanne tämä :(