3h... No "nuorena" viel jaksaa. Me ollaan jätkän kanssa käyty jo kalastus"messuilla" Ruissalossa ja onkimassa siin ohessa.
Printable View
3h... No "nuorena" viel jaksaa. Me ollaan jätkän kanssa käyty jo kalastus"messuilla" Ruissalossa ja onkimassa siin ohessa.
Seku viikolla ei nuku juur mitää nii viikonloppuna uni maistuu :D
Kaksoset vetää unta palloon vieläkin, olivat eilen viihteellä ja mun litran vodka pullosta on puolet hävinny [emoji38] kyllä noi nukkuu aina päivät, kun yöt valvotaan [emoji51] itelle riittää 6-7 tunnin unet.
Itellä pitäis olla vähintää näemmä se 9h unta, muuten on vitun pitkästi koomassa ja horrostilassa
Jos mä nukun yli 9 tuntia niin tulee kamala hedari [emoji51] mistäköhän johtuu? muutamalla kaverilla sama [emoji52]
Sama juttu. Tulee hedari jos nukkuu liikaa tai liian vähän.
Arkisin menee yleensä 0:00-06:00 ja joskus viikonloppuisin jopa 02:00-08:00.
Elämä on lyhyt, ei sitä nukkumiseen kannata tuhlata :yawn:
Ei svidu sentään ku on tylsää:thinking:ja nii helkkarin kuuma ettei jaksa ees ajatella tekeväns mitään se vaan et alkaa noi viinat huutaa tuol kaapis mun nimee jos en keksi jotain koht :lol: viel saanu oltuu ettei oo jo korkannu:angel:
Eihä tua iltapäivälle nukkuminen nuorena mikää ongelma ole :D nykyää tulee kyl viimestää 11 herättyä jos nyt ei hirveesti oo yötyötä viikolla takana.
No mul sit taas selkä ilmottaa koska täytyypi nousta :D Ei oikeen tykkää jos makoilee oikeen saakelin kaua:)
Nonni nyt se selkäranka naksahti taas ja olunen auki :whistle:
Tsup. Jos tänään jaksais juoda vähän enemmän ku eilen.
B&J Cookie Dough ämpäri katosi melko vikkelään. Nyt sitten itketään kajalit poskilla kun on niin lihava ahmatti eikä kukaan rakasta. Vaan olihan se nyt aika hurjan maukasta jätskiä. Joskus 10 vuotta sittenkö alkoivat noita täällä myydä ja siitä lähtien ollut tarkoitus maistella. Pienellä viivellä yleensä lähtee nämä projektit käyntiin.
Mun lemppari on caramel sutra[emoji173] aivan stanan hyvää ja pönttö menee kerralla ihan helposti!! tosin sokeri pöhnä iskee sen jälkeen [emoji53]