Murha.info on hieno sivusto.
Printable View
Murha.info on hieno sivusto.
No ei sillä vaatetuksella ole mitään tekemistä asian kanssa, vaan sillä että onko poliisi virkatehtävissä. Veikkaan että yksikään oikeuslaitos ei katso poliisin olevan virkatehtävissä kesken nussimisen.
Siis hetkinen, muija joutui putkaan. Ketään ei ole tapettu eikä olla tappamassa. Vähän karkaa käsistä.
Saako poke käyttää niin paljon voimaa poistaakseen henkilön ravintolan jonosta, että kohtelusta tulee mustelmia? Ja huom. Kaikki alkoi poken huutelusta, johon vastattu sanallisesti, jonka jälkeen käytiin käsiksi. Poke on siis aloittanut huutelun, kuin myös käsiksi käymisen. En ollut itse paikalla kun tämä tapahtui.
No tämän foorumin motto voisi olla "Kaikki karkaa käsistä" :laugh:
Onko tapaukselle silminnäkijöitä? Jos on vain sana sanaa vastaan niin yleensä siinä taivutaan selvinpäin olevan järjestystä ylläpitävän henkilön kannalle.
Nyt on ongelma. Auttakaa! Alan kohta katsomaan urheilua Suomi - Ruotsi. Haenko kaupasta olutta vai olenko selvinpäin?
Oli silminnäkijöitä, pari kaveria.
Hain varuiks mäyräkoiran jos tulee jano :D
mmmmm... Yleisurheilu, naisten hyppylajien hidastukset ja kalia :)
Vaimokin voi värittää tapahtumia. Pienessä hiprakassa vähän tötöilty, järkkäri huomauttanut ja tästä sitten alkanut suunsoitto. Voi tietenkin olla persereikä pokekin, en vaan itse koskaan ole todellisiin kusipäihin ikinä törmännyt.
Kyllä ainakin minun mielestä poke saa käyttää voimakeinoja häiritsevän asiakkaan poistamiseen.
Pari viikkoa näköjään virossa telakalla yksi modi messissä ja nesteitä jonkincerran mutta pelko nesteitten loppumisesta kuiteskin. Kulutus sentään jotain 3ml päivässä eli se on laskenut ja huomenna ryssillä vapaapäivä eli tänään vähän viunaa ja bisseä lasitankkikin on vielä ehjä hybbestä
Plus siinä tulee, riippuen vähän onko poke "ulkoistettu" vai paikallinen, se, että jatkossa voi elo juottoloissa mennä vähän hankalaksi.
Joo, kyllä se tässä tapauksessa on parempi, että annetaan meidän puolelta olla. No saipahan poke edes kuokkaansa. Mä en tiedä miten minä olin suhtautunut jos olisin ollut paikalla. Voi olla että oltaisi molemmat oltu putkassa. Vaikka en missään nimessä kannata väkivaltaa, niin en voi hyväksyä että naistani satutetaan.
Mikäs juttu muuten on että menet johonkin entisen itäblockin valtioon niin naiset on leidejä ikään ja sukupuoleen katsomatta. Suomessa sitten sama osasto näyttää lähinnä joltain raksakuskeilta? Voisko nyt olla liikaa vaadittu, että täälläkin lakattaisiin ne kynnet ja vedettäisiin sukkahousut jalkaan. On se kuin pellossa eläisi saatana.
Köyhä kansa ei tarvi silmäkarkkia satunnaiseen kännirais...sukupuoliaktiin?
Jytinnää on ku krimillä... Pitäs käydä suihkussa ja lähtee torille kattomaan Paulas ja kuunteleen tomppaa :)
Kerran vuodessa ku kåkkelbyyssä on säpinää.
Venetsialaiset (aidot ;) )
LOL ! Näitä kaikkia uusia clearoja ja mielipiteitä niistä tulee seurailtua,mutta Wiitiksen clearotestailua kyllä seuraa "erikoismielenkiinnolla",koska melkein voin vannoa et jos sieltä jollekkin siunaus lopulta irtoaa,ni hommaan sen! :)
nimim. Rakentelu kyllästyttää,helppous/vaivattomuus houkuttaa.
Lähinnä joku turvallinen hätävara, kuten Twist ja Boge Dripshieldillä.
Tuon roplaamisen lisäksi kyllästyttää ostaa samoja atoja, putkia ja piirejä eri kuorissa. Mitään oikeesti järkevää uutta tullut aikoihin. In'ax ja gixxxerin dripperi oikeastaan ainoat kiinnostavat tällä hetkellä. Tuntuu, että kehitys on keskittynyt siihen kuka saa halvimmalla eniten watteja ulos jostain pelti/muovilaatikosta. plääf.. vitun tylsää.
..liian käytetyksi ilmennyt coili huitsin vittuun,naps,uus tilalle,elämä jatkuu _hyvillä_ höyryillä,hyvällä tankilla ja ilman onkelmia! ;)
Sitten wiitis minun linjalle ?
Kenellä on eniten akkuja putkessa [emoji4]
Ei vaan viimeksikin sulatit sonyt ja häivyit paikalta kun kenno rupesi turpoamaan [emoji106]
Kehitys kehittyy. Mikä oli paras clearo vuosi sitten ? Joku Protank ?
Täällä ammutaan raketteja... Eka ajattelin että kakarat mutta kai ne on ne venetsialaiset. Montakohan viikkoa niillä meni soutaa Italiasta tänne... Kivempi istua kotona, lasagnette uunissa ja imailla health potionia ja black copsaa. :drool: