Aaa, kiitän. :)
Printable View
Meinaa flunssaa pukata päälle, eilen kylymä, tänään hiessä :banghead:
Kun ei nouse meikäläiselle kuume kuin aniharvoin. Yli 37,5 niin meikäläinen petipotilaana heti... Ehkä 5:n vuoden välein :)
Swanista tullu ihan loistavaa tarjousta, mutta ei vieläkään sitä oikeaa joka olis saanu vaihtamaan riemusta kiljuen... Perkele. On tää vaan niin rakas putki.
Väsyttää, vituttaa ja ärsyttää. Tervetuloa talvi ja pimeys.
Sanon sulle saman ku monille muille: osta kirkasvalolamppu. Siitä on oikeesti apua kaamosmasennukseen.
Toi valo oikeesti toimii. Ehkä :D
Viime talvena otin välillä vaikeina aamuina töissä valohoitoa että pääsi hereille ja kyllä se ainakin hetkellisesti piristi.
Helvetin perse...
Barolelta tullut Ikarus tuoksuu jollekin M-type:n tapaselle litkulle ja nyt alko tekemään pirusti mieli Bread of Heavenia (joka siis on M-type-johdannainen), mutta viimeset tipat meni jo reilu viikko sitten, eikä sen hommaaminenkaan mitään helppoa näyttäny olevan.. :/
Mitä, ei sen vesisaippuapesun jälkeen muka tuoksu lähteny? :o :D
Kyllä toi vielä aika tehokkaasti tuoksahti, mutta ei se sinänsä haittaa mitään (lähtee kuitenkin UÄ:ssä), vaan se, että siitä alko tekee mieli BoH:ia jota ei enää ole.. :/
Stressaa ja sattuu päähän katsoa tuota suoraa lähetystä tupakkadirektiivistä :facepalm:
Kieltäkää edes samalla kertaa kokonaan kaikenlainen tupakointi jos jo kerran höyryttely on itse ilmestyskirjan peto! :laugh:
Vituttaa töissä toi yks juoppo. Aina haisee viinalle ja sil on jemmassa jossain pullo mistö se käy napsimassa välillä.
Sitäki enemmän vituttaa sen töiden vältteleminen. En oo ikinä nähny ihmistä ketä viimeseen asti välttää ihan joka ikistä pikkutyötä. Esim halogeenin vaihto, se on sähkömies eikä vittu oo saanu vaihdettua sitä puoleen
vuoteen. Aina muka jotain muuta vaikka ei se mitää muutakaan tee! Vittu!
Nii ja sit sen tarinat, toiselle se sanoo toista toiselle toista. Vittu se valehtelee jopa niin pienistä jutuista kuin että mitä ruokaa se on syöny eilen. Ja se on kaikessa parempi ku muut. Jos omistat satasen ni se omistaa kolme satasta.. vittu et palaa käämi.
Vituttaa ku misterin terästankki yms muut hilppeet ei tulleet tänään samoin aroma vapelta tilatut tiivarit loistaa poissa olollaan. no josko huomenna.
Eikä kolvia tietenkään...
Tipahti Fogger ekan kerran tänään. Hupparin taskusta suoraan lattialle. Lasitankki pillun päreinä... Onneksi kotona on vielä varatankki.
Noi perkeleen EU,n kukkahattu tädit ja niiden vitun säädökset,säännöt ja direktiivit ja rajoitukset. Miks kerrankin ku kaikki vitunvalopäät oli samassa tilassa nii ei kukaan pommittanut paikkaa maantasalle ja tappanut eloonjääneitä.. niin ois päästy monesta pahasta kerralla..
Siksi, koska seuraajat voivat olla vielä pahempia?
Vituttaa nyt kaikki!
Millä helvetin oikeudella joku jossain elimessä saa päättää mitä mä sisääni hengitän. Mulla on oikeus riistää itseltäni henki, mulla on oikeus juoda itseni hengiltä, mulla on oikeus tupakoida itseni hengiltä, mulla on oikeus niin kauan kun se ei rajoita muiden oikeuksia... voi vitun vitun vittu!!!
Enhän mä edes halunnut koko EU:n
Vituttaa siis myös tämä suomalainen holhousvaltio.
Kun olis ees EU säädökset mutta suomalaiset ne haluaa pitää kansalaiset vielä tiukemmassa nuorassa. Ja silti suomessa särvitään kosamiittia enemmän kuin missään. Hiukan järkeä saisi olla päässä.