No palveluammateissa myydään palvelua. Palvelun hinta lisätään tavaran hintaan. Jos tavara ei vaihda omistajaa, hinta pelkkää palvelumaksua.
Printable View
No palveluammateissa myydään palvelua. Palvelun hinta lisätään tavaran hintaan. Jos tavara ei vaihda omistajaa, hinta pelkkää palvelumaksua.
Itse olen myös sitä mieltä tästä tapauksesta, ettei tämä flipperi tehnyt mitään väärää. Tai ainakaan mitään sellaista joka olisi oikeuttanut tämän kaltaisen myrskyn virtuaalitodellisuudessa. Kyllähän tuo toiminta on moraalisesti arveluttavaa, mutta liiketaloudellisesti kannattavaa. Hänhän on maksanut tuotteesta myyntihinnan joka siirtää tuotteen omistusoikeuden hänelle. Omistajana hän saa myydä tuotteen siihen hintaan mitä haluaa tai vaikka halutessaan paskoa sen päälle ja heittää hakettimeen, eikä valmistajalla pitäisi olla aiheeseen mitään sananvaltaa. Kyllähän sitä pörssissäkin ostetaan halvalla osakkeita ja myydään kalliilla pois, eikä siitä ketään kitise. Itse olen vain liian kiltti ja köyhä jotta voisin harrastaa moista toimintaa. Lähinnä vain ihmetyttää tämä myyjän asenne. Jos herraa niin ärsyttää toisen henkilön tekemä voitto tuosta laitteesta, niin miksi ei joko laadi sopimusta, joka kieltää laitteen myynnin voitolla, tai itse myy niitä tuohon hintaan. Jos wapari laittaisi joka kuukausi w-boxin tai pari myyntiin VA-lle, saisi hän äkkiä hyvän tilin ja hinnatkin normalisoituisivat.
Niin tai tekisi pelkästään kaksi kappaletta kuukaudessa boxeja VA:lle niin ei tarvitsisi niitä 30kpl listoja pyöritellä. Päivitykset voisi myydä myös huutokaupan perusteella jolloin se saisi päivityksen kuka maksaa eniten. Näitä päivityksiä maks. kerran kahteen kuukauteen[emoji53] Sitten varmaan olisi hyvä kaikkien mielestä ja kukaan ei mulkuksi sanoisi..
En ketään oikeasti halua puolustella vaan ymmärrän kyllä molemmat puolet. Minulle se on aika sama lopulta myykö joku laitteensa huutokaupalla ylihintaan :)
Jääkö noita W-bokseja suomeen nyt isompi osuus kuin jäisi huutokaupalla kaikki myymällä ?
Kysyn kun en tiedä asiasta mitään, en oo naamakirjassa...
Vois kyl ruveta flippaa wboxeja ja ostaa kloonei sillä rahalla. No ei. Ota lainaa jos ei ole varaa pitää elintasoasi yllä.
E:Waparille iso hansikas. Toivottavasti ei zkys saa osto-oikeutta tuleviin listoihin :)
Kyllä on ihmisillä murheet vähissä jos yhden boxin myyminen aiheuttaa näin laajan keskustelun ja kuohunnan :yawn:
Korkkais vaikka oluen :cheers:
Jumatsuiba, täälä on vännetty offtopicia iiiihan just 1000 sivua! Millos tää foorumi on perustettu? Joku tietävä vois kertoa?
Voi vitun Facebook ja rinta-ja eturauhassyövän tietoisuutta lisäävä peli!
TONNI TÄYNNÄ :punk:
Ikuistan itseni tuhannelle sivulle. Ei mulla muuta.
Tai no voisin sen verran kertoa, että sain pelastettua vanhalta melko kuolleelta kovalevyltä tärkeätä dataa. Eikä kyseessä ole "dokumentteja". Ainakaan pelkästään.
^ Olisko harvinaisempiakin dokumentteja ? Tänne voi laittaa että tärkeä data säilyy jälkipolville.
Tonni käteen, känni toteen.
Tiedä kiinostaako jälkipolvia. Eiköhän kohta jo kehitellä jotain Oculus Riftillä "luettavia" interaktiivisia dokumentteja.
Kai se on pikku kännin paikka... Tampesterin yössä hukatut Stinkku&Hatty comes back to papa :)
Parinkymmenen vuoden päästä lapsenlapset kauhuissaan kuuntelevat ukin tarinoita paperiviilloista ja terävistä paperilennokin nokista, oi niitä aikoja...:laugh:
En ole ahne, en taho viestiä 20000.
Jasso taisi laittaa seuran perintämiehet vähän kyselemään...
Mitenkäs rulli ajatteli venetsialaiset viettää? Kokkelsbyyhyn?
Alkuviikosta duuniin kiva ollut lomailla 3kk [emoji4]
Itsellä alkais kahden viikon tauon jälkeen työt kans. Lomaa ei ole ollut yhtään...
Itellä ollut viimeiset 9 vuotta lomaa. Fyrkkaa tulee asunnoista, tiedä kiinostaisko joku vitun työnteko enää?
Mitenkäs noi LiPo-boksit, tarviiko noiden lataukseen jonkin erillisen älylaturin tms?
Yhyy mä en ehtinyt kirottaa tuhannennelle sivulle :crying:
Mutta parempi sivu tää on, tuhat ja yksi yötä. :D
Löysin kuunneltavan Katy Perryn, mutta unohtui. On se saatana jos olet 90's discohitti niin kaikki muistaa nimesi mutta annas olla joku random 00's pop-apina niin ei saumaa.
Niin :whistle:
En minäkään.