Riippuu clearosta. iSub ainakin alkaa vuotamaan reippaasti kun ketjussa höyryttelee 50PG-nestettä.
Printable View
Riippuu clearosta. iSub ainakin alkaa vuotamaan reippaasti kun ketjussa höyryttelee 50PG-nestettä.
Taitaa sitten olla parempi pitäytyä 75VG:ssä alta ohmisilla.
Pitäs olla atopäitä missä pienemmät nestekanavat, välillä meinaa 80-85vg olla liian lirua.. Isubi käytössä
Höpö höpö, minulla on 3 ( Crown, supertank mini ja Vengeance ) ja käytössä liquan neste, eli vähintään 70% PG. Finnvape ilmoittaa 80/20 PG/VG
Yhdessäkään ei ole vuotoja. Kohta vaihtuu neste 70% VG, näkee kulkeeko tuo sitten kuinka hyvin?
Ainakin täällä kovasti on kerrottu, jotta hyvin toimii:)
Jaa, no jos sittenkin sitä 50/50-basea...
Natsi-Siwassa terttukirsikkatomaatit alessa. Jumankauta kun ovat hyviä :)
Örk ...
FlavourArtit Kuopiossa. Lähtee eteenpäin viimeistään perjantaina.
Miksköhän noita FlavourArtin makuja ei suomikaupoista löydy? Hintataso? Saatavuus? or what...
Puffilla kans ja Arizonalla joitain makuja.
Pitäähän sitä nyt auttaa jos jotain kysytään, se on sitten ihan omalla vastuulla että haluaako sieltä tilata :D
miksi
Ostin kananmunia kun ajattelin että voisi tehdä aamupalaksi munakkaan. Pudotin munakennon lattialle. Yhdestä munasta tuli kokonaan särki ja lopuista sittenkin lettuja.
Ei kuha?
Meinasin jo hetken, että pitäisköhän siihen Facebookkiin liittyä. Sitten tajusin, että eihän mulla ole kavereita, joten olkoon.
Sama juttu, turhaan siis liittyisin. Aika menis vaan paskan jauhamiseen ja profiilin päivittämseen.
Se olis ensimmäinen joulujuhla takana, natiaistytön päiväkodin joulupolku. On se vaan aina mukava seurata näiden pienempien niin vilpittömällä ilolla ja antaumuksella suoritettuja esityksiä.
Sää ei suosinut tällä kertaa, vettä tihuutti kokoajan, siitä seurasi, että istumapaikkoja ei löytynyt, selvisin tuon tunnin kestäneen tapahtuman pitämällä paikan rakennuksia pystyssä, eli nojailemalla välillä seiniin.
Päivä tai kaksi kärsitään sisätiloissa, selässä on vaihteeks punahehkuinen poranterä pyörimässä. Se on hinta näille keikoille ja maksan sen mielelläni.
ps. mukava oli myös nähdä, ettei joulupukkikaan ole unohtanut, sanoi "jaahas, pappakin on taas mukana" ja löi odottavaan kouraani muutaman suklaanamin. :D
Bimpelibom höppänät....liikaako joulukiirettä
Joulukiireitä ei ole, on tähän ikään jo oppinut olemaan ajoissa liikkeellä. Natiaisten lahjat hankittu ja pitkä perinne on, että aikuisille hommataan vain jokunen symbolinen nyytti, että lapset pääsevät niitä pukin kanssa jakamaan. Kinkku, kalat, mäti ym. tilattu vakio/luotto toimittajalta, laatikot mamma haluaa tehdä itse. Minulle jää graavaamiset ja lasimestarin sillin rakentelu. Viimevuotisen havunneulas shown jälkeen taitaa tämän vuoden kuusi olla muovinen (ehkä).
ps. taidan olla tämän jouluisen tekstinkin kanssa ajoissa. :)
Joudanhan minä täällä yksikseni horisemaan. Piti lainata tyttäreltä autoa, että sain haettua sen vihonviimeisen lahjan Hobbarista. Natiaispojalle Skylanders Trap Team Starter Pack ja muutama hahmo siihen mukaan.
Nyt voi rauhallisin mielin odotella vanhan guben, eli joulupukin ilmestymistä, ei kyllä millään malttais.
UUUUUUAAAAAA UUUUUAAAAA!!!!
Täälä oli niin hilijasta et oli pakko. Sorge. Mut toistan tarvittaessa.
Ai niin.. Tsup.
Jamo vanha senkin homo, kuis roikkuu?
Minä asettelen aina tuohon keskelle, silleen läjään. En tykkää kun kävellessä polviin kolisee.
Tiätteks, mää aattelin jua tänään itteni nätiks ja myydä siinä sivussa muutaman uistimen. Ktdd:kin tulee nyt vain kaupoille.
Mitä vanhat homot [emoji16]
Jassopa popsii villipossua jouluna [emoji106]
Bongasin juuri netissä Teekkareiden joululahjakeräyksen pakolaisille. Onkohan kyse piilovittuilusta,vai mistä kun musulmaanit ei vietä joulua eikä lahjojen saaminen kuulu kulttuuriin,vaan pitävät sitä vääräuskoisten hapatuksena. Näyttivät kyllä teekkarit olevan tosissaan.
Perämettien uuninpankko aikamiespojan mielestä jokainen perjantai on juhlapäivä ja maan antimista kuuluu nauttia. Kellarista löytyykin kohtuu määrä lonkeroa. zup.