onnistuin rikkomaan pro tank 2 3 päivän käytön jälkeen, keskiputken kierteet katkes sinne sisälle minne ne kiertyy mutta lasille ei ollu tapahtunu mitää O-o
ei joku kauppa myis ylä ja ala osaa erikseen?
tai siis ylä ja keskiosaa
Printable View
onnistuin rikkomaan pro tank 2 3 päivän käytön jälkeen, keskiputken kierteet katkes sinne sisälle minne ne kiertyy mutta lasille ei ollu tapahtunu mitää O-o
ei joku kauppa myis ylä ja ala osaa erikseen?
tai siis ylä ja keskiosaa
Tuli tilattua eilen misteri fullkit ja nyt vasta huomasin että niillä on kauppa kiinni :(
Ärsyttää ihmisten uusavuttomuus.
Kaupasta saa valmista siskonmakkaraa, murennettua homejuustoa ja juustoraastetta.. kohta varmaan myös porkkanaraastetta.
Suurin osa käyttäjien ongelmista tälläkin forumilla on ihan itse aiheutettuja, kun ei ole minkäänlaista maalaisjärkeä tai ymmärrystä fysiikasta tai sähköopista. Oikeasti se leikkikoulu ja peruskoulu kannataisi pysyä hereillä.
Joillekin käsite eriste tai alipaine on ihan käsittämätöntä hebreaa ja samojen asioiden jankuttaminen jokaiselle erikseen ja jokaisessa ketjussa ja jokaisella sivulla.. huoh.. lisää viinaa, silmät liikkuu.
Sillä mennään mitä on annettu, niinko se kieliki kirjoitetaan "heprea" näin suomalaisittain. ;) Kaikki nyt vaan ei osaa, me ei enää sille mitään voida, niin tehään vaan parhaamma että pärjätähä. :)
Toisto on tehokeino, ei se näppäimistö puhki kulu vaikka paneehan samojen juttu toistaminen ärsyttämään.
Tämä foorumi nyt vain on räjähtänyt käsiin ja se tieto voi olla hankalaa löytää.
Vituttaahan se, mutta vittuako me sille enää voidaan? :D
Nuolla haavoja, jos taipuu tarpeeksi ja ottaa huikkaa?
Jokainen tänne eksynyt on kuitenkin poissa arkunnaulojen parista.
Luonto hoitaa heikot ja valitettavasti internet niistä osan pelastaa. imho.
Sä voit pki olla ihan täysin hyvillä mielin sekaantumatta niihin tulokkaisiin jotka ei hanskaa hakua tai maalaisjärkeä. Typerällä kysymyksellä mäki tänne soluttauduin. Apua tuli rutisematta, muistaakseni guru Sib neuvo sillon. Niin että nyt meikäläinen antaa takasi, vaikka se kädettömyys vituttaakin, mutta eipä munkaan naamalle syljetty. Mulle oltiin hyviä, mä oon muille hyvä.
Tolla linjalla menen itekkin. Neuvon niitä joita osaan, koska muakin neuvottiin. Edelleen kyselen tyhmiä täällä uusista asioista, jotka sitten opittuani kerron edelleen eteenpäin!
jättipeukku barolelle :thumbup:
Valmiiksi pureskeltua ruokaa? Itsestään petautuva sänky? :D
Mut onhan se aina parempi tulla kysymään (niitä tyhmiä kysymyksiä) kuin patoutua ongelman kanssa/luovuttaa koko höyryttely. Tällainenkin tapaus on kaveripiirissä... :/
Edit. Kyllä mulle ainaki tulee hyvä mieli jos voin olla avuksi koska muistan itse kuinka hukassa olin ja sain onneksi apua kaverilta. Enhän mä tänne viittiny rekisteröityä kun odotin, että saan vain irvailua vastaukseksi :D Kyllä, olin ennakkoluuloinen mutta onneksi löysin valon. Eikun siis höyryn :p
Kiitos ja kumarrus. :hatsoff:
Tottahan tuo on ja itsekin yritän toisinaan sopivassa mielentilassa ollessani auttaa muita.. mutta se jos sama asia on kerrottu pari viestiä aikaisemmin tai jostain moneen kertaan forumilla läpi käydystä asiasta tehdään uusi ketju. :facepalm:
Kaikki ollaan joskus tämä aloitettu, ymmärtämättä laitteista tai koko ideasta yhtään mitään.. mutta asioista voi ottaa selvää perustamatta kaikesta omaa ketjua ja jo valmiita ketjuja voi lukea ennen kysymistä.
Eikä tuo kommentti liittynyt vain höyryttelyyn vaan ihan yleisesti nykyiseen tilanteeseen kaikkialla, kun vaan v*tuttaa tuo 'Nyt mulle, heti, kaikki, valmiina, kultalautasella' periaate toisilla.
Kyllä mä pki ymmärrän, mikään ei vituta niin paljoa kun ne turhat ketjut joita tulee ku sieniä sateella, vaikka kysymyksille olis oma lanka JUST siinä samassa paikassa... Ja se yleinen uusavuttomuus suututtaa kanssa. Mutta kuten todettu, no can do. :D
:thumbsup: Ain defuncta autaa meitä onnetomia:worship:
Minne suuntaan kumarramme.:what: