Älä nyt vielä, tuo kuitenkin ollut vasta pari päivää käytössä ja ensivaikutelma voi pettää, kun kämpän lattiassa onkin mustunut reikä.
Printable View
Älä nyt vielä, tuo kuitenkin ollut vasta pari päivää käytössä ja ensivaikutelma voi pettää, kun kämpän lattiassa onkin mustunut reikä.
Onhan Akkulallakin näitä herkkuja saatavilla vink vink
Noista ohmeista (Tai niiden vähyydestä) strupöisissä, niin... Itellä 0.61 dripperissä ja tuntuu et toikin kärventää kitalaen grillivastuksella. Testattiin sillon Genellä 0.3 ohmin setuppia ja kyllähän se oli sama kuin olis vetänyt lekan kossua. Mutta kuitenkin, liian kuumat höyryt IMO. 0.6 ei vaan sovellu ketjuvapotteluun, mikä lajina on mulle kovin rakas. Töissä taas toi dripperi on hyvä, kun ei tuu lusmuttua höyryillä koko päivää.
Sellai karvan alta yhden ohmin on omaan makuun juur sopiva, sellainen 0,8 :thumbup:
Täältä komppia ja torvisektiota myös, 0,8-0,9 ohmia on suosikkialueeni. Cumulusjahti sitten erikseen, nyt toisessa dripperissä 0,4 ohmin sleeper.
Jospa jatkot täällä:
Palkokasvinenä pariskunnan W-boxin kohdalla Wapari sanoi saneensa korvausta VA-kaupoista. Mitä itse Waparin juttuja lukeneena ja seuranneena ymmärtäisin, niin Waparia eniten ketuttaa se, että noille boxeille on ihan kivasti kysyntää ja hänelle olisi parasta, että mahdollisimman moni halukas pääsisi W-boxia kokeilemaan. VA myynti tämän takia on hänelle negatiivinen asia, koska todellakaan monella (varsinkaan suomalaisella) ei ole sitä 1000-3000€ laittaa modiin ja no, se on paljon rahaa ja rahaahan kaikki haluavat. Eniten tuossa unaisennäkemistä aiheuttaa se, että väki ostaa noita ansaitakseen rahaa, eli kuten Zyksin tapauksessa, aivan uusi W-boxi, hyvä kun on käytetty, ja suoraan VA:han, että saa rahaa. Ainakin parissa aikaisemmassa (enne palkokasvinenä pariskuntaa) oli ihan suoraa flipperöintiä, eli heti kun W-boxi oli kädessä, niin se oli VA:ssa myynnissä "never fired"-kunnossa.
tyhmä kysymys mutta mikä ja missä toi VA on :)
- JJ
Vape Auctions suljettu Facebook-ryhmä, jossa myydään vapokamaa huutokaupoilla ja yleisesti vähän harvinaisempaa/arvokkaampaa tavaraa ja julmetuilla hinnoilla (kuten parhaat palat muistaakseni: Caravela 1500$, Hellfire Hybrid tais mennä jollain 5000-10000$, W-boxit 1500-3000€/$).
Kiitos! heh miten joku maksaa jostain w-boksista tollaisia julmettuja hintoja eiks siin oo DNA30 piiri.
- JJ
Klooniketjusta hyppäys tänne, ettei siellä mene liikaa ot:ksi...
Jos Jamppa tai Lissu ostaa joltain henkilöltä esim. höyryttelyyn liittyvän härpäkkeen, niin mun käsityksen mukaan samalla hetkellä siirtyy ko. härpäkkeen omistusoikeus ostajalle. Oli J tai L maksaneet härpäkkeestä mitä hyvänsä, niin on täysin heidän asiansa mitä sen jälkeen tapahtuu.
Jos J tai L myyvät hetkisen kuluttua ko. härpäkkeen hyvällä voitolla eteenpäin, niin se on vaan voivoi. Vituttaahan se tottakai, jos myyt jotain "sopuhintaan" ja joku toinen tekee sillä tiliä, mutta se on vaan valitettavasti: welcome to the real world :(
Tämä siis vain mun mielipide, ja puhun kokemuksesta: olen myynyt rompetta "sopuisaan" hintaan ja ostaja pistänyt samantien toiselle forkalle myyntiin reilulla katteella - vittuako siinä voit muuta tehdä, kuin "ihailla" kuinka toiset immeiset voivat olla niin härskejä...
E. Tätä kirjoittaessani tänne olikin jo tullut vinopino aiheeseen liittyviä viestejä :blushing:
Juu mikäpä siinä jokainen taaplaa tyylillään :)
- JJ
Waparille pitää toisaalta nostaa hattua, kun myy niitä bokseja vielä sellaiseen hintaan, että muillakin kuin rikkailla niitä on vara ostaa. Voisihan se myydä tosiaan boksit 2000€ hintaan ja silti menisi kaupaksi mutta tavalliset ihmiset ei niitä sitten pystyisi ostamaan. Lisäksi alkaisi hirveä huuto kun ylihintaan niitä myy.
Toki virhe oli se mokwain ja Trmnt:n tapaus ja siitä paskamyrsky johtuu
Kuinkahan moni noista meteliä pitävistä oikeasti sen W-boksin ostaisi?
Hieno homma, että suomalainen modaaja päässyt moiseen asemaan, mutta tämä "kollektiivinen närkästyminen" on kyllä joskus huvittavaa.
Silti
Liite 17159
Minä! Kun ei vittu perheellisenä kerkee. Viimeksi suomilista meni ohi :(
Ja mitä taas VA noh kyseistä boksin tapausta en kommentoin. Porukalla ketä VA on niin ei ole pikku rahasta pulaa.
Herrahuun sanoin:jos vaimo implantoinu,penthouse kaupunki/merinäköalalla,muuta punainen ori autotallissa se on ihan sama maksaako se kuppanen pala haapaa sen releen kanssa 1500e vaiko 3000e
Olihan toi 10 zipaleen suomi-lista jopa suht kauan auki vapersilla :glare:
No niin oli niin. Myöhästyin n.10min siitä ITTU
Jee vihreä armeija kotona [emoji106]
Väsyttää! Ja pitäis jaksaa istua koko päivä tulityökurssin luennoilla.
Toisaalta itse ymmärrän waparia ja toisaalta en.
Jos waparin ainoa syy suuttumiselle on se, että toivoo useamman saavan kokeilla boksejaan: tekisi niitä sitten enemmän! Jos ei ole rahaa tehdä enempää, niin myy pari boksia VA:ssa jotta saa hieman lisätuloa.
Vai onko nykyiselle nopeudelle syynä se, ettei halua kyllästyttää markkinoita ja sitten boksi ei enää kiinnostakaan niin monia? :thinking:
Tuskinpa se tekeminen on pinkan paksuudesta kiinni.
Tuollaisen boxin tekeminen ei ihan 8h taida syntyä
Ihan sama mikä syy niin tyhmyyttä alkaa vinkumaan ja jakamaan nimiä foorumilla.
Wapari tekisi näitä boksejaan varmasti isompia eriä, mutta taitaa työt haitata harrastusta. W-boksi on varmasti hyvä laite jos sellaisen saa hankittua.
Asiasta ohi, mistä saisin tilattua jousitetun 510 liittimen. Joko olen oikeasti idiootti tai sokea, mutta en taaskaan löydä niitä mistään.
SHOP - FatDaddyVapes.com - Home of the best vape tweaks and replacement hardware.
510 Connector - Self-adjusting Spring Loaded Center Pin - 14mm & 22mm
Tossa noita. Ei taida jälkimmäisissä olla kiinnitystä miinukselle erikseen.
Ja olisko niitä nyt sit jollain foorumilaisella niin paljon että myisi, Larma?
VA jengi ei oo PA, heheheee
Useampaankin kertaan käsitelty mutta lyhyesti:
Antoi luvan tälle perheelle myydä boksin huutokaupassa kun jonkin nyyhkytarinan olivat keksineet ja tekijä itse fiksasi boksin myyntikuntoon. Wapari sai kaupasta omansa pois kun ilmeisesti olivat luotolla ostaneet boksin.
Käyttäjä "larma" opasti tulokasta. En suuttunut, mutta halusin just siihen ketjuun sen kirjoituksen ja onnistuinkin vielä vaikka oli ikivanha eikä herjannut suljettua aihetta. Ja kaikilla oli kivaa!
Jaa. Itse en ehkä Waparin asemassa möisi luotolla...
Noin muuten kyllähän sitä omaa omaisuuttaan saa myydä ihan mihin hintaan huvittaa. Ymmärrän tavallaan taiteilijan harmistuksen, mutta sehän ei tätä tosiasiaa miksikään muuta. Kolme vaihtoehtoa: nostaa hintaa kun kerran kysyntä ylittää tarjonnan; nostaa tuotantovolyymiä (ei realistista tässä tilanteessa) tai pitää nykyinen linja jolloin väistämättä osa omista tekeleistä myydään nanosekunnissa 1000% voitolla.
Itse nostaisin pokkana hintaa tai möisin laitteet itse suoraan huutokaupassa koska tahto siitä että kaikilla mahdollisuus ostaa ei kuitenkaan toteudu, niin ennemmin fyffet itselle kuin trokarille.
Ja saada oikein kiva maine modaajana?
Miksi myydään ulkomaille ja flipperit pistää kiertoon? Miksi niitä huutoja ei torpedoida alas? vähän väliä noita boxeja tuolla pyörii, pakasta revittyinä? Muut saa flipata mut ei suomalaiset koska ollaan suoraselkäistä kansaa?
Itse en flippausta hyväksy mut taas tehdään yhdestä asiasta hirvee haloo.
VMP
Ja kaiken lisäksi kuulemma zkys ostaa klooneja koko rahalla, kyllästy alkuperäisiin. Tai sitten epäili W-boxia klooniksi? :thinking:
Ei nyt ehkä sentään, ei ollu suunnitelmissa tehdä mitään ragequittia näissä piireissä :D
Ymmärrän kyllä sen että Wapari on lopulta melko hankalassa asemassa kun puhutaan tästä hinnoittelusta, flippereistä sekä kysynnästä ja tarjonnasta. Jumalatonta hurmoksellisuutta ja palvontaa taas en ymmärrä ollenkaan. Boxiani en myyntitarkoituksessa hommannut (no milläpä todistat, et millään) mutta kun tulee äkillinen rahantarve ja kädessäsi on boxi mistä et oikeasti pidä, lopputulosta ei ole hankala arvata.
Wapari ei saa noita boxeja työnnettyä sen enempää varmastikkaan ulos, nimittäin kun ne tehdään käsityönä ne vie oikeastikkin aivan helvetisti aikaa. Toisaalta taas kun toiminta on jo muodostunut liiketoiminnaksi ja markkinat on isot, niin liiketoimet ja tunteet sopii aivan helvetin huonosti yhteen. Mielestäni hintaa pitäisi nostaa niin paljon että se leikkaisi kysyntää voimakkaasti, sille tasolle että kysyntä ja tarjonta on sopivassa balanssissa.
Huvittava kyllä seurata minkälaisia tunteita joissakin suomalaisissa siinä VAn huutoketjussa tuo myynti aiheutti. Kävi kyllä mielessä oikeasti että tuo kyllä kirjoittaa jostain suljetulta osastolta noita :D Flippaaminen on keskisormen näyttöä modaajalle, mutta ajatus siitä että vaikka sulta palais talo alta ja käteen jäis vaan boxi mitä et käytä ja et saisi sitä myydä on aika sadistinen.
Wapari vois silloin tällöin tehdä VA edition malleja, jotka olisi muutenkin vähän uniikimpia ja laittaisi niitä tonne myyntiin. Tosin uniikkejahan noi on nytkin.
Taas Gplatista:
http://i.imgur.com/7XlirMs.jpg
317L-terästä joka maksaa dollarin kilo kiinassa.