Meitsi rakastaa joululauluja..jopa hevimiesten laulamana[emoji173][emoji318] [emoji319]
Printable View
Meitsi rakastaa joululauluja..jopa hevimiesten laulamana[emoji173][emoji318] [emoji319]
Se olis sit... PEPPU PERJANTAI! :wheee:
Nessut - CHECK
Käsirasva - CHECK
Mä olin kylläkin vaihtamassa fillariin talvikumia!:(
Ei oo muuta liukastetta kuin toi käsirasva, että saa kumin paikoilleen!
Vähän nyt:loukkaantunut.
Käsirasva ei sua pelasta[emoji38]
Tuittu valittikin et on paikat kipeenä kun aloitti salilla käymisen hmmm...[emoji13]
Sauna zsek
Garage zsek
Punaviini zsek
Sauna,kasvohoito,hiusnaamio,vartalohoito ja kuorinta ja pepsi max[emoji8]
Saat täysihoidon kun seuraavan kerran nähdään[emoji8]
Minähän tarkoitin tietenkin sitä että kun tänään ei olekkaan pizzaperjantai niin tänään sitten peppua kutistetaan eli silloin se on peppuperjantai. :whistle:
http://images.tapatalk-cdn.com/15/12...4ab453fbef.jpg
Välillä omaa aikaa omassa kämpässä. Haittaakse?
Liittyykö helahoitoon jotenkin helavyö?
Jaa-a [emoji53] ei ainakaan meillä päin[emoji50]
Mitä täällä touhutaan?
Ollaan saunottu ja nyt juon limua ja höyryyn[emoji4] ja kiusataan vähän tuittua kun se on niin ihana[emoji8]
Leviksistä joutuis kyllä nyt vähintään napin avaamaan... Mut onneks päällä on pieruverkkarit! Jotka laitoin kun piti lähteä lenkille... :angel:
Selkä taas vaihteeks ihan romuna ehti se pari päivää olla jopa kunnossa.
Jos sitä ottais pari lasillista absinttia ihan vaan lääkkeeks.
Oon kyllä kuullut tuon vinkin, mutta kun en juo kahvia niin oon aatellu että voi olla liikaa kahvinporojen tuoksu... :D Ja tällä hetkellä öljyä sisältävät tuotteet on pannassa kun öljy on ripsienpidennysten vihollinen. :eek: No Schwarzkopfin Miracle Oililla kesyttelen sähköisiä hiushaituvia mutta varmaan mun tuurilla onnistun joku kerta sitäkin hieraisemaan ripsiin. Saa nähdä alanko tänään vielä geelilakkaushommiin, se on aika urakka poistaa noi asetonihauteilla ja metallisella työkalulla ja sit operoida uunin kanssa tunnin verran. :D 2 viikkoa ne on nyt ollut taas, kulahtaneilta jo vähän näyttää kasvurajan takia mutta itse lakka ei lohkeile käytännössä lainkaan. Hyvä ostos. :thumbup: