Ecigin coffee + Libertyn Mint, aika hyvä minttukahvi flavouri tuli, vaikka kummastakaan nesteestä en kovin välitä sellaisenaan.
Printable View
Ecigin coffee + Libertyn Mint, aika hyvä minttukahvi flavouri tuli, vaikka kummastakaan nesteestä en kovin välitä sellaisenaan.
Kestosuosikkini, watermelon (wizard's mix).
diy-nestettä tankissa, Inaweran mauilla tehtyä hunaja-banaania pienellä vaniljatipalla. Nam! Toisessa tankissa sekasin Joyen mansikkaa ja Peleonilta näytteenä tullutta kirsikkaa. Vaihdan tankkia, jos hunaja alkaa ällöttää.
easyn mocha hyöryää täällä
Eilen tuli testipullo Jagerbombbia. Olin vähän epäileväinen tämän suhteen ja häiritsi kun kaikki tätä hehkuttaa. Mutta pakko taipua, tämä on ihan helvetin hyvä näin puolen päivän testin perusteella. Välittömästi lisää tilaukseen.
Omenaa lumitankissa, kiukaana kanger ja sähköt hoitaapi ProVari 2 :esmoke:
vklopun kunniaksi pienet makutestit
vr - peachwood
mukavan makiaa, me likey
:esmoke:
Uus lemppari... Ennenkun pääsee nuita Vermillionin muita kokeilemaan ;). Eli Vr:n applewoodia tankissa :P
Diy-neste, iha ekaa kertaa sekottelin. Iha jees maku... Jotain silti puuttuu mutta en keksi mitä.
Bullin A2-Tstä mentholia lorauksella Citrus Explosionia.
On sangen toimiva paketti, mieleiseni makea mentholi sitruunan lievällä puraisulla.
Halo - Tribeca
Tuoksuu kuulemma huvipuistolle(!), hattara ja kaikki muutkin huvipuiston tuoksut... no ei sillä, kaikkia oon saanu sisällä höyryttää.
Tietysti HALO:n "midnait aplea" ja vermillionin "havajin painaplea", väliin HALO:n kapua.
VR.n nesteet taas kierrossa, tankeissa Minnesota Menthol, Applewood ja Hard Lemonade
aijai sydämeen sattuu tuollainen laatunesteiden väärinkäyttö :DLainaus:
Alkuperäinen postaaja iV@pe
Loistavia valintoja kaikki!!! Meillä taitaa olla sama maku! TOSIN nyt olen taas kolmisen päivää höyrytellyt nallekarkkeja koska töissä valittavat noista em. nesteiden hajusta!
Nallekarkkia Ego mega Dual coilista 5V.. Makua alkaa vaan jo katoamaan pikkuhiljaa ku megasta on menny reilu 60ml nallea läpi :D
Torguella voi leikata kaikkia Halon tupakkimakuja..itse juuri imeytän Bellaa 3ohmin kartoon tässä jos sais vielä kunnon iltahöyryt.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja iV@pe
Niin joo ja toki pelkkä vg tarvii oman aikansa. Sekotusnesteillä jos joutuu imeyttelemään pidempään niin yleensä se on jo huono merkki susibogesta. Onneks ei oo nyt tullu vähään aikaan vastaan, oiskohan viimesen 20 seassa ollut yksi huono.. Kop Kop :D
Halon Tribecaa EgoVisionissa, sähkö tuloo Peleonin 18650 patterikotelosta.
Mulla on kans nallekarkit Visionissa. Sib77 tais mainitakin, kun viikon-pari antaa seistä nesteet sisällä niin alkaa toimia ja mun mielestä tää on nyt aika hyvä jo :esmoke:
tällä hetkellä boosterissa höyryää ~9mg apsintti (liberty/ina) ja täytyy sanoa et vielä joutuu puottaan niksapitosuutta. 24mgstä lähetty tuleen alaspäin...
Lavassa tankki jossa lantrattua M-Type:ä, meni varmaan latrinkia liikaa kun maistuu tuo vaniljakin turhanpaljon, ei paha :P
eGo:sa Super shorty karto jossa Puros naturales - maistuu välipalana :P
Kullit repii puoli neljää, Mini ProVarin nokassa LR Boge + slotattu 4,5ml tankki täynnä 10mg Florida Citrus Explosionia, ah! :esmoke:
Lisäks Coca Colaa riittää ja kuukauden loma alkoi. Usko-vitun-mattoman mahtavaa. :D
El Toro Eden. Onneksi tällä vkolla tulee palkkiota pullo tolkulla ;)
Drippailin PSV:n Fresh Strawberrya 6 tuntia. V*tun 5 ml:n pullo on edelleenkin vasta puolessavälissä. On ollut maustumassa / tuulettumassa 2 kuukautta ja edelleen maistuu viemärirotalta. :antismoke:
Diy wohvelia menossa nyt ettei ihan tykkänään apsinttiin kyllästyis 8)
VR:n Hawaiian Pineaplle @ 10mg
Hyvä höyrystely aamukahvin kanssa :cool:
Bogetankissa omaa Special Blendiä ~15mg. Aika hurjan tupakkaista, ehkä lähempänä piipputupakkaa kuin savuketta. Ei juuri minkäänlaista jälkimakua ja höyryää kuin veturi. Bon!
Hehee VR:n Salmiakki höyrää lr bogesta, kääntyvän drip tipin kera. On muuten 2x parempaa kun pystyy tolla tipilla pelleileen samalla. Suosittelen :D
No tietenkin Bobas Bountya :) Laitteet kuolee ympärillä, mutta palkkiometsästäjä porskuttaa :)
Tai taiwanilainen tee, olikos oikeampi termi helmitee tjsp, ihan vapaavalintaisesti.;)
Mikäs modi se Esalla hyyty?
Aamuhöyrynä VR:n Hawaiian Pineapple jälleen. :D
Jotain RY4, aika siirappinen äklö maku.
drippailen georgia peachiä. hyvvee :esmoke:
Nyt pari päivää vetänyt tota "ryynästä" ja on tää kyllä parempi kuin aluksi. Kahvin kanssa tää menee oikeen lepposasti. Makunystyrät tottunu nii tätä pystyy nyt käyttää ihan kokopäiväkäytössä, mutta eihän tää nyt mitään nannaa ole? :D Throat hitti on mitätön, saa vetää 8s imut, että tuntuu. Tuli vähä liian hoikkaa tilattua (8mg).