Lisätä nestettä?
Printable View
Setupin kyllä tarkistin ja pumpulit pysyy kosteana oikeinkin hyvin.
Kertokaa mikä on vituillaan. Tein magmaan singlecoilin 1,2Ω ja jos mennään yli 22w, ni alkaa maistumaan lämmin villasukka / klearoiden palanu ato. Nesteenä on 100VG VCV: Summer sweet. Eikö toi jaksa wickaa?
Pumpulilla makua ja höyryäkin alkanut löytymään kun setupoinnin kikat valkeni. Pumpulin makua vain ei saa hävitettyä vaikka useampi kaifarin tankillinen mennyt läpi. Pumpulit vaihdoin juuri ja vanhat oli aikalailla mustuneet, normaaliako ?? Uusi setuppi maistuu taas mukavan pumpulimaiselle, silicakin melkein paremmalle :crying:
Toiset on vaan kait toisia herkempiä maistamaan tuon pumpulin, itse en sitä ole maistanut mistään pumpulista pirkka-japanilainen hypetys pumpuli akselilla, jos vaan wikkaa kunnolla.
Toi mustuminen kyllä viittais vähän kuivana käymiseen, vaikka kyllä jotkut nesteet karstaa/mustuttaa aika tehokkaasti pumpulit coilin sisällä.
Mitä pumpulia käytät?
Mä oon tullu siihen tulokseen kun oon kokeillu nyt mujia että kyl se pharma care on vaan moninkertasesti helpompi saada toimimaan. En vaa saa mujilla skulaamaan vaikka kuinka yritän, tuntuu jotenki tosi paljon karheemmalta ku pharma
Jotkut on kyllä kertoneet maistavansa pirkasta makua ja vaihtaneet esim. tuohon pharmacareen jota itsekkin käytän eniten. Mä en osaa sanoa siitä mausta mitään, kun en sitä tuohisuuna pirkastakaan maista.
Pharmacaren valmiiksileikattu on kyllä hyvä, siinä on just sopiva se lappu nypätä soiro, drippereihin menee hyvin leikkaamatta ja kaiffariin ym. kun puolittaa sen soiron ja pirkkaa paremmin kuidut samaan suuntaan
Ihan kiinnostuksesta on kyllä tulollaan cellu cottonia aka rayonia, dripperissä oon käyttäny japanialaista hypetyspumpulia, mut itsekkään en sitä kaiffarissa/orchidissa oikeen saanu skulaamaan.
Rayonia tuli tänään. Toimi hiton hyvin niin kauan, ennenkuin *poff* wickaus loppu. Purin setupin näkyviin ja turvonnut ehkä kolme kertaa isommaksi kuin kuivana. Saksilla kun napsi liian pois, niin taas wickaa. Aika riittoisaa siis :)
Onkos kellään vielä kokemuksia tuosta Vape-reseptit.fi kauppaan tulossa olevasta fiber freaksista?
Onkohan samanlainen hypetys (ja lopulta monilla pettymys) odotettavissa tämän kohdalla, kuin oli esim. rayonin kanssa? Vai voisiko tämä kenties olla oikeasti pumpulia parempi wikkimateriaali? :thinking:
Tarviikos nyt tuosta vapemeshin japski pumpulista ottaa ns ekat kerrokset pois vai voiko semmosenaan käyttää?
Pitääkö Muji pumpuli keittää? https://kauppa.vape-reseptit.fi/prod...to-frontpage-3
Ei tarvitse keittää
Mujilla oon vedellyt ny kai kuukauden ja soivaa kamaa. Plus ilmaista Stealthvapelta. :smoke:
Ostin tossa jokin aikaa sitten ego2:sta mujia ja eri setupeista huolimatta jokin häiritsevä sivumaku siinä on.Onko jollai vastaavia kokemuksia tosta ego2 mujista?
Kiitoksia vastauksista, oma "ongelma" siis oli vain nesteessä mitä käytin ku maistu hassulle
Ite olen tavannut ottaa kummaltaki puolen sen päällimmäisen kerroksen pois. Kuinka paljon, niin se riippuu taas itse soiron leveydestä. Saattaa olla hyödytöntä hommaa, mutta ite katson sen helpottavan wickin pyöräyttämistä muotoonsa. Tai siis painelen sen,ei paljoa kannata pyöritellä,menee muuten solmuun ja siihen loppuu nesteen kuljetus kyky.