Nyt on kuunneltavissa http://yle.fi/radio1/tiede/tiedeykko..._on_34440.html
edit: hetkinen thl:n ukko sanoi, että alle 10mg sisältäviä nesteitä saa myydä suomessa. Tämä oli uutinen ainakin minulle.
Printable View
Nyt on kuunneltavissa http://yle.fi/radio1/tiede/tiedeykko..._on_34440.html
edit: hetkinen thl:n ukko sanoi, että alle 10mg sisältäviä nesteitä saa myydä suomessa. Tämä oli uutinen ainakin minulle.
On toistaiseksi kuunneltavissa. Linkissä punaisella: Kuuntele toistaiseksi
http://yle.fi/radio1/tiede/tiedeykko..._on_34440.html
Edit, risro oli nopeampi :D
No hyvä että Anteroa ei yhtään jännittänyt.
Hyvä että Antero tällä kertaa sentään sanoi että epäterveelliset ainemäärät ovat pienempiä kuin normaalissa savukkeessa.
Ei ollut ihan Puskan tasoista ihme paskanjauhamista.
Taisi olla ylilääkärille pieni yllätys, ettei ohjelman tarkoitus ollutkaan levittää pelkkää propagandaa, vaan joutui puhumaan vähän asiaakin :D
Jep, jutun tekijä oli onnistuneesti tutustunut aiheeseen ja oli jopa ainakin puolueettomalla kannalla liikenteessä. Yllättävän neutraali (lue: positiivinen :) ) juttu..
Tähänastisista virallisen tahon lausunnoista ehdottomasti asiallisin ja aidosti puolueettomimman oloinen. Vaivautui jopa selittämään taustaa sille, että miksi analoginen sallitaan ja millä perusteilla s-tupakka voitaisin ottaa ikeen alta pois.
Olen muuten kaverin kanssa samaa mieltä siitä, että litkut pitäisi olla kemistin syynissä määräajoin. Tällä hetkellä vain luulen, että yksikään yksittäinen valmistaja ei panosta tutkimuksiin siinä määrin kun ville viranomainen vaatisi. Ovat sen verta kallista puuhaa.
Eilen oli uutisoitu sähkötupakan akun räjähtäneen jonkun suuhun (mitä se siellä teki lol). Kuulemma hampaita ja pala kieltä lähteny samalla. Ainakaan iltasanomien jutussa ei mainita valmistajaa. Hyvä että uutiskynnys ylittyy tällä tavalla. Onko joku törmännyt positiivisiin uutisointeihin sähkötupakasta? Sehän on kuitenkin aika huikea keksintö ihmisten terveyteen liittyen.
Hyvä ohjelma. Ensimmäinen fiksun oloinen. Ymmärrettävää tuo haittojen jatkuva esille tuonti, koska THL intressi lienee tuoda niitä esille.
Taisi "setämiestä" hitusen jännittää :D
ööö...minä kuuntelin jutun ja ....ööööö aika asiallinen..ööö eli aivan outoa,kun ei haukuttu koko höyrystintä ööööö...maanrakoon.
Haastattelu oli suht asiallinen eikä ollut havaittavissa sitä negatiivista vyöryä :)
Kyllä niitä on jo sen verran "opastettu" että eivät ihan copy/pastena kaikkea niele. vrt. seiskalehdet/iltapulut. Kurinpalautus, neuvonta ja opastaminen
saa journot kyllä asioiden oikeille urille. . . Aina ne toista idioottia paremmin kuuntelee kuin esim. normaalia rivikansalaista. :esmoke:
Waporhawkin maili tuli ja siinä mainittu savuke, ja linkki
Suomentakoon viisaammat tähän
Hi all.
This is an important message to users who have the prodigy v3 electronic cigarette.
It is NOT sold on the Vaporhawk site.
However, as we have many people on our list that might have purchased this electronic cigarette from another vendor,
we feel it is our duty to let it be known that there is an issue with this product
.
There may be at least one of you in possession of the faulty product, so please DO NOT USE IT until you can be sure it is safe!!!
It is th e product that caused serious injuries to the man in Florida you may have heard about.
Please see this thread on the topic.
http://www.e-cigarette-forum.com/for...-v3-1-a-3.html
Again, we have not sold this product on the site, however, if some of you have the prodigy v3
There is an issue with the product and you should not use it until more is known.
All the best
The Vaporhawk Admin
Mä muuten mietin kattellessani noita nicorette purukumipakkauksia kaupan tiskillä et jos niitä myydään käsittääkseni 2mg ja 4 mg palasina eikö? Ja sitten on kuitenkin tällaisia useamman sadan palan paketissa? Eikös tosta tuu järjetön kokonaismäärä nikotiinia yhteensä?
Montahan kertaa noissa alkuvaiheen arvosteluissa lukikaan "where is the venting hole" V3:n suhteen.... Ei riittänyt sitten vented button.
LOL. Ja tuo on 3 kk "kuuri", jos vertaa siis tuohon mitä nikotiininesteistä puhuttaessa tuolla määrällä käsitetään, käsittääkseni. Itselläni purukumiaikoina kului vähintään tuo liuska (12 kpl) plus pari kappaletta 4mg nicotinellia päivässä. Eli mulle toi satsi ei riittänyt edes kymmeneksi päiväksi. Juu.. niin se tais olla että 96 kpl pakkaus kesti sen viikon verran.
Off-topic, sorry.