Jos ei tykkää margariineista, niin kannattaa välttää Creme Bonjourin uutta (?) voista ja rypsiöljystä valmistettuä levitettä, missä vihreä kansi. Ällö kitalakikuorrute. Noita on myös merisuolalla suolattu, siitä ei ole kokemusta.
Printable View
Jos ei tykkää margariineista, niin kannattaa välttää Creme Bonjourin uutta (?) voista ja rypsiöljystä valmistettuä levitettä, missä vihreä kansi. Ällö kitalakikuorrute. Noita on myös merisuolalla suolattu, siitä ei ole kokemusta.
Ei oo enää. Nykysin se kallein kahavi on norsun paskasta.
Jahas täytyykin kissanlaatikkoa siivotessa kerätä talteen... :p
Kallista paskaa myyvät.
Crema.fi - Caffé Paskà 1 kg kahvipavut
Paskaa on varmaan hyvää sillä 50 miljoonaa kärpästä ei voi olla väärässä:D
Voissa on se huono puoli että se on niin kovaa että vaikea levittää tasaisesti ja leipä hajoo, ja sitä tulee väkisinkin kauhee kerros. Jos sitä nyt edes onnistuu levittämään niin että voi puhua kerroksesta. Ehkä klöntit on lähempänä totuutta. :c
Mä muuten vähän järkytyin joskus kun kuulin että kissalegenda on totta. :D
Onko poliisi nauttinut muutakin kuin kansalaisluottamusta:laugh:
Kyllä se ennen vanhaan kun ei ollut muita paska margariineja kuin flora..niin voi otettiin jääkaapista pehmenemään vähäksi aikaa ennen kuin se voileipä tehtiin...voi voi:-) ...tätä nykyajan nuorisoo:-)
Perunatki myydään valmiina keitettynä ja kuorittuna pakastimesta:-)
Kuukauden vapokama budjetti taivaan tuulissa, mutta löysin tästä jotain hyvääkin. Nyt voin panostaa täydet Meshin ja Axiomin opetteluun. :drool:
Jyrkät mutkat hidastaa/pätkii kuvaa:laugh:
Alkaa oleen kalusto siinä pisteessä onneksi et ei tarvii kun Geneltä enää parit palikat. :)
H-atty tulee sit jossain vaiheessa, kun saan eka ton RSST:n rokkaamaan vaikka silmät kiinni. Toki litkuja yms. esim Pilvi ysin ryynästä tarvii, mut ne nyt on vähän harvemmin tilattavaa tavaraa (desin lekkeri). :smoke:
Just häneltä itseltään :)ja saat kunnon putkea/palvelua sekä laatua ja homma toimii:thumbsup:
Se on vaan tämä ihana ilma ja tuleva syksy kun saa jokasen vähä tulehtuneeks, itekki huomasin että tänään oli vähän sellanen, "vittu oikeesti, yrittäisitte edes" fiilis moneen otteeseen :D
Ja elämä on ihmisen parasta aikaa:) sanoi jo aikoinaan mäkikotkakin:thinking:
Potestas absoluta absolute corrumpit. Sano joku:laugh:
Syysmasennus, mikä se on? Ei vaan ole tänne tulemista tällä kertaa. Mulla hyrähti vasta loppukesästä moottori käyntiin ja kierrokset nousussa. :yeah:
Margariini/voi hommelista tuli mieleen, etten ole koskaan ostanut kumpaakaan. Leivälle kuuluu laittaa esim. ketsuppia, sinappia, pikkelsiä ja/tai muuta nannaa. Tämä nyt ei tietenkään tarkoita, ettenkö olisi nuorempana niitä syönyt.
Ostin myös pitkästä aikaa vaaleaa leipää, koska piti kokeilla tämä jenkkihömpästä tuttu PB&J leipä. Löytyi makeuttamatonta maapähkinälevitettä onneksi, muuten olis mennyt sokerimössöksi koko homma. Ihan jees kombo.
Jeee patrick is back :)
No voi sun saatana. Kaveri sairaalassa kun ladannut autolla metsähallituksen puolelle. Vittu mitä vielä......
Apua. Saako tän tapan muistamaan mun foorumitunnukset jotenkin?
Kyllä mun tapa muistaa mun tunnukset.
Mun pitää kirjautua uusiksi aina :o eikä refresh nappi tunnu toimivan :f
Tuossa ois vähän watteja...
https://m.youtube.com/watch?v=7Ub4YxoCX2E