Välillä täytyy, piristää mieltä ja lämmittää sydäntä!
http://i.imgur.com/E8QTjgv.gif
Printable View
Välillä täytyy, piristää mieltä ja lämmittää sydäntä!
http://i.imgur.com/E8QTjgv.gif
Tuli muuten just vedettyä perhepitsasta puolet, ja karvakäsien tekemä tietysti, kai tästä vielä huomena herää :D
Oottehan te kavereita ku Rokuli oli kovasti tulossa sinne kokkelpyyhyn kyläänkin sillon kerran. :confused:
Jaaha, pitäskö se kolmas olut avata? Just katselin Herkulee Poirootin loistavan jakson, Oriental Express. Formidable!
Helou Jykä:)
No ei, nyt pitää taas pikkusen höyrytellä, kun alkaa 5. vuosi savuttomuutta:)
Ostin muuten semmosen minibaar jääkaapin, niinkuin hotelleissa on. Ylähyllyllä tilaa ei jääkaappi rojuille ja alapuolella jääkaappi. Tietenkin koko höskän saa lukkoon. Loistava kampe höyryttelijälle, minä vein sen tallille:laugh:
Liite 24739
Juu, sama juttu. Ehkä 2ml olen nyt höyrytelly päivässä, usein vähemmänkin, siis joku viikon verran nyt. Sitä ennen tuli oltua pitkät tovit ilman:) Mukavahan näiden vempeleiden kanssa on pelata:) Nuorempi poika lopetti tupakin ja alkoi höyryilemään, niin on näille vempeleille jo seuraava omistajakin.
Vithu, kaljat loppu. Täytyy siirtyä viiniin :)
En ole savuihin koskenut, ei ole tarvetta ollut.
Pitäsköhän minunki vielä tuo kolmas korkata, olen innostunut kaiken maailman ihme olusista.
Just loppu Youngsin double chocolate, aivan jäätävän hyvä stout!
En edes muista mikä tuo kolmas on:laugh:
Keravalla sitä nukutaan, mihin lie tie vie? Olen hiukan ajatellut ulkomaita, Norja/Espanja/Portugali? Pitäs vaan jotain hommia keksiä sieltä, jostain?
On vaan tuota ikää, hiukan saattaa olla nihkeää töiden saanti:laugh:
Jaahans, tämä seuraava maisteltavana oleva on Fullers honey dew, organic ale
Mä luulen et täällä kohta nukutaan, tuli taas vedettyä 12 vuorokautta putkeen, kyllä se ölppä maistuu hyvälle aina pienen putken jälkeen mut kyl se sit rupee ramasemaankin. Mä asustelen vielä jonnion aikaa täs hiekkaharjussa mut muutto tosiaan edess het tammikuussa. Remonttia tehdään sinne asuntoon ennekuin muutetaan.
Minulla se ilta/yötyöläisen rytmi tuudittaa vasta 4-5 nurkilla, ehtii vielä leffan katsoa, melkein jopa loppuun:)
Helvetin hyvää on tämäkin olut, en ole koskaan ale oluen suuri ystävä ollut. Nämähän on saatana kuin viinejä!
Ottakaahan jäiden kera;) Minä vuokrasin just Mr.Holmes (kertoo Sherlock Holmesin vanhuudesta)elokuvan, eiku luurit päähän ja katsomaan. Mukavan lämmin, kun tuo karvapatteri punkee iholle:laugh:
No vittu, en selvinnyt. Pakkohan tilanne oli jotenkin tasoittaa... Tilasin sitten pari supertankkia korvikkeeksi. toki pitää ottaa 10 atoa mukaan.
Jamo näköjään varautuu kieltolakiin. Voi vittu Jamo taas..
Jomppeli koukussa [emoji15] Mulla 4.
Niin muuten hyvää huomenta Suomi hyvin pyyhkii [emoji41]