Vapetalolta tiivareita jokunen kymmentä milliä, mix'n'matchilta 100mg/ml VG niksaa sekä lubrisolven vg:tä 1l, pg:tä 500ml. hmm... mitähän sitä vielä keksis. Kjeh, ja joku vielä maksaa tästä mulle! :D (Yövuoro)
Printable View
Vapetalolta tiivareita jokunen kymmentä milliä, mix'n'matchilta 100mg/ml VG niksaa sekä lubrisolven vg:tä 1l, pg:tä 500ml. hmm... mitähän sitä vielä keksis. Kjeh, ja joku vielä maksaa tästä mulle! :D (Yövuoro)
tuli hankittua sigge 100w,puol litraa veegeetä ja tiivareita.
No, Kayfun V4 :thumbup:
No pitihän sitä itsekin se kf4..
Kf4 :)
Ei oo rahaa kaiffariin nii ostin/ laitoin pyyntöä t-aces tipistä. Maksuun menee kun pääsee koneen ääreen
Itse kans mietisken tuon KF4 ostoa. Se ei jostain syystä ole vakuuttanut mua kovinkaan paljoa. Mutta kertokaahan kokemuksia kun olette saannut atoa käsiin ja testattua.
Kayfun V4.
Gaiffarihan se lähti kotiin niinkuin itseäni uhkailin.
Eiköhän niitä KF nelosia ilmesty tännekin myyntiin, sitten kun kyllästytte. Poistan omani siis alennusmyynneistä ;)
60w ja 12800mah boksimodin. Forkalta tietysti :esmoke:
magma, capella tiivareita muutama puffilta, vg litra, pg 3 dl, makuja 10 kunta, tyhjiä pulloja, aspiren aloitus kitti mummolleni ego.2pl , 5dl 100mg nikotiinia+akku mix&matchiltä, ja miltein 200€ köyhempi taas prkl...ei tämä voi ikinä tulla halvemmaksi, kuin analog. toivottavasti niksat ei jää tulliin:)
1000 YIT@ 5,33€, ja ei olisi pitänyt...
Miten liittyy sähköön, niin mä käytän sähköröökiä.
Ole hyvä
Ok
Eleaffin Lemo, tähän varatankki + 5x Atlantiksen atopää. Hintaa posteineen 56,65€ www.dampfplanet.de
eLeaf Lemo, 0,32 kanthalia, pohjia ja tiivareita sekä kaverille iStick ja Nautilus mini korvaamaan paul saaren "tuotteet" :D
Ei ihan tämän päevän ostoksia.
Parin viikon sisään tilattua/haettua.
Tobh atty, Aqua v2 <3, +300ml "preerium" nesteitä. Tiivisteitä ja kaikkea pihdeistä tortseihin
Piti vielä tommonen Drop malli tuosta Eleaf Lemosta tilata
Dark horse ja mutation x v2