ostaa 3 uutta tilalle ni lakkaa risomasta :thinking:
Printable View
ostaa 3 uutta tilalle ni lakkaa risomasta :thinking:
Pitkään palvellut Tesla sanoi sopimuksen irti ja ilmoittaa nyt vaan "Short" vaikka mitä tekisi. Pistin sitten Vamon tilaukseen.
Vitun satsiopin tehtävät... Kiva olis nukkuakin, mutta deadline tänään päivällä ja viikonloppu tuli laiskoteltua.
Rouvan lomapäivä 2 Turkissa alkoi vankoissa merkeissä:
Hotellihuoneesta lähti karvaranteen matkaan passi, lentoliput, rahat ja puhelin
Kyllähän ne karvakämmenet osaa vaikka mitä, esim kytätä pikku tyttöjä
Turkissa ei itsellä hävinnyt mitään vaikka pidin kamoja ihan levällään ja lompakkoa takataskussa. Näköjään tuurista kiinni, tollanen on kyllä perseestä..
Koira onnistunut kielensä telomaan jossain.. en tiedä onko kissa räpännyt vai mitä.. tässä odotellaan et pääsee eläinlääkärille.. ajan sain onneksi täksi päiväksi mut vasta 19.44 ja pahaa tekee ku näkee ku toista sattuu ja joutuu vaa oottamaan.. Eikä täs työttömänä hirmu rahoissakaan ole jote loppukuu syödään varmaan nuudelia.
Oisko nyt sen kimppakeräyksen paikka? :esmoke: Sehän tulee laskulla joten aikaakin olis.
Opettaja joka ei osaa opettaa, sappi kiehuis ellei sitä olis poistettu.
Yli 6 viikkoa matkannut putki Cigabuylta.eikä vieläkään näy!
Aspan kanssa oon laitellu pariin kertaan viestiä,että missä perkeleessä mun roinat viipyy?
Sieltä on sanottu että "elä hätäile,kyllä ne kohta sulla on" Ja viimeks sanoivat että "oota vielä 25 päivää ja katotaan sitten mitä tehään" Jokohan tässä pitäs painaa Distpute nappulaa Paypalissa??
Disputea painat kun tilauksesta on kulunut 44 päivää, 45 päivän jälkeen se ei ole enää mahdollista.
Eli sun tapauksessa taitaa olla jo liian myöhäistä, 6 viikkoa = 42 päivää.
No perkele. Jos ei tavaraa rupea kuulumaan,niin pyydetään sitten kauppiasta ystävällisesti lähettämään uuden. Ei tässä ny hätä ole,mutta oishan se kiva saada tuote minkä on tilannu.
Se on vaan paska homma, kun osuukin sellainen paikka jossa ei järjesty. Faija joutu käyttämään meidän toista koiraa eläinlääkärillä, kun oltiin koko muu perhe kipeenä ja ei kyllä laskulla onnistunut. Lisäksi edellä olevalla oli myös pieniä maksuvaikeuksia, maksoi kahdella eri kortilla ja soitti useamman puhelun että sai jonkun siirtämään rahaa kolmannelle. Visalla tota olin alunperin maksamassa, sillä hintaa oli se pernteinen tonni. Nyt jouduin vielä tekemään sitten noston visalla, että sain faijalle maksettua. Visahan ottaa tuosta pienen komission, joten saatiin sitten vielä hintaa vähän nostettua sille keikalle,
No olisinhan mä tietysti voinut maksaa faijalle myöhemminkin, ei se niitä rahoja heti olisi tarvinnut. Kuitenkin jos joku suostuu viemään mun koiran eläinlääkäriin ja vielä joutuu maksamaan sen, niin en kyllä pysty olemaan maksamatta sitä velkaa heti pois.
Ai stana... Lento tunnin myöhässä :(
Käytetään aika hyväksi ja imuroidaan sikahintaista olutta.. Pintti nelosta 9.40€, voi jeesus näitä hintoja [emoji35]
Myöhemmin illalla halpaa mythosta & ilmasta ouzoo ;)
Niinhä siinä kävi ku vähä pelkäsin.. Koira rukalla oli iso kasvain kielessä ja sen lisäksi krooninen ihottuma ja ikää jo 10v niin lääkärin kanssa tultii siihen päätökseen et parempi antaa nukkua pois.. Kyl osaa olla paha ja tyhjä olla ilman koiruutta touhuumassa kämpässä..
Osanotot täältä myös:crying:
Osanotot Tonicille.
Kaveri on poissa. Sanat on turhia. Aika jättää hyvät muistot.
Liite 17539
R.I.P.
Kiitokset. Hyviä hetkiä muistelen mitä meil oli... Ja niitä riittää
Osanotot tonicille.. Nää on aina harmillisia juttuja :/
Osanottoni :(
Tonicille iso osanotto... itsekkin joutunut iseamman koiran hyvästelemään. Tosin ei ihan omia mutta porukoiden. Koirien kanssa kuitenkin elämänsä elänyt jne. Suru on iso mutta onneksi siitäkin pääsee joskus ylitse.... iso käsi ja miehekäs halaus :(
Voimaa Tonicille. Requiescat in Pace koiruudelle, olkoon luut ja jahdatavat jänikset loppumattomia seuraavassa osoitteessa.
Tuosta emännän piiloittelukomplikaatiosta niin samaa eletään täällä, työkalut on aina ties vittu missä jos oot sattunut ne unohtamaan näkösälle+kaikki muu millä voi tehdä jotain. Parit käyntikortit on siirtyneet roskikseen jne.
Tonicille osanotot täältäkin. :crying:
Osaanotot tonicille täältäkin päin.. :(
KERPELEEN ASUNNON VÄLITTÄJÄT!!!. meni taas päivä pilalle kun tuli posti kotiin(onneksi siellä oli myöskin pussillinen platinum ice pulloja joka helpottaa vitutusta). toimeksianto mikä loppui tuossa jo kesällä kehtasi lähettää mulle laskun jossa vaaditaan "aloitus maksu" asunnon myynti toimeksiannosta. sopimuksessani lukee selvällä SUOMENkielellä, että aloitus maksu peritään "kaupan teko hetkellä". Kauppoja ei tullut toimarin voimasssa olo aikana joten millähän vitun pykälällä ne meinaa mua laskuttaa. onko jollain kokemusta? välittäjä vielä sanoi mulle että mikäli kauppoja ei synny ei tule kulujakaan myyjälle. Soitin saman tein valituksen heidän laskutukseensa ja lupasivat selvitellä asiaa. jatkon saan tietää huomenna. vitutus ihan huipussa ollut koko päivän(sori työkaverit)
Osanottoni Tonicille.
Osaanotot Tonicille täältäkin päin, ja koira-asiaa mukana.. Naapurin mukaan mun pitäs siivota koirankarvat rappukäytävästä JA ULKOPORTAILTA, kuulemma "käy pahasti nenään". Kävin sanomassa ovella että "tuutko näyttämään missä näät koirankarvaa", eihän sitä löytynyt. "Hankkiudu eroon sitte koirastas", täs vaiheessa ois tehnyt mieli pistää nenä poskelle.
Haimpas paskatin huollosta, reippaat 800 sai köyhtyä taan ei jumaliste. Nyt olis sitten virallisesti kaikki kesätyörahat hussattu ja saa taas alata nostamaan opintotukea...
Mitä siellä vaihdettiin? Kuulostaa kyllä helvetin kalliilta :D T: Kaikki korjaukset itse
Huolto kaikkine hilppeineen (isompi huolto) + jakopää + vesipumppu + kaikkea muuta. Jarrujumpat puslat/tukivarret menee kyllä ite mutta jakopääremppaa en rivarin hiekkapihalla ala ite vääntämään :D
E: osat siis jo 500 tarvike osina, audin logolla olis ollu vähän vielä hinnakkaampaa :D
Vituttaa tosiaan kun ei nykyään ole enää missään DIY-halleja. Aika monta tonttua säästänyt kaiken itse korjaamalla. Jakoremmit menee siinä missä elektroniikkakin. Viimeiset fixaukset on full-hd videotykki, kotiteatterisarja (yli tonnin laite) ja reilun tonnin arvoinen jääkaappi josta takuu loppui 3kk ennen breakdownia.