Kuinka luotettavasta lähteestä nuo akku klooniheitot on. Joku kommentoi että klooni ja ei ollut turvakemia-akku niin seuraava jo kommentoi samat asiat faktana.
Printable View
Kuinka luotettavasta lähteestä nuo akku klooniheitot on. Joku kommentoi että klooni ja ei ollut turvakemia-akku niin seuraava jo kommentoi samat asiat faktana.
Hiekoitin juuri töissä kikkelini, ja nyt ajattelin tulla tänne jakamaan tätä ihanuutta :sneaky:
Viimepäivien kekustelut ovat kyllä vieneet foorumin aivan uudelle tasolle :laugh:
Voltti puolellahan variantti pääsee 255 vai 258W että on siinä enemmän kun 20W eroa :) Hauskinta tästä tekee se että tuo on aikalailla tuon laitoksen ovh hinta. Kun taas ajattelee siihen malliin että laite myydään ovh hinnalla toiselle jolla siihen on varaa ja mielenkiintoa niin mikäs siinä :) VA:sta kun olis sen ainakin 2-3K€ tosta tiliä saanut.
Mitähä helvettiä mä olen taas tilannut, kun tuli lappu et olis iso paketti haettavissa postista? :thinking:
Muista edes, et olisin ostanut mitään. :blink:
E: Sori et tulin keskeyttään QQ:misen.
EE: Gmail pelasti! Lapsiturvallisilla korkeilla varustetut pullot tuli :yeah:
Ei kiitos, arvostan aivan liikaa ehjää sulkijalihasta, olen nimittäin vähän kuullut juttuja...Liite 17026
http://31.media.tumblr.com/tumblr_le...608jo1_500.gif
Eli siis mitä idioottimaista luuponen häh
Miten minä kuulin kun Coltista poistettiin varmistin, kahteen kertaan...
Hei. Mun Magma tuli. Toukokuussa tilattu. Nyt iso ongelma. En uskalla avata pussia :crying:, kun siellä on paska kuitenkin - story of my life, mikä voi mennä pieleen...
Suosittelen muuten katsomaan elokuvan mistä tuo giffi on, Pineapple Express.
Huh. Pesuun vasta Magma menossa mutta visuaaliset tarkastuksen tulos: Virheetön. Ei tullu edes sitä 10ml nestepulloa, kun mailasin että pistäkää se matkalle kuin olis jo jos varastoa on, eikä niiden litkut kiinnostakaan. Jollain superpikalla tuli 2 päivässä kotiovelle.
Näin päättyi tämän dripperin tilausseikkailu, oli minun ensimmäinen ja viimeinen tilaus ukecigstorelta.
Palaan haukkumaan, ellei rahanpalautus tule ajallaan viallisen postikuluista.
Olen hengissä jeee !
Pari herraa kävi rapakon toisella puolella ja kuvia kiinalaiset ottivat aika paljon "ihme kepeistä" :)
Jag heter peter
Jag har hund
Va kostar peppa i dag ?
Titta bo tatte :)
Vem ee de veecee?
Ruottalainen maalivahti= damsugare :)
Onko paha jetlag ? :D
Hengissä , Ei mennyt hermot , Ei raiskattu , Hyvä ruoka (nam villisikaa) mmmh mikä siis mättää kun kaikki luonasi ?
Herrat x 2 toimivat kokomatkan ajan kuten pitikin
Akkuja meni aika tiuhaan tahtiin kyllä :)
Tarvis itänaapuriin mennä jahtiin kuulemma
Hieno hommaa kuulemma mene ja tietä :)
Mine mene. Se on ku se satan asepassport hompatu.
Värise sine etelän porssas... Mine piste 11,7g kylkke eller teyteine ;)
Kaikki kännissä ?
Kai se tämän papan on pakko ottaa yksi muriseva karhu :)
Varo ettei pure! Puuttinille kampoihin ja muutama karjala takas :)
Eiks paappa mee jo töihin vai pääsikkö jo eläkkeelle?
Puren takasin lujempaa :)
Tämä kuukausi vielä olis lomaa
Hain jatkoa pari vuotta lisää kun räkänokat eivät osaa metallia tehdä :)
On se mahtava olla tollasen veijarin eno :D eipähän käy aika pitkäks x)
http://img.tapatalk.com/d/14/08/19/u5a4eqyt.jpg
No ei varmasti. Ilta olut ja ilta höyryt lasikuitukopin teltassa, vettä ripottelee silleen kivan rauhakseltaa. Ehkä tääki vielä lomaks muuttuu. Ja tällä hetkellä höyryää american type+ maxxblend hitusella piparminttua. Namnam [emoji5]
Aika söötti. :3
Luin ensin, että on mahtavaa tuollainen vajerin teko ja kuvassa mesh verkkoa. Isommat ruudut tai paremmat lukulasit.
Näppäimistön vasen alanurkka, (CTRL), pohjaan ja sen jälkeen rullailet hiiren rulla hitaasti mutta varmasti jompaan kumpaan suuntaan. Kun on sopiva, päästät napin. Johtuen vähän mitä selainta käyttää niin palauttaa näkymän painamalla (CTRL) sekä numeroa nolla. Eipä tarvi sitten laittaa laseja nokalle :)
Pitäis vissiin seurata GG-tuotantoa vähän tarkemmin
http://youtu.be/FVpPa-Bs0AQ
Jaa Ulvilan surma hommeli vieläkin pyöriteltävänä. Eihän se olekaan kuin kahdeksas vuosi menossa? Hyvä nyt jotain penskaakin kuulla tässä vaiheessa, ihan kuin enää tietäisi mitä siellä oikeasti tapahtui.
Auer on saanu jo niin kovan tuomion ettei kukaan (tai ylipäätään kukaan?) murhaaja ole Suomessa saanut. Jos se olisi tuomittu heti syylliseksi sitä ei muistettaisi eikä sillä olisi ikuista leimaa otsassa kaikkialla mihin menee, ja se olisi jo vapautunutkin. Ja kun kukaan ei tiedä että onko se edes syyllinen...
En ole asiaan sen tarkemmin perehtynyt, mutta niiden saatananpalvontajuttujen jälkeen suhtaudun kaikkeen varauksella mistä sitä naista syytetään... Tulee mieleen että se on ollut pakko saada häkkiin jollain syyllä.
Niin, jos jutut pitää paikkansa.
Jos kerran tätäkin pidetään lapsille ujutettuna saatananpalvonnan symbolina...
http://anneliauer.com/wp-content/upl...tska-kirje.png
Ihan mielenkiinnosta kyselen:
Mitä tarkoitusta varten on "vierailijoiden viestit"? Miksi jotkut sellaisia laittelee, eikä tavallisia yv-viestejä :confused:
Ja minkä takia nämä viestit näkyy tapahtumavirrassa, tietääköhän sitä kaikki ko. viestien lähettelijät...