Mä en vaan ymmärrä tota heeboa. Samoihin "pilviin" pääsee jo jollain 3sek imulla 50 watilla ja 100x turvallisemmin.
Printable View
Mä en vaan ymmärrä tota heeboa. Samoihin "pilviin" pääsee jo jollain 3sek imulla 50 watilla ja 100x turvallisemmin.
vitun itella. vaihoin rekisteröimättömii paketteihi ettei tarvis hakee niit postista aina, ni nyt ne tuo tommosen "sinulle on isokokoinen paketti" ilmotuksen ja pitää ite hakee ne joka tapaukses. vitun kusipäät.
Mitähän ne verotoimistossa touhuaa. Eikös niille palkkaa makseta näiden juttujen laskemisesta? Itekin osasin laskea, että tänäkin vuonna tulee palautusta, mutta eikös sieltä joku saatanan jäännösverolappu jälleen ilmesty. Taas pitää soitella perään. Joka vuosi sama juttu.
Akkulan kirjettäkään ei näy vaikka tiistaina tilattu. Taitaapi olla hukkunut pahemman kerran.
E: Eikä voi sitten näköjään edes jonotella verotoimiston puhelimeen vaan: "pyydämme teitä soittamaan hetken kuluttua uudelleen".
E2: No oma aivopieruhan se olikin. Turhaan kiehahti.
3kpl 15-kesäistä mopopoikaa pistivät täyttä höyryä ego-tikuillaan ihan suoraan Mäkkärin oven edessä niin että toimintaa ihmettelevät ovesta tulijat joutuivat väistelemään! Teki kyllä mieli mennä katkomaan alaikäisiltä tikut kädestä.. grrr!
Vituttaa olla köyhä. Mietin tuossa että teen videon missä kerron ja näytän miten tehdä nämä perus coilit (micro harvakierre twistattu yms) mutta sit tajusin että ei ole materiaalia eikä tällä jetkellä furkkaa ostaa.... pitös vaemaan hommaa kolmas työpaikka et pärjää...
Kellään kauheesti oo, mut kolehtikeräyksellä tonkin vois toteuttaa
Varmaan kannattaa myös pyytää palkkaa lisää jos ei kahdella työllä pärjää tai taloudenhoidossa vikaa:)
Vuoden vaihteessa nousee reippaasti liksa joten siihen asti kitkutellaan ;)
Kun lämmittelee ja puristelee microcoilia muotoonsa, niin parta palaa X-(
Nyt kyl ärsyttää ku tultii mutsin kans mummon luo auttamaan täks viikonlopuks ja mul on mukana vaan omenapiirakan makuista e-nestettä ja mummo oli sit päättäny tehä omenapiirakkaa ni nyt sitä makua on koko vklp kestettävä:laugh:
Hyväähän tää neste ja se oikea piirakka on mut tää menee jo vähän yli kun tursuaa omenapiirakkaa ovista ja ikkunoista tyyliin...
Welholta tuli neljä nestettä arvosteltavaksi ja nää kävi kurkkuun ihan törkeesti. Mietin että johtuisikohan tuosta pg:n määrästä, kun vetelen aika vg-voittoisia litkuja.
Paskanmarjat, kipeeksihän tässä näköjään tultiin. Koko viikonlopun ollut kurkku ihan törkeän kipeä ja on väsyttänyt kokoajan. Jää kyllä ainakin huominen työpäivä väliin. Kuumetta ei jostain syystä tunnu olevan.:thinking:
kylläpä meni taas viikonloppu niin punaselle ristille kuin mennä voi
piti tehdä sitä sun tätä mutta paskan latingit
Tää vitun yskä! Kiitokset hänelle nukkumaanmenoyritysteni turaamisessa.
Kyllä maanantaiaamut on perseestä.
Itsekin ollut torstaista lähtien kipeenä. Josko tänään kävisi jo lekurissa ja hakis vähän saikkua.
E: huhu mikä sairaanhoitaja. Alkoi tätä flunssan limaneritystä vääntämään sähkötupakan syyksi.
Totesin kyllä että johan mä tätä oon vuoden imeny ja limaneritys alkoi perjantaina. Lääkärille täytyy kuulemma vielä mainita sähkötupakasta, saas nähä mitä se keksii.. :D
Mitä nämä ko. nesteet olivat? Itse olen törmännyt vastaaviin LF:n tuotevalikoimasta. Monta päivää jatkuva raastava kurkkukipu tulee jo muutaman imun jälkeen. Jos olis ylimääräisiä tuhatlappusia niin lähettäisin labraan tutkittavaksi nämä tinnerit mitä liberty lähetti mulle :mad: Tiivareista siis kyse.
Hetkinen hetkinen. Enhän mä nyt sentään noista nesteistä sairastunut, sattuivat vaan sopivaan saumaan. Nyt kun elämä on taas voiton puolella, niin hyvinhän noi uppoaa. eli ei se kurkkukipu noista johtunut vaan jostain pöpöstä, joka näin jälkeenpäin ajateltuna alkoi oirehtimaan jo hieman ennen noiden pullojen korkkaamista. ;)
Shitellapaskaa.
Lähetyksen toimituksessa on havaittu poikkeama. Lähetys voi viivästyä.X-(
Lähetys on lähetetty vastaanottajan uuteen osoitteeseen.
Saas nähdä onnistuuko huomenna siirto 6 kilometrin päähän postin toiseen toimipaikkaan jonne paketti piti tänään tulla.
Pitäs näköjään aina olla pari varaputkea mukana. Lainalaite sano sopparin irti töissä. Yhtäkkiä lyö denaboksi vaan "check atomizeriä" ja ei ala tulittamaan ollenkaan. Ohmit näyttää nollaa :/
Heitä rele järveen ja mekaaninen putki duunii
vitt......mitään mitä haluis ostaa ni aina loppu X-(
sulatossa voi kestää mut timpurin kestävää ei ole...perk......meni 2 tuntia käytössä ollut 13 kerroksen katolta alas:thinking:pitäs teipata poskeen kiinni
Kirjeestä paljastui health potionia vaikka tilasin manaa no tämä asia hoituu luultavasti nopeasti.
Miten noi kirsikka tiivisteet on tollasta ihmeellistä paskaa? Minä ainakaan tollasia kitkeriä ja suun kuivattavia kirsikoita ole ikinä syöny.
Huutele Steamy jos löydät hyvän kirsikka tiivarin itselläkin ollut haussa jo vähän aikaa [emoji4]
I Feel Your Pain
Joo kuhan tässä innostuu niin pitää tuolta yhestä putkasta napata useempi eri valmistajan tiiviste ja testailla.
Eli toi ei olis sellasta aivot räjäyttävää kitkerän kuivaa kirsikkaa? Pitäsi just olla sellasta imelähköä mikä ei tule silmille.