Kuplapussitoimittaja sössis tän päivän lähetyksen, joten nyt suuntaan kohti lähikauppoja haalimaan kaikki kuplapussit :(
Printable View
Kuplapussitoimittaja sössis tän päivän lähetyksen, joten nyt suuntaan kohti lähikauppoja haalimaan kaikki kuplapussit :(
Mun mikroon olivat myös laittaneet tehtaalla palovaroittimen piipin.
Siihen paloi hermot kuukausi sitten.
Avasin mikron ja tungin summeriin sinitarraa.
Nyt se on hiljainen. :)
Vaiva/mielihyvä-suhde oli lähes vertaansa vailla eli suosittelen muillekkin!
Lopputuloksesta innostuneena tein saman tempun myös viivakoodinlukijaan, sen summeri oli visiin peräisin jostain tivolilaitteesta.
Nyt voi laskuja maksella jopa paremman puoliskon nukkuessa viereisessä huoneessa. :)
Tuohon Belsepuupin hellaan suunnittelin ratkaisuksi ajastinkellon deaktivointia.
Kello tuntuu ohjaavan naksauksesta päätellen jotain relettä eli ei luulisi olevan kummoinen homma kytkeä sitä kokoajan päälläolevaksi.
Summerin voisi samalla kuohita.
Siinähän saisi sitten kello koittaa piippiä ja katkoa uunin toimintaa niinkuin tykkää! :D
Olisiko jollain Pavlovin metodilla mahdollista saada kissa suorittamaan käänteinen nieleminen ulkona tai hiekkalaatikollaan?
Lopputuloksena olisi maailman paras lemmikki:
Kissa joka siivoaa asuntoa kokoajan! :D
perhana meinannu koko pitäjästä löytyä dremel-kopioon katkaisulaikkoja, piti viimein ostaa joku saatanan 160-osainen hiontasetti että sai parikymmentä laikkaa
No niin tuli pakoputken uusinta sittenkin,vaikka korjaamo väitti kyllä kestää.Olisin samalla reissulla vaihdattanut takaosan,mutta ei tainnut raha silloin kelvata.No auto huomenna taas korjaamolle.´kun osat tulee ja taas menee pari ProVarin hintaa siihen :D
grr weppikin rykii ja pykii niin ettei taas postauskaann onnistu yhdesti..... :(
PRKL. Kivahan se on tässä eGo-T 1000 mAh PT akkua kera Bogen LR XXL carton ja driptipin sekä cone coverin katella kun ei ole nesteitä mitä höyrytellä. Onneksi on vesipiippu. Kiva olis ollu jo tänään höyrytellä mutta huomenna vasta sitten :(. Harmi muutenkin kun huomenna tulee vain 2 x 5ml nesteitä (Jägerbomb ja Blueberry Mojito). Pitää laittaa tilaukseen äkkiä lisää, kaippa noilla viikon pärjää jos maltillisesti höyryttelee.
Itse kun keittelen puurot tuossa aamuyön tunteina samanmoisella helvetin koneella, niin naapureita säästäkseni pakkohan se oli sieltä niks naks poistaa. Kyllä nyt kelpaa. Ennen ei meinannut kehdata mihinkään koskea, kun joka ikisestä nappulasta ja rullasta irtosi tuo tolkuttoman kova ääninen piippaus ja lopussa vielä monta kertaa.
Lyhyesti sanottuna Itella :(
yövuorot.. Väsyttää ja vituttaa. Ja sit vielä lavan nappi vittuilee, perkele lentää koko paska kohta romukoppaan :(
Mamma on taas sairaalassa JOKA vitun kevät se katkoo jonkun osan jaloistaan, olen kyllä rakstunut oikeen helevitin tumpeloon naisihmiseen!
Foorumin lagaaminen kesken kaupanteon. ärripurri! :(
tili tuli tili meni :(
-JJ
Alaselässä iloisesti valssin askelia ottava välilevy, varpaat menee kippuraan eikä jaloissa tunnu hetkeen muuta ku pistelyä ja kihelmöintiä ku jotain raskasta nostaa :( Ja tää ruoto on hädin tuskin metrin mittanen että ei luulis olevan vaivaa mutta niin se vaan perkele valskaa...
Vakuutusyhtiö - tähän saakka ne on saanut mulle rahat kahdessa viikossa, torstaina tulee 4 viikkoa täyteen. Eilen laitoin sähköpostikyselyä, ei mitään vastausta. Rupeaa käymään budjetti niukaksi, onneksi mulla on nesteitä, ja elukoille ruokaa
Orion2 päätti sitten tänään alkaa höyryämään itsekseen... :(
Täytin matkaputelin ja laitoin pussukkaan vara-akkujen ja cartojen kera. Töihin lähtiessä nostin pussin pöydältä ja näin märän läntin.. Pullon korkki halki ja 10ml mentol-mansikka nestettä pitkin pöytää, akkuja.. :'(
Puinen keittiön pöytä kyllä kiillottui nätisti tuolla vpg seoksella.
Mikäköhän joukkokuolema noilla pulloilla on? Mulla meinaan oli puteli kyljellään säilytysboxissa ja siitä oli se "hattu" pullahtanu irti aamulla... Toinen puteli teki saman viime viikolla :-\
Ja muuttuu kivan siirappimaiseksi se nesteen olemus kun yön yli antaa lillua, mielellään vielä parit akut ja cartot siellä seassa. Mutta eipähän ote lipeä eGosta, se on varma :D
Ärsyttää kun olet parkkipaikalla käytönnässä yksin, odottelemassa että pääset renkaanvaihtoon, niin eikös siihen sitten joku älypää änkeä suoraan viereen ja jättää vielä autonsa niin päin peetä kuin olla ja voi, siten ettet enää auton penkiltä nää milloin edellinen auto lähtee hallista pihalle ja on mun vuoro. :(
Ylipäätänsä en voi käsittää mikä helvetin hinku porukalla on sen ainoan parkkeeratun auton viereiseen ruutuun pysäköidä, kun tilaa on vaikka lehmät laiduntas? Ehkä mun auto vaan on niin hieno, että porukka toivoo sen tarttuvan, jos tarpeeks lähelle änkeää. :D
Ärsyttää VMaxin akkujenvaihdon jälkeinen oletusjännite, taas maistuu palanut... onneksi ei tällä kertaa lauennut koko karto, eikä ilmeisesti palanut pysyvästi.
Fiksumpi tietysti säätäisi jännitteen heti kohdilleen, minä en! Joku roti!
Vatuttaa kun työt loppuu jo kymmeneltä ja joutuu tuleen paikalliseen tappamaan aikaa
Potuttaa, kun kadottaa laitteensa, eikä varalla ole kuin yksi alle 300mAh kr808d-1 -akku.
Vatun vattu, vadelmapuska ja vieteri sentään! :(
Nyt loppu kyllä mulla toi halpistankkien käyttö. pitkästä aikaa latasin sellasen ja kurlaa ja vuotaa. ovat tehneet aikaisemminkin ja olen ihmetellyt ja heitellyt kartoja roskiin vaikka millä mitalla, kun luullut että vika niissä. Äsken aloin lukemaan täältä, ja ilmeisesti saavat ilmaa jostain välistä. Pyhpah, pysyn Arcticissa ja kiukaassa. Kiukaasta on itseasiassa muodostmassa lempparini. Kierteet FTW!
ärsyttää ku mikään ei v***ta... tänään 3 pakettia postissa ja yx odotetuin matkalla :)
taitaapi olla vähä väärä topikki :D
Kangerin paskat cartot kun joutuu koko ajan tiputtelemaan ettei maistu palaneelta jopa ihan tällä ego-akulla johon jouduin turvautumaan kun en muistanu ladata provarin akkuja. :D
Niin ja toinenkin madvapesboxi kuoli, taasko pitää tilata diy-kit...
Nämä tällä kertaa ärsyttää.
Oltiin lähdössä koiran kanssa äsken lenkille. Koira sitten päätti ettei hän lähde, veti kauheeta ravia pitkin asuntoa ja kusi juostessaan pitkin lattioita ja nyt on sitten kusta pitkin asuntoa. Tällaisina hetkinä tekisi mieli laittaa elukka lihoiksi ja myydä Korealaisille.
Ukvapers sivusto joutui näköjään hyökkäyksen kohteeksi, ärsyttää tuommoinen !
Ei suap hättäillä, täällä "ootellaan" vieläki päätöksiä v.2007 tapahtuneesta kolarista, ja oon kyselly perään.
Mut ei pihahdustakaan, soittamalla sanovat että ilmotellaan kun selviää, palautteisiin / sähköpostiin ei vastata, eikä soitella takasi.
Vittu mitä hommaa.
Liekkö menny jo vanahaksi koko juttu jonku pykälän mukaan, ite piän sitä keskeneräsenä nii kauan että homma selviää :) Ei tosin oo turhan suuri luotto siihen että se tulee ikinä ratkeamaan.
olipahan taasen oikein jämäkkä päivä töissä, voi perkele
mitenkähn yleensä "pomot" suhtautuu jos suorittava porras ilmoittaa etukäteen että "elä kehtoo, ei oikeesti keretä tehdä"
meillä se johtaa siihen että oikein kiusallakin kasataan paskaa niskaan
terveisin nimimerkki: seklä, polvet ja sääret ihan paskana" kiitos tästäkin vähästä
Missä vitussa Donit viipyy! Alkaa vittu menemään hermo. Vittu indulgencekin lahos pari viikkoo sitten ja toinen ego akuistakin alkaa näyttää lahoamisen merkkejä. Kohta ei oo jäljellä ku sd keyring ja sitäkin saa ladata saatana koko ajan, lataus ajoista puhumattakaan... Mojukin voisi vittu kertoa minkä vuoden huhtikuun alussa SS Donit tulee myyntiin...
saatana! :esmoke: