Kuvassa kiteytyy hyvin koko päivä:
Liite 16887
Ja sitten mietitään, mitäs v***ua meillä loppukuukausi syödään.
Printable View
Kuvassa kiteytyy hyvin koko päivä:
Liite 16887
Ja sitten mietitään, mitäs v***ua meillä loppukuukausi syödään.
Eilisen saldo 4 ampparia tuli kämppään sisälle, ulkona koiria ulkoiluttamassa kävi 3 kimppuun. Ihme ettei oo saanu pistettyä.
Aika vähän taas vituttaa tuo Itella. En ymmärrä miks noita kirjeitä pitää seisottaa tuolla terminaalissa. Toinen kirje tullu Suomeen torstaina ja toinen perjantaina, ja kummassakaan ei mitään tapahtumia sen jälkeen.
Vittu Itella ootte apinoita! Kaksi rekisteröityä lähetystä toimituksessa ja toinen vaan puotettu laatikkoon ja toisesta ei soitettu vaikka tuote oli mukana.
Kuukausi sitten alotin höyryttelyn ja tilasin pelit ja vehkeet... Eilen kuulu mossahdus ja akkulaturi sanoi ittensä irti komean savupilven kanssa. Toivottavasti sais takuuseen NOPEASTI uuden laturimen, muuten täytyy mennä ostaan aski tupakkaa... Vittu mitä paskaa, kuukauden kestää ja se oli siinä X-(
Ego laturi vai luottoliekki? :rolleyes:
Vittu nuo tuolla Shitellassa tiiä mistään mitään :D Soitin sinne että miksei torstaina Suomeen tullu paketti oo rekisteröityny vieläkään. Annoin seurantakoodit ja kaikki sinne. Vastauksena tuli että ne on varmaan menossa tullattavaksi että siksi kestää. Kysyin sitten että mistä lähtien EU-alueen sisällä kulkevia kirjattuja kirjeitä on tullattu ja langan päässä tuli hiljasta. Nyt pari tuntia puhelun jälkeen on paketti rekisteröityny Helsingissä :D
Prkl, festien jälkimainingeissa kävi näin. Ei kyl kauheesti haisua mitä... mut mitä ilmeisimmin tipahtanu kädestä sopivassa kulmassa, sopivalta korkeudelta.
Pitäispä varmaan koittaa kursia kasaan liimalla, jos ei sillä, niin jesarilla sit
http://img.tapatalk.com/d/14/08/11/zu7ava6a.jpg
V"#%&n itellaX-(Tilattu viikko sitten tavaraa.Lähettäjä laittanut postiin heti ja ei vieläkään lähetys tullut laatikkoon:mad:Tarviis vielä olla pekka vennamon postin johdossa jospa sitten toimisi asiat siellä??
Mä laitoin viime viikolla pakettia postiin niin eikös pari päpivää myöhemmin kuulunut radiossa "Tampereen posti on mennyt tukilakkoon..."
:: peukku. Itellakin vois vittu ymmärtää, että postissa nyt vaan tarvitaan ihmisiä töissä.
Minkä ihmeen takia koiria täytyy pitää pihalla vapaana, jos ei millään pysty estämään koiran poistumista omalta tontilta? Taas lenkillä käydessä katsoin kun pihalla alkoi koira murisemaan ja vapaanahan se oli. Mikä parasta, niin sillä näytti olevan jopa kaksi aitausta, mutta eihän sitä siellä voi pitää. No meidän koirat ei sitä noteerannu mitenkään, vaan ohi mentiin ja koira jäi pihalleen. Vähän matkaa kun oltiin mety niin johan se oli tien puolella katsomassa perään ja sattuipa meitä vastaan tulemaan vielä toinen koiran ulkoiluttaja, jonka koiraa se meni katsomaan.
Yleensä noiden selitys on että ei se mihinkään karkaa ja ei se tee mitään. Voi olla, mutta vittu meidän koirat tekee.
Joo näitä saatana riittää. Vittu että mua vituttaa tollanen ja sit sössötetään, et ei ne mitään tee. Joo mut mun mun koirat JOTKA ON KYTKETTYNÄ tekee, jos vieraat tulevat naamalle hyppimään. Lapaset tulee koirasta ku koirasta ennen ku ehtii sanoa murr. Poliisitki jouduin kerran soittamaan, kun yks kuspää ei suostunu ymmärtämään ettei meidän koirat halua leikkiä sen kääpiöpinserin kans. Urpo ei tajunnu ettei KYTKETYT rotikka, hoffi ja staffi ole sille sen lamppuharjalle sopivaa seuraa. Mut jankkas vaan et tää mun koira on hyvä tyyppi eikä me päästy autolta liikkumaan kotiovelle mitenkään. Kytät kun soitettiin niin sit lähti karkuun koiransa kanssa. Ei vittu mitä hommaa!X-( Oishan me voitu olla et vitut ja mennä ohi jolloin sen koira olis tod. näk päässy hengestään, mut ei viittiny kun ei se sen koiran vika kuitenkaan ollu.
Tämän kaiken lisäksi golf JA tenniskyynerpää heittokädessä! Vittu urheilu kannattaa,:thumbup:
JTR: Hanki joku halpa kakkoslaturi. Mulla esim MC-1 Xtar. Toimii reissuissakin, lataa kaikkia yleisiä akkukokoja vaikka on olemattoman kokoinen. Ei tarvii mennä R-kiskalle ostaan Norttia jos päälaturi laukeaa.
Luottoliekki=trustfire.Nimi tarkoittaa,trust me i'm going to cause a fire.Lainaus:
Nitecore. Mikä luottoliekki?
Nämä ahdistaa ihan saatanasti koska pelkään vieraita koiria. Kaks kertaa purtu ja kaks yritetty. Jos vielä joskus jonkun m*ulkun koira puree pistän omistajaa turpaan, ennen olen ollut niin nuori jotta ei mahdollisuutta :( Pitäkää ne raivohullut rakit narussa yleisillä liikkumisalueilla, kiitos!
Meidän koira ja veljen koira on onneks hyvä luonteisia niin tulee toimeen eikä tartte pelätä, broidin koira on vielä staffin ja pitbullin sekoitus joten ulkonäkö kohtuu kuumottava, melkein ihmetyttää sen kiltteys muita koiria ja tuntemattomia kohtaan :) Silti nämä kulkee nätisti narussa koska "kilahtamisen" mahdollisuus on aina olemassa!
Diablo hybridit näköjään alessa. Perkelee kun tili tulee vasta parin vk päästä X------------(
Voihan perhana... Töissä mukana dna ryssällä ja diablo hybbe... Hybridi rupes vetää hotspottia, ryssään neste kyllä mukana, mutta ei ruuvvaria ja tankki melkeen tyhjä :'(
Edit. Onneks tuli mieleen et toin voi täyttää yläcäpistäkin... :D
Nainen vetäisi kunnon lipat polkupyörällä. Puhelu tuli ambulanssista 11 aikaan duuniin, "oon aika romuna...". Ilmapedillä oli pitänyt siirtää lanssiin, niin kovat kivut liikuteltaessa. Eikun Töölöön ja siellä seuraavat 6 tuntia pelko perseen alla.
Ihmeen kaupalla röntgenit kertoi ettei mitään luita poikki (aluksi epäiltiin että kylkiluita, ehkä lonkkakin). Oli paljon onnea, vaistolla oikeanlainen laskeutuminen tonttiin parin metrin ilmalennon jälkeen. Ja vissiin myös treenaajan lihakset suojasi luita.
Pyörä on tässä kunnossa:
http://img.tapatalk.com/d/14/08/13/pa5egy9a.jpg
Nyt jumittavat sitä osastolla ihan turhaan. Vaikka kipeä on kuin yliajettu, mitään buranaa kummempaa ei tarjota. Ja kotona lepäisi takuulla paremmin kuin siellä parin sekopään osastonaapurin huutoa kuunnellessa...
Huh. Hyvä ettei pahemmin käynyt.
Eikös ne pään takia usein vitkuttele (aivotärähdyksen vaara).
Ei ottanut pää osumaa, ihme sekin, vielä ilman kypärää liikenteessä. Jatkossa ei muuten konkeloi ilman täys crossivarustusta [emoji51]
Lääkäri ei vaan jouda antamaan kotiuttamistuomiota...
Onneks on timmi
Pösö prkl edelleen lääkärissä ja ilman kulkinetta en pääse hakeen pakettia postista.
Joku diy-miäs jumalan armosta on jossain välissä räpeltäny jakopäätä ja moottorinkorvake irtos kesken ajon. Harmittaa...
Vittu noi kinukit prkl osaa tehdä noita omia modejaa, ei oo pojilla edes hallussa sähkön johtaminen modin kautta patterin miinuksesta runkoa pitki yläliittimeen. PRKL! tässä uudessa tänään tulleessa puu/tummahiepastu lohikäärme 650 mekaanisessa laitoksesa sai just tehä tunnin hommia ja kolvailla että sai sen edes tykittään. pohjanappi oli tällänen täysin rungosta eristetty malli, nyt se on "korjattu" :
Liite 16942
Että varoituksen sana jos meinaatte hommata jotakin versiota näistä, on kyllä prkl mielyttävä muuten materiaaliltaan ja ulkonäöltään .
http://www.fasttech.com/products/0/1...mechanical-mod
(katso viimeistä kuvaa niin näet pohjanapin live version)
no eihän se prkl oo edes samanlainen ku tässä, joku ristuksen maanantai kappale väärillä metalli/muovi osille..
lol :D ei ole olemassa tuottetta joka on "liian iso että sais trackin numberia tai että dhl huolis" noin lyhykäisyydessään , isoin mitä ittellä ollu joskus kyytissä koneella tykitettävänä on ollu 300kg 2,5mx1,2mx1m gsmtukikeskus, mitä nyt tulee mieleen et on menny normi "pakettina" kiitolinjan rekassa :D
Dont-FuckThepolice ;) Itsellä oli muuten ihan sama juttu kun Lubrisolvelta tilailin keväällä!!
Otappa nyt oikeen tymäkät höyryt niin rauhottuu keho ja mieli! :)
Sikäli ei noi tulossaolevat lubrit ole ne ainoat lähellä :D
Disputee vaa tollasesta! Vitun paskanaamat kun tollast tekee!
Vittu, pistin itekki viestiä tosta tracking koodista. Jos eivät vastaa niin varmasti disputee heti
Mulla tuli lubrilta 2 litraa pohjia ihan hyvin DHL kuljetuksessa, tilasin kummatkin pullot erikseen mut silti ne päätyi samaan pakettiin ja aamulla ennen kaheksaa tuli ovelle.
5L pönttö lubrilta tais tulla DHLn economy kuljetuksella, tosin ei mullekkaan annettu seurantaa vaikka se siinä oli.
Duunikaverin houkuttelin höyryämään, nyt siitä on tullu riesa. Sillä ei oo ees omaa nettiä eikä osaa/halua mennä kirjaston koneelta tilaa lisäosia ja nesteitä, sit se soittelee koko ajan.ku klearo kurlaa tai menee näppäinlukkoon vaikka näytin sille kaikki kikat mitä voi tehä.
Vituttaa.
Piti ostaa auto eilen, sniiduilin sitten jostain 500 eurosta ja auto vietiin nenän edestä...
Noin 15kpl käännyttänyt höyrylle, ja niistä n.5kpl on samanlaisia,vaikka on netit yms. aina soi puhelin tai ovikello kun on joku tilanne päällä.
Sanonut osalle että ottaa itse selvää ja tekee itse niitä setuppeja niin oppii,en minäkään syntynyt höyrytietous päässäni.
Kaveri joka mut tutustutti vaapottamiseen jäi clearo asteelle, kun mä aloin opetteleen setuppeja. Seuraavat 3kk se kyselikin kaikki laitteet yms multa, kunnes tilattiin sille kloonikaiffari+kamat, näytin kerran miten setuppi tehdään ja sanoin et "Tuosta." Nykyään taas menee ihan hyvin :)