-
Vs: Re: Humutusketju! (Everything went better than expected)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kuiponen
Minäkin saattaisin lunastaa tuon. Hankittuna on jo Odyn tiivistesetti, joten paljoa ei enää puutu ;)
Tuohon hankkimaani pakettiin käsittääkseni sisältyy jo tiivistesetti, joten se paketti ei sovellu sinulle. ;)
Joo, en ole eläessäni myynyt sähkötupakkaa. Enkä ole nytkään tekemässä poikkeusta.
-
Re: Humutusketju! (Everything went better than expected)
Tuli niin paljon yleistä gg-spämmiä etten viittiny laittaa yleiseen myyntiin ollenkaan:)
Pikkasen vinkkasin niin 2 odya lähti tänään uusille omistajille eikä tarvinnu tingata hinnasta kun oli ihan kohtuulliset hinnat niille. 5 oli vähän liikaa mulle niin laitoin hyvää kiertämään:)
-
Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)
Eipä hätää. Kyllä nykykalustolla pärjää humuttamisen arvoisesti - lähinnä kyse on uteliaisuudesta. Tulee sitten aikanaan vastaan jos on tullakseen :)
-
Oma cup of tea on löytynyt :esmoke: Spheroideja ja piccoloita ja papseja läja tulossa. Niillä mennään laitepuolella ja pitkään. Lankoja yms tarvikkeita on myös hylly pullollaan. Nesteitä on tulossa ainakin seuraavan puolen vuoden tarpeisiin taas lisää. Akkuja myös hyvä setti matkalla.
Voi siis ainakin hetkeks lopettaa sen "kaikki pitää kokeilla"-touhun. Ainoa mikä tässä mietityttää, on se että meneekö tää nyt sitten tylsän mukavaks puuhaks? :D
-
Cloud9vapingin tilaus eilen postitettu, tänään seurannan mukaan suomessa. Taitaa liberty paketit tulla 2. luokassa. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tapo
Oma cup of tea on löytynyt :esmoke: Spheroideja ja piccoloita ja papseja läja tulossa. Niillä mennään laitepuolella ja pitkään. Lankoja yms tarvikkeita on myös hylly pullollaan. Nesteitä on tulossa ainakin seuraavan puolen vuoden tarpeisiin taas lisää. Akkuja myös hyvä setti matkalla.
Voi siis ainakin hetkeks lopettaa sen "kaikki pitää kokeilla"-touhun. Ainoa mikä tässä mietityttää, on se että meneekö tää nyt sitten tylsän mukavaks puuhaks? :D
Kyllä menee, jaksaa sitä hetken mutta sitte on pakko saada jotain uutta jota saa näppäillä, ja joka ei toimi kokoaikaa... :-)
-
Kotona odottaa kuulemma 480 ml nallekarkkia extramaulla! :D
-
Tippatankki sopii täydellisesti Eamodin jatkeeksi :D
-
Somnium piipussa kiinni ja Pink Spotin Atomic Fireballia tankissa. Ihan hillittömän hyvää ja maku on vielä varsin jouluinen! Humutusta! :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
No siinä riittää höyryttelemistä :) vai mikäs sun kulutus on? Mulla menee suu messingille kun oma tilaus edes lähentelee 100 ml O0
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Mulle ei ole edes tullut ilmoitusta 27.11. lähetetystä paketista (sama sisältö). Toivottavasti huomenna olisi haettavissa. TW:n Titanium-litku sen sijaan saapui jo eilen (100ml/72mg).
-
Se tulee suoraan lootaan, joten mitään "ilmoituksia" ei tule. Mun paketti lähti 28.11 eli pakko olla jo aika lähellä... ;)
Eka kerta ku ei ollu mitään extraa mukana, mutta nyt pullot oli täytetty lähes piripintaan, eli 10 - 15 ml ylimääräistä joka pullossa.
-
Tiedän, ettei se tule suoraan kotiin, mutta kun oma lähiposti on lakkautettu ja mulla on pakettien siirto lähimpään R-kioskiin, niin tässä nyt odottelen tietoa siitä minne se paketti on päätynyt. Pitänee varmaan käydä kyseisellä kioskilla kyselemässä paketin perään. Sinänsä harmi, ettei noi USA:n seurantakoodit näy Itellan seurannassa :(
-
Humutusketju! (Everything went better than expected)
^ Siis Jalippo taisi tarkoittaa lootalla (postilaatikko), että se tulee juuri kotiin :)
-
Tällä forumilla on loistavan hienoja ihmisiä!!!
Itkin tossa että mulla ei ole nyt vähään aikaan käytössä maksukorttia....
Kyselin yhdessä langassa että jos joku nyt säälisi mua ja tilais miulle vähä karamellitupakin makuista tiivistettä.... niin ei mennyt tuntiakaan :o kun oltiin jo tilaamassa tavaraa!!!!
LEGGINS on kyseinen Henkilö <3 :-*
************* Tuhat kumarrusta **************
-
Hain postista Jalipponjasson laittaman Odysseuksen.
:o
Pakkaus 115% pieteetillä tehty.
Kaikkea mukana mitä voi kuvitella, jopa puteli nestettä ja valmis tankkaus koneessa toimivalla setupilla.
Laitteet on kuin kaupan hyllystä ellei kiiltävämpiäkin.
Kyllä nyt kelpaa! Pitää koisia vähän, olen vääntänyt duunia koko yön, mutta kunhan herään niin herään uuteen päivään ja huomaan ettei tämä ollutkaan unta! :D
Kiitos!
-
Vai olisko ollut Jasson kuitenkin? :laugh:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Vai olisko ollut Jasson kuitenkin? :laugh:
Joo, äärettömät pahoittelut hyväntekijälleni. Alkaa tosiaan pää seota valvomisesta, mut viel on vähän punnerrettavaa ennen kuin pääsee koisimaan :-[
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
meikkupeikko
Muutto kerrostalosta omakotitaloon on nyt varmaa. :D
Tämä meni varmaankin väärään paikkaan, tarkoitus oli varmaankin postata "Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)" -ketjuun.
-
zaijaijai kohta upsin herra (tai miksei neiti) tuo torquet ::) Saa taas tankkkiin jotain höyryteltävää. Turkkilasita tupakkiakin tulee testiin. Saa taas höyrytellä itsensä miltein hengiltä :D
-
Kerrankin Royal Mail ja Itella toimivat yhdessä mallikkaasti :)
Suurin kiitos kuulunee kuitenkin The Meshcompanylle :)
Ma 10.12 tilattu ja 12.12 luukusta tippui :o
2x#400 ja 2x#500 ja joka väliin laitettu #200 eli 8 arkkia meshiä, , toimineeko tuo 200 no kokeilemalla se selviää.
Joutuu ulostautumaan tänään kun tuli vielä noutoilmoitus paketistakirjatusta kirjeestä :)
Kaiken kaikkiaan tänäänkin hyvä postipäivä :D
:esmoke: :esmoke:
-
setupin teko bullyyn olikin ihan easy-peasy :esmoke:
ja nestetäydennys saksastakin lähteny kohti suomea
-
toistaseksi voimassa oleva työsuhde, ahh, humuttaa paremmin ku mitkää vapokamat tähän mennessä
-
Emäntäni oli ostanu mulle joululahjan :) semmoisen parta trimmerin 7in1 koneen :) Tänään vissii kyllästy naamakarvoihini ja tuppas lahjan ennakkoon !
Ei ihan yhtä komee parta ku Urdulla, mutta alkoi jo samaa leikkuu mallia muistuttaa :
-
Wizard's Apprentice 18500 ja se etten innostunu 350-mallista :D
-
Uusi tyttöystävä ostettu ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Paljonkos niitä nyt kaikenkaikkiaan on?
Poikaystävien määrä kyllä korvaa ;)
-
Vaihtelu virkistää ;) Tuleva on sit ainut :)
-
Odyyn ekalla yrittämällä toimiva setup ja voi tätä höyryn määrää!!! :D Kohta joutaa varmaan boget ja tankit myyntiin.. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hemuli73
Odyyn ekalla yrittämällä toimiva setup ja voi tätä höyryn määrää!!! :D Kohta joutaa varmaan boget ja tankit myyntiin.. :D
Sama reaktio oli minulla aikoinaan. Ja edelleen Ody pitää kärkipaikkaa the atomisaattori -listassa. ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Menikö montakin lehmää tai sikaa äidille?
:o 8) :D :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
Eikös ne isälle yleensä mene? :O
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hesekiel
Eikös ne isälle yleensä mene? :O
Äiti on perheen "pää" vaikka isät sanos mitä? :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
Äiti on perheen "pää" vaikka isät sanos mitä? :D
Niinhän se kai menee, vaikka äijät yrittääkin machoilla. Perkele :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
Ois pitäny tarjota cameleita aski tai pari mut en hoksannu :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Ois pitäny tarjota cameleita aski tai pari mut en hoksannu :D
Kannattaa antaa maksuvälinettä "tasaraha" olipa sikoja tai tupakkaa..vaihtorahana voi tulla camelinpaskaa ja vittumainen anoppi..jonka kanssa ei voi kommunikoida kuin kymmenen vitttumaisen morsiamen veljen kautta :D
-
Onpa mukavata. Ensimmäinen isompi kouluprojekti (aloitin amk syksyllä) takana, arvosana 5. Pubissa "parilla" siis.
-
Ensimmäinen olut! Mutta ei viimonen :D
-
Mulla kolmas.. ja niitä muita ei lasketa :D
-
Ollu koht 5kk ilman röökii! täällä ollu teijän seurana! Hienoja ihmisiä täällä!!!! Jokainen auttaa jos apua tarvitsee =)
Oon niin perkeleen ylpee itestäni !!!! että pysyny erossa röökistä vaikka kännissä olen vähä väliä :D
Kaikki "vanhat" tutut sanonu että ootahan ku vedät kännit niin ratkeet....
En oo kehannu sanoo että oon ollu melkein kännissä joka toinen päivä :D