Milkki on ainakin pirun hyvää! Tuoreena nautittuna jne. Nam! :D
Printable View
Milkki on ainakin pirun hyvää! Tuoreena nautittuna jne. Nam! :D
Itellä ei nyt kyllä nalle maistu nallelle..... Ellei sen sitten kuulu olla kirpeä jopa ja jopa sitruksinen, jota nalle karamelli ei ole... Kypsytetty 1.5vk ja pohja 60pg/40vg...
Aika paljon PG:tä tuossa seoksessa. Suosituksena tuon saisi tehdä puhtaaseen VG-pohjaan. VG:ssä on luontaista makeutta, joka kompensoi tuota kirpeyttä.
Joo oma moka. Kauppa josta tilasin ilmotti vähän omituisesti nuo suositukset ja nyt kun tarkemmin tsuumailin niin persiilleenhän se meni. Koitetaas seuraava setti pelkän vg:n kanssa...
Paljonkos tuohon milkkiin pg/vg jos pumpuleilla vetelee normitankista, tuo Vapetalon "Suositeltu sekoitussuhde 25% VG-pohjaan" on varmaan meshikäyttöä ajatellen?
Edit: Aivopieru, 25% tiivaria VG pohjaan :D
Muuttuuko milki:n maku paljon kypsyessään???
Milkki on kyllä jumalten nektaria. En yhä edelleenkään tiedä miltä se maistuu, mutta hyvää on. Eipä tässä neljässä ja puolessa vuodessa ole vielä samanmakuista nestettä kohdalle osunut. Mun suuhun Bears oli lähinnä tuunattua Harvest berryä, mutta Milk on ihan oma uniikki makunsa.
25% 100% vg pohjaan tein. On kyllä hemmetin hyvää!
Pitkästä aikaa taas Milkkiä.
Toimii vieläkin pirun hyvin.
Kukaan tehnyt Milkkia 60vg/40pg tai jopa 50vg/50pg? Mulla ei just nyt ole kun 54mg PG nikotiinipohjaa.
Milkkiä höyrytellyt 25% suhteella vg-pohjaan, toimii! :thumbup:
Milk on kyllä hyvää ja Vanilla berry pitäisi laittaa kypsymään.
Mitään ottamatta milkiltä pois mutta täälä rupee kyllä tuleen se jo korvista ulos kun patrikin pirtelöä ja sitä varmaan pari litraa molempia putkeen vedellyt. 3 desiä vielä molempia tiivareinakin jäljellä ni taitaa joutua jo kavereille myymään osan pois.
Ovatko tiivisteet itsessään tehty VG pohjaisiksi? Muut käyttämäni tiivisteet sisältävät ainoastaan PG:ta.
PG:tä on kaikki mun käyttämät tiivarit. Useimmat tiivarit on orgaanisia, eli maultaan parempia, mutta laimeampia.
Siitä johtuu monessa nesteessä korkea sekoitussuhde. Lopputulos kuitenkin omasta mielestäni aika ideaali VG-pohjia käytettäessä n. 30PG/70VG, hieman nesteestä riippuen.
Ennakkoluuloista huolimatta milkki olikin hyvää heti tuoreeltaan ja ei tuo ainakaan huonone ajan kans.
Varovasti laitoin 20% tiivaria,mutta sais näköjään olla enemmänkin.
Ja meshillä mennään.Nam
Mikähän olisi hyvä milkin sekoitussuhde kun teen nestettä DTL hommiin? Käytän nesteissä n.80% VG:tä ja niksoja 4mg. Kun sitten taas nautiluksella mtl hommissa käytän 10% niksan vahvuutta ja 25% tiivari. Onkohan se milkissä sitten vaan 10% tiivaria hyvä DTL hommissa? Merlinin tankki ja 20w tehoja mulla siinä.
Jalippo's Secret tuotelinjan kaikki kaupalliset oikeudet on luovutettu Vapetalolle - heillä on enemmän voimaa taistella byrokratiaa vastaan ja pitää tuotteet saatavilla jatkossakin.
Oma höyryttelyni on myös hiipunut minimiin, mutta siitä huolimatta saatan vielä joitain uutuuksia kehitellä Vapetalolle. Ainakin yksi uutuus on jo heidän pöytälaatikossa. ;)
Mitäs siellä pöytälaatikossa piilee?
Jotain suuntimoa?
Kovasti odotan uutuuksia!!! :drool:
Kirpeä karkki. ;)
Harmi kun ei kirpeät oikein iske.
Jatketaan siis tuoteperheen muilla mauilla. :thumbsup:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että monessako Jalippon nesteessä on Capellan Harvest Berryä? Tuntuu että mun suu maistaa sitä selvästi ainakin Milkissä ja Vanilla Berryssä :D
Tuli tilattua Raspberry of Saturdayta. Pitääkö tuo 30% sekotussuhde paikkaansa? Kuulostaa aika isolta. Tarkotus olisi tehdä 70vg 30pg pohjaan.
Kannattaako näitä siis kypsyttää korkki auki?
Juu, aina kypsytys korkki auki ja mielellään se pieni annostelukärkikin irti jotta saa paremmin ilmaa. Itse myös sekoitan pari-kolme kertaa kypsymisen aikana, elikkä n. 4 päivän välein. Sen olen huomannut että Jalippon milkki ei kuitenkaan tarvitse pitkää kypsymisaikaa. Viisikin päivää riittää oikein hyvin. Muita nesteitä en ole Jalippolta pahemmin maistellut.
Tätä uusinta, rainbowta, imeskellyt ja pakko kehua. Toooodella hyvä, menee adv:na jatkossa.
Vaikka en kirpeyttä löydä nimeksikään niin siltikin erittäin mukava nautittava.
Kiitos Jalippo!!! :hatsoff:
Kehittelethän jotain lisää?
Vaikka verkkokaupat väärällään eri makuisia nesteitä niin siltikin toivoisin että jatkaisit nesteiden heittelyä. :thumbsup:
Tuli tilattua vaptetalolta ensimmäinen Jalippos Bears neste, sekoitussuhde 33% näyttää tosi paljolta, joten jos hakee miellyttävää muttei ylitsepääsemättömän vahvaa makua niin osaako joku nestettä jo höyrystänyt valaista suhdetta 100% VG pohjaan & niksaan sekoittaessa? Sain aiemmissa viesteissä käsityksen että neste on kuitenkin melko voimakas? :drool:
Kyllä se aika liki tuota suhdetta on.
Postista napsahti raspberry ja täytyy sanoa, että maku on todella lähellä ensimmäisen erän nallea, joita kärkyttiin vapersin forkalla. Iso käsi jälleen kerran Jalipolle!
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Raspberry on kyllä namia. Laku hiipii kivasti taustalla. Jaahas, aika taas tilata lisää...