-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Mä laskin saavani vakuutusyhtiöltä rahat viikko sitten torstaina, eipä ole vieläkään näkynyt. Ei myöskään mitään selvityspyyntöä. Eipä ihan pääsiäisenkään piikkiin näin pitkä aika mene. Kaipa ne on yllättäen keksineet jonkun porsaan reiän että eivät maksakaan.
Onneksi mun budjetti ei tässä kuussa kaadu tähän. Mutta jossain vaiheessa kylläkin.
-
Hitusen alkaa odottavan aika olla pitkähkö noiden Notcigsin ja Krimsomin tilausten kanssa. Olisi ollut kiva miittiin mukaan saada mutta ei, siellä ne edelleen köllöttelee Ameriikan ihmemaassa.
-
2 päivää ollu paketti itellan lajittelukeskukses. On varmasti hyvin lajiteltu
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vinokone
2 päivää ollu paketti itellan lajittelukeskukses. On varmasti hyvin lajiteltu
3 päivää bucarestissa oma paketti... Taitaa olla perillä joskus kesäkuussa.
-
Lahjoitetaan: monta paria mustia rukkasia. Tai vaihtoehtoisesti, kaksi koiraa etsii uutta kotia. Vanhemmalla kohta koulutustaso toko alo/BH-luokkaa, nuorempi vasta puolessa välissä, kumpikin osaa jäljen alkeet, vanhempi myös esineruudun perusteet. Kotikasvatus: puutteellinen, tutkivat pöydät ja reiíttävät emännän tuoreen PG-pullon. O0
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Avalanche
Lahjoitetaan: monta paria mustia rukkasia. Tai vaihtoehtoisesti, kaksi koiraa etsii uutta kotia. Vanhemmalla kohta koulutustaso toko alo/BH-luokkaa, nuorempi vasta puolessa välissä, kumpikin osaa jäljen alkeet, vanhempi myös esineruudun perusteet. Kotikasvatus: puutteellinen, tutkivat pöydät ja reiíttävät emännän tuoreen PG-pullon. O0
Mitä rotua? Itselläni pyörii nurkissa musta pointteri, joka jumalattoman utelias ja riehakas 3v. narttu. Aggressiotaso miltein nolla eli todella ystävällinen, mutta pirun kohno...juoksee pää kolmantena jalkana ja pesee vinttikoirat mennen tullen. Maastojuoksu-kisat vois olla hyvä juttu...jos saisi sen sellaisesta kiinnostumaan :)
-
Kevätaurinko paistaa, ja rouva huomasi heti että talven aikana on talon Feng Shui kellahtanut kumolleen. Eihän siinä... sitten siirretään kirjahylly ja piano toiseen paikkaan, ja töllö ja stereot. Baarikaappikin saa lähdön olohuoneesta että alkaa energiat virtaamaan oikein ja flow kohilleen :(
-
Mustaterriereitä.
Nää tulevat tapauksesta riippuen vastaan muitten koirien kanssa. Vanhempi, nyt 8-vuotias, oli nuorempana kamala koheltaja ja ADHD. Keskittymiskyky nolla, kohelsi ja sättäsi vaan. Nyt rupee pikku hiljaa järjen valokin joskus paistamaan. Oppi emoltaan pöydiltä varastelun... enkä ole ikinä saanut sitä karsittua pois. Nykyisin useimmiten muistan tarkistaa että pöydille ei jää mitään, mutta joskus jotain unohtuu :(
Nuoremmasta en tiedä onko se lintu vai kala. Ehkä se menee ens kesänä 2 v täytettyään luonnetestiin, ja katsellaan mitä siellä tapahtuu.
Etsipä 3 muuta pointteria ja harjoittele tohon: http://roturace.egu.fi/index.php?opt...d=47&Itemid=63 :D
Mä luulen että mun vanha rouva voisi juosta vieheenkin perässä, ainakin sitä mettässä on tarpeeksi monta kertaa saanut odotella, kun leidi on lähtenyt hirven/peuran/rusakon tms perään. Nyt on tota karkailuakin onneksi saanut karsittua.
-
MÄ HALUUN MODIN! MUT OON KÖYHÄ! :( :-[ :-\ :'(
Voi tätä olemisen tuskaa, kai se on vaan kärvisteltävä. :-\
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
djkettu
MÄ HALUUN MODIN! MUT OON KÖYHÄ! :( :-[ :-\ :'(
Voi tätä olemisen tuskaa, kai se on vaan kärvisteltävä. :-\
Mä haluun voittaa lotossa, niin ostan sulle kultaisen modin,kultaisella tankilla ja kultaisen tipin ja loppuelämäksi nesteet,(saahan sitä haaveilla)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Mä haluun voittaa lotossa, niin ostan sulle kultaisen modin,kultaisella tankilla ja kultaisen tipin ja loppuelämäksi nesteet,(saahan sitä haaveilla)
Pistetään kahen euron kimppalotto vetään, jos vaikka saatais molemmille kultaset modit. :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
djkettu
Pistetään kahen euron kimppalotto vetään, jos vaikka saatais molemmille kultaset modit. :esmoke:
Sopii, valitse 3 numeroa, ja minä 3 numeroa ja poika saa valita sit sen viimosen eli onnnennumeron,
mun numerot on 3 17 24, mitkä sinä valitset , laita numerot niin teen huomenna loton ja jos voitetaan niin vähennän voitto osuudesta sinun sarakemaksun :laugh:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Sopii, valitse 3 numeroa, ja minä 3 numeroa ja poika saa valita sit sen viimosen eli onnnennumeron,
mun numerot on 3 17 24, mitkä sinä valitset , laita numerot niin teen huomenna loton ja jos voitetaan niin vähennän voitto osuudesta sinun sarakemaksun :laugh:
Laitetaan sit 19, 26 ja pisteenä i:n päälle 1. Jos tulee päävoitto tilaan kultasen provarin ja upotan siihen timanteilla "<3 Jasseri"
-
Mä haluan pinkin vv-modin enkä löydä sellasta mistään!
Ärrrrsyttää, kun kuume nousee taas. Siis ihan oikea fyysinen kuume eikä modikuume. Tai no, on sekin ollut nousussa aina tuolta miitistä lähtien. Pientä laitekateutta ilmassa... Ärsyttää sekin, ettei itse osaa kolvata, niin ei voi tehdäkään sitä pinkkiä taskuun sopivaa modia. Ärsyttää, kun mahakin on kipee. Ärsyttää taas melkein kaikki. :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
djkettu
Laitetaan sit 19, 26 ja pisteenä i:n päälle 1. Jos tulee päävoitto tilaan kultasen provarin ja upotan siihen timanteilla "<3 Jasseri"
Ok , rivi on valmis,poika valitsi numeron 9,eli meidän rivi on seuraava:
1, 3, 7, 9, 19,24,26
Teen huomenna loton tolla rivillä ja voitto jaetaan puoliks ja jos tosiaan voitetaan niin laita siihen djkettu.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Ok , rivi on valmis,poika valitsi numeron 9,eli meidän rivi on seuraava:
1, 3, 7, 9, 19,24,26
Teen huomenna loton tolla rivillä ja voitto jaetaan puoliks ja jos tosiaan voitetaan niin laita siihen djkettu.
No viddhu. Jos tuo rivi osuu, tulee muutama muuki lottovoittaja. Nuo samat numerot löytyy työmaan 9 ristijärjestelmä kimppalapusta!!!
-
Toivottavasti foorumilla ei ole mulqquja jotka pelaavat sata kertaa tuon rivin... itse en!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
meikkupeikko
Mä haluan pinkin vv-modin enkä löydä sellasta mistään!
http://www.esmoke.fi/product/106/lavatube-vv-mod
Ole hyvä. :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ds3finland
Tuo on harkinnassa, jos en löydä sellasta vauvanvaaleanpunasta. Toi on vähän liian tumma. Se on kato tarkkaa se väri. Ja siks se ärsyttääkin, kun ei näitä modeja oo samalla tavalla kymmenessä eri värissä kuten drip tippejä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
meikkupeikko
Tuo on harkinnassa, jos en löydä sellasta vauvanvaaleanpunasta. Toi on vähän liian tumma. Se on kato tarkkaa se väri. Ja siks se ärsyttääkin, kun ei näitä modeja oo samalla tavalla kymmenessä eri värissä kuten drip tippejä.
Hanki alumiininvärinen (siis värittämätön) Bombshell ja eloksoi se :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vps
Toivottavasti foorumilla ei ole mulqquja jotka pelaavat sata kertaa tuon rivin... itse en!
Pelasin jo...no vitsi vitsi. Toivotan vaan hyvää onnea O0
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
meikkupeikko
Äkkiäkös vaikka LavaTuben päälle pyöräyttää pinkin kontaktimuovin? :D
-
Hittoku jasseri nukkuu yöllä eikä tee kauppoja. Yleinen olotila on kauhea epätietoisuus. :'(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Äkkiäkös vaikka LavaTuben päälle pyöräyttää pinkin kontaktimuovin? :D
Ite yleensä maalaan tai vedän vinyylit ympärille jos alkuperänen väri ei miellytä... Lavatuben tapauksessa olisin mattavalkoseks maalannu, mutten uskaltanu ilman ohjeita sitä purkaa, joten päädyin putsaamaan sen ja vetäsin kylmäsi 3M:n di-noc hiilari look teipit ympärille. :P
Akka tuli töistä kotiin ja anto mulle egon akun ja nappas lavatuben... "thx". Pakko oikeesti tehä/ostaa sille omat lelut. -.-
-
Mojun jatkuvat "lupailut" SS Donin varastoon eksymisestä...
"loppuviikosta tai ensiviikon alusta" jaarittelua kun on viikoittain tullut kuunneltua jo pitkästi toista kuukautta... :D
-
Jonezzki:a kompaten Mojun, Happy vaperin, nhalerin lupailut korpeaa. Evolvista puhumattakaan.
Samoin k**pä alkoi kasvaa ottaan, kun tajusin, että svoeni ei olekaan matkalla edes vielä.
-
Voi p..le kun suututtaa, en löydä keskiviikkona tullutta Kiuas-tankkiani mistään!! En keksi muuta kuin että pakko ollut mennä vahingossa roskiin. Yhden roskapussin jo perkasin, mutta ei ollut tankkia ei :(
Huomenna on kai mentävä dyykkaamaan tuo ulkoroskis..ompa sitten niinmaan mukavaa puuhaa.. ???
No vähän sentään lohduttaa, että on tankki taas täynnä absinttia ja on sitten kyllä hyvää..ja tällä kertaa ihan itse kokattua :D L
Laskeskelin tuossa että on sen verran aineksia kotona, että saan niistä tehtyä n. 400ml 16mg Absinthea, riittää vähäksi aikaa :D
-
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Mua ärsyttää kun ihmiset käyttää m kirjainta väärässä paikassa. Ompa kirjoitetaan onpa! No hard feelings outska <3
-
Se ois tasan kuukaus kolmekymppisiin... IKÄKRIISI!!!
-
Höyryttelystä tykkäävät kaverit, jotka ei syystä tai toisesta osta omia laitteita!! Aina käsi ojossa :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Wapari
Höyryttelystä tykkäävät kaverit, jotka ei syystä tai toisesta osta omia laitteita!! Aina käsi ojossa :(
Joo, näitä kavereita on mullakin. Saamattomat vätykset :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Shane MacGowan
Joo, näitä kavereita on mullakin. Saamattomat vätykset :(
Näitä tosiaan löytyy.. Duunikaverilla kovat puheet höyryttelyn alottamiseks, mutta toistaseks vaan tyytyväisenä vetäny tuttujen litkuja naamariin. Aina muistaa ulkopuolisille mainostaa sähärin hyötyjä vs normi analooginen, mut ei silti omia laitteita hommaa. "Voinks lainaa sun egoo, ku röökit loppuu" on aika tuttu lause.
-
saatana mikkään mäne tuas kohtuuella
näppiksen välissä riittävästi ruuanjämiä keskiverto etiopialaisen kylän tarpeiksi niin joutuu kirjaimia takomaan kuin kyläseppä
vattu-boge män ihan jumiin
minttu-bogesta slotattu puol kartoa pois ja silti dryhittejä tarjoilee
rapidin kuumaliimapyssy käyttää jotain ihan omia puikkojaan niin nuo sata mitä hyllystä löytyy menee niin tiukasti että joutuu liipasinta puristamaan ohimosuonet pulleena
normiboge poorvarissa antaa täytön jälkeen parit höyryt ennenku alkaa palaneelle maistumaan vaikka voltit vaan 4,3:ssa
-
Kuukausi sitten alkoi pakoputki laahaamaan maata keskeltä autoa ja vein sen sitten korjaamolle ja sanoivat että on mätä koko putki ja pitää vaihtaa tms. ja laittoivat sitten kokonaan uuden putken sinne 22.3. Maksoikin monta markkaa. No nyt se jo heiluu ja kolisee hervottomasti. Pitänee mennä sanomaan kova sano rassaajille huomenissa. Auto on siis -03 Xsara.
edit: sainhan mä rikottuu yhen arctic tankinkin perkele.
-
Omistan taulu-tv:n, digiboksin, varsin monipuolisen kotiteatterin, kolme läppäriä, älypuhelimen kosketusnäytöllä, navigaattorin, auton jossa on jos jonkinlaista lisävarustetta ja kikotinta, moottoripyörän jossa on mm tiedonkeruu ja monia muita monimutkaiseksikin miellettyjä härveleitä joita ei yleensä saa edes päälle ilman tuuman paksuisen, latinaksi, italiaksi, udmurtiksi ja mandariiniiinaksi kirjoitetun käyttöohjeen ulkoaopettelua.
Silti koko huushollin ainoa vehje mihin olen käyttöohjetta tarvinnut viimeiseen viiteen vuoteen on HELLA!
Ihan tavallinen elektroluksin keraamisella tasolla varustettu ..tun hella!
Haluasin ihan oikeasti tavata suunnittelijan joka on suunnitellut ko kapistuksen kellon käyttöliittymän ja kertoa hänelle miksi sitä ei olisi kannattunt tehdä just tuollaiseksi.
Siinä on pieni näyttö ja viisi nappia.
Mulle on ihan sama vaikka hellan kello ei olisikaan ajassaan tai vilkkuisi koko ajan, eli en varsinaisesti edes tarvi koko kelloa.
Mutta annas olla kun yrität paistaa ranskanperunoita.
Kello pitää ensin aktivoida toimintatilaan ennenkuin uunille kytkeytyy päälle.
Se tapahtuu painamalla kaksi nappia pohjaan yhtä aikaa ja vapauttamalla ensin toinen ja heti perään toinen nappi.
Jos ne päästää yhtäaikaa, kuuluu yksi kolmesta erityyppisestä merkkiäänestä jotka tarkoittavat jokainen jotain eri asiaa eikä uuni toimi.
Muista napeista voi säätää ajastinta tai jotain.
Tänään sain typerän idean kokeilla saada ajastimen toimimaan niin että se hälyyttää kun makaroonit on kiehunu.
Näin todella tapahtui.
Hellaa piippasi ja vieläpä ajallaan.
Sitten tuli vastaan ongelma:
Miten sen saa hiljaiseksi????
Painoin ensin jokaista viittä nappia vuorollaan, yhtä kerrallaan siis.
Jostain napista hella toki hiljeni mutta samalla katosi näytöstä uunin toimintavalmiudesta kertova symboli.
Aivan sama, en tarvi sitä tänään.
Minuutin päästä hella alkoi vinkua uudelleen eli olin aktivoinut jonkin torkkuajastimen HELLASTA!!!!
Ylläkuvattu toistui noin 6 kertaa jolloin multa paloi hermot ja vedin pääkatkaisijasta koko mökin pimeäksi.
MIKSI tuosta on pitänyt tehdä tuollainen??????????!!!!!!
Tämä sama ilmiö toistuu nykyään lähes kaikkien kodinkoneiden kohdalla.
Miksi niistä pitää tehdä niin hankalia käyttää ja ympätä ne aivan täyteen mahdottoman turhia ominaisuuksia?
En koskaan saa vanhempieni mikroaaltouunia päälle ilman ohjeistusta.
Mikrossa ei todellakaan tarvitsisi olla kuin kaksi nappulaa, aika ja teho.
Miksi pesukone pitää pystyä päivittämään netin kautta?? (Kyllä, pesukoneessani on ko ominaisuus...)
Mitä vedenkeittimessä tekee digitaalinäytöllä?
Miksi jääkaapissa on viisi eri toimintatilaa? Eikö riitä että se pysyy kylmänä? Pitääkö sinne joskus muka ihan oikeasti saada jotain erityyppistä kylmää?
Toki vois aina valita yksinkertaisemmankin mallin mutta valittettavasti samalla kertaa ei saa laatua ja pitkää ikää.
Laadukkaammat laitteet kun on aina niitä mallisarjan kalliimman pään vehkeitä jotka sitten tietysti sisältävät kaikkea ylimääräistäkin järjettömät määrät.
Ei aina ymmärrä...
-
Ja se mikroaaltouunin PIIPPAUS!!! :( Ei siitä mikron vierestä mihinkään suihkuun lähetä, kun jotain lämmitetään!! Se on valmis sillon ku hurina loppuu. Ei siihen mitään stanan piippausta tai kilahdusta tarvita tietääkseen, että se juustoleipä on nyt lämmin :( Taidampa integroita uittuun sen kaijuttimen josta piippaus kuuluu!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Casull
En koskaan saa vanhempieni mikroaaltouunia päälle ilman ohjeistusta.
Mikrossa ei todellakaan tarvitsisi olla kuin kaksi nappulaa, aika ja teho.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Wapari
Ja se mikroaaltouunin PIIPPAUS!!! :( Ei siitä mikron vierestä mihinkään suihkuun lähetä, kun jotain lämmitetään!! Se on valmis sillon ku hurina loppuu. Ei siihen mitään stanan piippausta tai kilahdusta tarvita tietääkseen, että se juustoleipä on nyt lämmin :( Taidampa integroita uittuun sen kaijuttimen josta piippaus kuuluu!
Nyt möngitään niin syvällisesti asian ytimessä ettei ole enää mitään rajaa. Vanhassa mikrossa oli kaksi kierrettävää nappulaa teho/aika ja ajan loppuessa kuulu yhden ja sen ainoan kerran kling. Nykysessä hirviossä on nappia ja kampea joka suuntaan, aika loppuu alkaa piipitys, jos ei heti noteeraa niin piippaus vaan jatkuu loputtomiin.... :(
Myöskään en voi käsittää miksei laiteiden kelloja voida paristolla varmistaa pätkänvertaa ja miksi se kello ylipäätään pitää työntää kaikkeen, patteriradiosta lähtien :(
-
Jos mikro sanoo piip niin se ei niin haittaa, mutta tuo piru sanoo [size=36pt]PIIIIIIIIIP[/size]. Viereisessä talossa porukka pakenee hankeen kun palohälytykseksi luulevat.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Casull
HELLA!
Repesin. Totaalisesti. Onneks oon sen verran köyhä, ettei mistään kodinkoneesta löydy ylimääräisiä toimintoja. No keittiövaaka osaa näyttää kellonajan ja imurissa on ajovalot, mutta muuten kukin kone tekee vain sen mihin se on suunniteltu. Yksinkertainen on kaunista.
-
Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
djkettu
... imurissa on ajovalot...
Toodella hyödyllistä tuokin. :D