Reaveri kirppis alueelta 65e :)
http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/1...er-h-atty.html
Printable View
Reaveri kirppis alueelta 65e :)
http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/1...er-h-atty.html
Ei noissa kauheasti eroja ole. Reaverissä on hopeoidut kontaktit ja se on halvempi kolmella putkella ja saatavuus parempi. Kumman tahansa valitsee niin se toimii.
Ja huolto pelaa :D
huomena tulee hankittua sentinel m16 ja dripperi (helios) oon kaavaillu jonkun näköstä dual coilii, kysyisin vain että mielummin 18350 vai 18650 akku? ja mimmonen akku? jos fiksummat vois linkkailla jotain akkuja akkulasta :D
jos jotai menee vikaan ni noi ei räjähä naamalle? :D
ja onko väliä käyttääkö setupin tekoon .25 kanthalia vai .32 kanthalia? .25 ku sattuu olemaan valmiina
SMOK VapeSafe turvasulake modeihin 7A Otat tommosen mukaan niin ei ainakaan jää siitä kiinni :)
Lähettelin makaroonille yv...
Toimisko tää sulakkeen sijaan akkuna? Vai onko ihan hyödytön toiminto tässä yhteydessä? :D
Keeppower 18650 akut - Akkulasta
Ei ole tähän tarkoitukseen nuo suojapiirillä olevat akut :)
E: Muistaakseni noi on yleensä 2A rajoittimella, eli 2ohminen coili on siinä rajoilla :)
Okei selvä, kiitoksia :D
Eli oli akku mikä tahansa, se ei vaikuta mitenkään siihe et moni ohmisen setupin teen ? tarkotus ois tähdätä .4 - .7 välille. Eli vtc4 tai vtc5 käy ?
Ja onko väliä käyttääkö setupin tekoon .25 kanthalia vai .32 kanthalia? .25 ku sattuu olemaan valmiina
No jos 0.4ohmisen väännät niin se on reippaat 11A eli tuo linkkaamani sulake pamahtaa :) Sonyn molemmat akut kestää 30A jatkujaa ja 50A hetkellistä joten pystyvät kyllä kovasti tohon. Turvallisuus on oikeastaan käyttäjästä kiinni, varmistat ettei ole oikosulussa ja nuo molemmat akut kyllä kestävät. 0.25 kanthalilla et kyllä saa moisia vastuksia tehtyä ja .32:kin se vaatii jo vähän säätöä. Kannattaa perehtyä asiaan huolella ennenkuin alkaa leikkimään :)
Mjoo, pieniä hiomisia on vielä tietojen kanssa :D
https://www.youtube.com/watch?v=VdxzsC5VwCo
Tollasta vähän niiku ajattelin, eiks toi pyöri jossain 0.7-0.9 ohm, 28G = .32? ainaki luulisin :D
Tossa kloonissa ei sitten ole kuin 1 ilmareikä ja muutenkin singlesetupilla on hyvä aloittaa. Teenkö siihen microcoilin pumpulilla valmiiksi?
.
yksityiseltä klooni, joo sovittiin että hän laittaa single coilin valmiiks, ohmeista en tiiä vielä. näin oon ymmärtäny että sony vtc4 ois passeli akku
olis tarkoitus siirtyä nyt vv/vw modiin ja oon tykästyny tähän winderin kokoon (alle 10cm) mikähän olis paras vaihtoehto? evic 18350 putkella on ainakin kohtuu pieni mutta löytyykö noita muita harkitsemisen arvosia?
Dicodes Dani finnvapelta 18350 kokoisena 79mm 18500 95mm ja 18650 111mm siinä laatu laite
mites noista alle satkun vehkeistä löytyy pienikokosia?
Etitkö putkea vai boksia vai stikkeriä?
18350 putki hakusessa, mites tuommoseen nuo akut? trustfiren 1200mah vai efest tms 700-800mah
Reaverissa saat kaikki kolme akkukokoa käyttöön satasella, jos vaikka myöhemmin alkaa kapasiteetti/virtarajat ahdistamaan.
Akuiksi sitten AW, tai pienemmällä budjetilla Efest IMR.
Tumppia voisin suositella, onkohan ne vielä alessa..?
Näyttäs vissiin olevan: TUMPIT
Sitä en sitten tiedä vieläkö 350-putkea oli saatavilla, mutta sladdilta kun kysäsee, niin sekin varmaan selviää. :)
Erittäin hyvä vehje sekin, mutta itse tosin en ihan varauksetta Tumppia suosittelis hybridiliittimestä johtuen - riippuu vähän siitä, mitä sen päähän on tarkoitus ruuvata.
Nii, totta, vaikee suositella mitään kun ei tiiä henkilön ato mieltymyksistä.
niin se ato unohtui, aerotank v2 joka ei ainakaan näillänäkymin tule vaihtumaan hetkeen
No jos ei mekaanista niin mikähän muu olisi hyvä vaihtoehto aerotankin kanssa, 18350/18650 akuille ja kokoa abaut ~100mm
ProVari Mini 18350 akulle (~8,7 cm) ja jatkopalalla 18490 akulla (~9,95cm). Normi ProVari sitten 18490 ja jatkopalalla 18650 akulle.
Tai dicodes dani
Entä sitten mekaaninen ja kick2?
Aerotankkiin saa vaikka 0.8ohmisia atopäitä, mutta 1.5 pöhisee jo ihan kivasti mekaanisen päässä.
Nyt olisi palkkapäivä tulossa ja suunnitelmissa hommata kotimainen mekaaninen. Tumppi vai reaver vai joku muu? Ehdotuksia ja perusteluita olisi kiva kuulla...
E: ja kaiffarin kaveriksi tulossa, nyt oon kyllä kallistunut tumpin puolelle kun siinä saa tuota värimaailmaa muutettua helposti..
Molemmat on hyviä eli ei rahat hukkaan mene. Itse ottaisin mielummin tumpin koska suosin upotettuja nappeja, mutta makuasioitahan nuo.
Oikeastaan ainut mikä tuossa tumpissa hiertää on tuo kaiverrus, ei olleen omaan silmään istu :(
No sit se on varmaan se Reaver jos suomalaista haluat tukea. VJModsilla on myös Ambassadeur mutta se on varastosta loppu. Ja tokihan on Generaden G-tube joka taitaa monen mielestä olla The Suomiputki.