Juu, ja käytetty & ladattu pareittain/kolmestaan/neljästään jne.
Printable View
Juu, ja käytetty & ladattu pareittain/kolmestaan/neljästään jne.
Mulla on siinä ihan 18650 akut. Tosin kyllä ebaysta tilattu. No mä koitan huomenna jos saan raaputettua sitä pintaa siitä hiukan jollain. Kiitos avuista mutta vastaanotetaan viielä lisääkin.
Ja juu on aina ladattu samala kertaa ja silleen. Ihmetytti vaan kun kerran ehdin käyttää ja sitten ilmeni tällänen ongelma. Ja siis putsaanko akun vai se mihin akku pistetään? Voin putsata molemmat. Ja muuten kaverilla sama laite ja yhtä vanha nin sillekin ilmeni tämä ongelma.
Juu pitäs varmaan. Onko nää hyvät Trustfire 18650 2400 mAh Li-ion akku suojapiirillä - 18650 Li-ion akkukennot - Li-ion akkukennot - Akkukauppa.com ?
Tilasinko sutta ja sekundaa kun tietämättömänä tilasin yhden tällaisen puffilasta: Akku EFest IMR 18650 3,7V 3500mAh 20A purkuvirta Li-Mn Purple
Ite ainakaan en ostaisi Efestejä. Eivät ole lähelläkään sitä mitä luvataan. Tolla hinnalla olisit saanut kaksi kunnollista LG:n HG2 akkua Akkulasta.
Testituloksia:
https://www.reddit.com/r/electronic_...50_bench_test/
Lainaus:
Bottom Line: This Efest is a rewrap, identical in appearance and performance to the Panasonic 10A/3300mAh NCR18650GA. Both the Efest's current and capacity ratings are exaggerated. At 20A continuous this cell gets hot enough to boil water, 111°C.
Hyvä muistisääntö siis tästä eteenpäin. Akkujen pitää olla samaa merkkiä kuin mun hyvä telkkari. LG. :D
Kyllä sen nyt vain 18650-koossa yleistää, efestin arvot ovat olleet REILUSTI liioiteltuja johtuen siitä, että uudelleenpakataan B-kennoja.
26650-koossa taasen on joko opittu virheistä tai sitten edes halvalla ei saa paskoja kennoja päällystettäväksi.
Niin niin...:rolleyes: tarkoitinkin juuri noita 26650:siä.
Jep, ainakin vihreä Efesti sai Moochilta vihreetä valoa.
Finnvapen 30€ hinta satasesta ei olisi paha, mutta onko tuossa 100w TC:ssä jotain "ominaisuutta", joka tekee boksista turhakkeen?
Ainakaan minun TC 100W modissani ei tuo 510 liitin ole vinossa ja tankit istuvat ihan hyvin modin pintaa vastaan. Ei tuo liitin samaa tasoa ole, kuin arvokkaammissa lootissa mutta kyllä tuo mielestäni hommansa hoitaa. Käyttöliittymä on modissa helppo ja pidän myös tuosta "tulituskyljestä". Miinuksena mainitsen, että tulituskyljen lukituskytkin on todella jäykkä. Löystyy kyllä jonkin verran käytössä mutta kuukauden käytön jälkeen edelleen hieman turhan jäykkä omaan makuuni.
Olen purkanut kerran ko. laitoksen, ja se 510-liitin on siellä sisällä sellaisessa muovihahlossa. Pääsee elämään ihan vähän, eli jos vaan saa aton ruuvattua pohjaan asti (tässä tosin aika lyhyt jousto) niin ei ongelmaa.
Muuten ihan kelpo peli, tosin liikkeellä yksilöitä, jotka ovat tulitelleet itsekseen. Jos se ei pelota, niin tuohon hintaan hyvä laite.
Pico Mega vähän kutkuttais. Ois isommalla näytöllä kuin pikkuveli ja sais akkukapasiteettiakin hiukan nostettua.
Ostaisko vai eikö..Hmmm..:thinking:
Mitä tossa nopeasti ketjua selailin niin aika vähän on mielipiteitä tästä:thinking:
Nojoo. Kait se on periaattes kaluiltaan aikalailla sama laite ku 75w pico. Ite laitoin ton kyl tilaukseen koska enempi on parempi (ja tietysti 26650 on plussaa).
Tietysti suomes... Eiku oliks se gb sittenki kiinassa.. :glare: Nojoo. Viikko sit tilasin et menee sil viel tovi. Oman käsityksen mukaan vaikka toi näytön lasi on isompi ni silti siin on sama näyttö. Ainaki revikoiden perusteella näin ajattelin.
Hemmetti että tekisivät sellaisen modin että voisi vaihtaa tuon uuden 510- kierteen siihen modiin helposti. Aina kierre hajallaan eikä noita adaptereita viittis käyttää. 2 picoa ollut ja jo uutena ollut surkea kierre. Kait tonkin jotenkin voisi itse korjata jos purkaushommat ja kolvailut kiinnostaisi. Kerran kun nää vermeet tippuu lattialle niin heti on kierteet paskana.
Ensikäytössä TC 100W -modi, ja istuu paremmin käteeni kuin Cuboid. Yllätyksekseni tulitussysteemi tuntuu heti luontevalta käyttää.
Akkujen kuoret tuntuvat istuvan jämäkästi paikoillaan.
Tuosta 510-kierteestä sen verran, että esim. Tobecon KF5-klooni istuu kuin nenä päähän. Griffin 25:lla jää selkeä rako tankin ja modin väliin. Leikkasin siihen 0,5mm vanerista rinkulan, ettei menisi kierteet paskaksi heti ensimmäisen kolauksen jälkeen.
Ei se kierteiden hajoaminen ole Eleaffin synti, vaan plussapinnin oikkariin meno kun tankissa on pitkät kierteet. Serpent aiheuttaa omassa TC100 mallissa automaattitulituksen kun kiertää liian syvälle. Muuten kyllä hyvä vehje jossa lämpösäätökin toimii hyvin. Ihan hauskana yksityiskohtana toimii myös yhdellä akulla jolloin paino putoaa kivasti. Vielä kun sais muoviset kannet niin olis kivan kevyt.
Yhtäkään istickiä en oo vielä saanut hajalle vaikka niitä monta mulla onkin. Tosin en oo heitellyt lattioille... Jopa mun Griffin 25mm istuu oikein hyvin kaikille modeille..? Olenko Hannu Hanhi näissä hommissa ollut? :) No picolle tuo 25 millinen on vähän epäsopiva...
En ole minäkään niitä hajottanut. TC 40w edelleen päivittäin käytössä.
Veljellä myös edelleen meikäläisen vajaan vuoden vanha 40 tikku käytös :) Ite tykkään nykyisestä Pico Megasta, mut nappi voi olla parempi, mutta ihan ok hintaan nähden ja ei ainakaan akku lopu kesken työpäivän :D
Itsellä paukkui wanhasta 30w mallista plussapinni. Muuten on kaksi 50w mennyt "epäkuntoon". Toinen jäi ahdin hellään huomaan ja toinen kävi veneen pohjalla vedessä. Muuten ei noiden kanssa ongelmia ole ollut.
Onkos kellään tullut sellaista ongelmaa (iStick tc200w), että akkujen toinen miinusnavoista olisi painunut sisäänpäin? Itselläni näin on käynyt ja laite toimii vain jos painan akkujen kantta jotta ottaa se kolmaskin akku napaan asti kiinni... Voikohan tuota alkaa ronkkimaan jotenkin ylöspäin?
Satasen iStick tekee nyt tollasta, että välillä ilmottaa 10sec imun tulleen täyteen vaikka puhutaan siis parista sekunnista. Ehtihän se tossa yli vuoden palvellakin ja kierteet vielä ihan priimaa vaikka pari kertaa päivässä ruuvattu ato kiinni ja pois. Vois nyt vielä kattoa korjaantuisko vaikka maagisesti putsaamalla kontaktit, kun en sellaista ole koskaan tehnyt.
Onkos joku löytänyt mörkö picoon suojakumia jostain kiinaa lähempää?
Lähetetty minun SM-G925F laitteesta Tapatalkilla
Niin vain kävi että palju ja iStick 50W eivät sovi yhteen. Pari päivää oli mykkä mutta sitten purkasin ja putsasin hapettumat. Olin näemmä onnistunut särkemään näytön. Vieläkin tulittaa ja pelittää mutta näyttö pimeenä, koska särki. Tehon säätö menee sitten suutuntumalla. Täytyy etsiä jostain rikkinäinen laite, mistä ottaa pelkkä näyttö. Tosin laatikosta löytyy iStick 20W, josta kierteet korkanneet. Voisi tylsinä hetkinä jatkaa korjailuja. Kuitenkin pääpointtina että 50W vehjes on kyllä ollut hyvä ostos. Itsehän tämän hajotin.
Ja sitten asiaan. Kokeilun halusta tilasin sitten iStickin seuraajan, iPower 80W. Ei ole osunut minun silmiini kyseisestä laitteesta mitään kehuja tai moitteita. Täytyykö sitä itse ensimmäisenä kirjoitella jotain, kun laite saapuu, vai onko muilla kommentoitavaa laitteesta?