Niin siis top cäppiin. Putken halkaisija käsittääkseni pysyy siinä 23mm:ssä.. ;)
Printable View
Hyvä oikaisu, noinhan tuo tosiaan oli.
Tiedä sitten miten pahasti toi ero putkessa pistää silmään.
Nojaa, Severukselle tämä, joten 23 mm mulle.
Juu, itse ainakin mielenkiinnolla odottelen miten tuo kavennus on toteutettu.. Voipi olla, että jos on viisteellä toteutettu, niin päädyn 23mm päätyyn, mikäli tuon itselleni hankin.. Ei jotenkin viisteet nappaa; ennemmin sitten on se 0.5mm "kynnys" 22mm:n atolla. :p
Muutenhan tuo vaikuttaa hyvinkin mielenkiintoiselta, jos ulkonäkö on kohdillaan ja pituus pysyy inhimillisenä. :)
Voin olla väärässäkin, mutta käsittääkseni Kick piirissä on myös softaa sisällä ja jos sekin on kopioitu niin sitten voi olla hyvä kopio.
Tosin en ole vielä yhdessäkään kiinan kopiossa nähnyt/kuullut, että olisi samoja komponentteja käytetty kuin alkuperäisessä.
Eiköhän se tuttu kiinalainen kalkkarokäärme asu tuossakin piirissä.
Rattle rattle.
Vois pyytää/ostaa pari tollasta samplena. Jos toimivat niin käyttöön vaan, ei kovin kallis sijoitus. :)
Mun mielestä olis ihan osuvaa jos halvoille kiinan mekaanisille sais myös halvan kikki hiiren. Pistäis oikein kyrpimään jos sisällä oleva kikkare maksaa enemmän kuin itse putki. Reissuun/rajumpaan menoon joku halpis teleskooppi olis just passeli.
En nyt mitenkään tarkasti tätä tiedä mutta Stoneyhän taisi hiljattain tehdä viimeisen erän ECD mittareita. Ilmeisesti joku kiina pulju niitä rupeaa valmistamaan halvemmalla hinnalla ja laatu sitten ilmeisesti ei yhtä hyvällä tasolla kuin alkuperäinen? En yllättyisi jos Evolv olisi tehnyt jonkun diilin. Mutta mitä minä mistään tiedän. Varmaan kuitenkin halpa kiinan kopio trrrrrrr 33.3Hz
Hetkinen, "Kick by Evolv" ja "VV". Ei nyt ihan täsmää...
Ei toi Stoneynkään valmistamana laadultaan priimaa ollut, liittimet olivat aikas syvältä.
Täyttä kuraa toi nappi. Ei pöhise ja toi jousi lämpee. En suosittele.
Millä?
RBA, klearot what?
Kaikilla koitin. Ei niinpaljon lämpee että oikosessa se ei oo.
Onko sulla minkäänlaisia numeroita antaa?
Oikeastaan OTn suitsemiseksi jos viitsisit tehdä tuubille oman ketjun?
Laitetaas nyt tännekin lisäinfoa, eli optiona tulossa myös 22mm flat top, jossa siis ei pitäis olla drip welliä, eikä ilmarakoja. Pitäis saada jonkun verran pituudesta pois, toki samalla menetetään ego-helmalla olevien atojen käyttömahdollisuus, mutta ainakin meikäläiselle tuo on pelkkää plussaa. ;)