:popcorn:
Printable View
Odotellaan iltaan. [emoji23]
En toki. [emoji23]
Kohta alkaa viikonlopun vietto. [emoji4] saa lepäillä 2 päivää
[emoji2]
Olutta? Itellä taitaa mennä viikonloppu rauhallisissa merkeissä. Vähä ois fiilikset et ois tulos flunssa taas. Viimeksi joulukuussa meni muutama päivä nokka punaisena. [emoji51]
En viitti kokoaikaa kännätä. Just 2005 otin kännin ja vieläkin kankkunen.:unsure:
F5, F5, F5... :yawn:
Tapahtuuko paljastus täällä, chatissä, vai jopa "mistäs oot nikkis keksiny" - ketjussa?
Täällä varmaan.:whistle:aikaakin on vielä, vaikka kuinka paljon.;)
Ok. Kerrotaanpas 1 niistä tilanteista, mistä tuo nimi on saanut syntynsä. Olin Murtanut käteni, varpaani ja Sormeni muutamia kertoja peräkkäin. Käsi otettiin Kipsistä pois ja menin seuraavana päivänä Terveyskeskukseen. Luukulla kyseltiin et mikäs hätänä. Sanoin et tarvis tuo käsi varmaan Kipsata kun Murtunut. Hoitaja sanoi, et eilenhän se otettiin kipsistä pois. Totesin ettei se tällä kertaa, vaan tuo toinen. Hoitaja huuteli sit että, taas saman käsi pitäis taas paketoida. Kun menin Lääkääriin kattomaan kuvien tuloksia, niin Lääkärikin totesi. Jaahas ja taas sama heppu ja käsi Murteella. Sit kun tuolla Tk:ssa tullut joku kerta käytyä. Olen itte sanonut, et taas sama ukko kipeänä.:thinking: Nykyisin siis, taas sama. :wheee:
Eli 3 vielä jäljellä, kokeillaanpa veikata:
Emäntäsi usein toistama kysymys/toteamus kammarissa: jaaha, ukolla taas sama mielessä?
Tai sitten voisi liittyä jotenkin kalastukseen: taas sama mies sai isoimman saaliin?
Jos et veikkaa, et voi voittaa... :)
Vaihtoehtoja taitaa olla vielä ainakin 7 jäljellä.;)
Heeeeetkinen... Muakin on kerran ainakin sanottu taas samaks. Sillon olin murtanut jalkapöytäni neljästä kohtaa. Pariviikkoa myöhemmin potkaisin toisen jalkani pikkuvarpaan kyynärsauvaan, sojotti oikein
nätisti sivulle. Sillon tuumasivat tk:ssa että täällä olis taas sama.
Lekuria meinasi vähän naurattaa.. Niin kyllä itseänikin. Toiselle jalalle ei saanut varata painoa lainkaan, ja toisella ei voinut astua vaikka olisi saanutkin.. Helppoa oli liikkuminen.
Sinä kesänä muuten tuli uisteltua enemmän kuin koskaan ennen, tai sen jälkee.
2 taas samaa.:wheee: Mitä siitä seuraa..
Pottulalle vois sanoa et onnet osumasta. Kolmantena viikonloppuna peräkkäin voitin Onkikilpailut. Totesi vaan järjestäjä et kas kummaa, Taas sama voittaja.:)
Pottulan vastaus siis täsmäsi, suurimman saaliin kanssa. :hatsoff:Pottulalle siis ylläri.
WTF :eek:
Ikinä en oo mitään voittanut ja taas voitin. :blink:
Tosin en mä näihin "arvontoihin" yleensä osallistukaan, ja tämäkin oli puoliksi läpällä heitetty. Sattui kuitenkin osumaan oikeaan, joten... :yeah:... ja kiitän. :hatsoff:
Silloinhan se yleensä onnistuu, kun ei oikeastaan yritä.:lol:
No onhan ne murtumat korjattu jo aikoja sitten.:laugh: En mä ainakaan sellaisesta loukkannu.:wheee: