Ei kai tässä mitään vertausta ole kun kyseinen herra kävi kyseisen huudon moneen ketjuun kirjoittelemassa?
Printable View
Eikun Pave hoitamaan käytännön järjestelyjä. :teaching:
e:Ja tietty äSSä kans.
Mua alkaa oikeesti ahdistaa puhekin moisesta[emoji51] mutsi ja faijakin seukkas 25 vuotta ennenkuin meni naimisiin[emoji38]
Pave ei kelpaa hoitamaan järjestelyjä koska sillä on huono maku! Tiedän siitä kun käytiin Hadiassa ja siellä ei ollu sen mielestä maailman parasta kebua koska majoneesi on muka yäk. Ja sit Candyworldissakin me tykättiin Paavon kanssa eri karkeista ja limsoista, se sanoi hyi uusille ihanilla toffeekuplasuklaille. Vain hattaraämpärit oli meitä yhdistävä tekijä...
Eiköhän mennä sit joskus... :D Vielä pari vuotta sitten olin moderni nainen joka hyihytteli ajatukselle AVIOLIITOSTA. IIIK
Käyttikös joku niitä ilmanpuhdistimia? Auttasko sisällä höyryttelyyn ettei tuo höyry jää ikkunoihin. Ei meinaa malttaa tästä tölsyn äärestä pihalle.
En edes muista koska olen syönyt kebua..onko pakko tähän aikaan alottaa nää keskustelut[emoji20]
Mikäs vitun hääfoorumi tästä nyt tuli? [emoji15]
tarttuvaa :DDD
Riippuu millä vaihteella ajelet sillä. :laugh: Mutta ei pidä mitään tolkutonta pöhinää, siihen suhinaan tottuu äkkiä eikä sitä oikeestaan edes kuule jos on vaikka telkka päällä.
Electrolux on hyvä merkki koska niihin on tarvittaessa suodattimia ja muita osia helposti saatavilla suunnilleen ikuisesti, esim. vanha ilmanpuhdistin (obh nordica) oli poistunut markkinoilta eikä siihen saanut enää uutta suodatinta. Electroluxilla ainakin joissain malleissa ne suodattimet kestää jokusen pesunkin ennen kuin ne joutuu vaihtamaan. Varmaan parin vuoden välein saa vaihtaa.
Meillä on tuo musta pöhistin.
https://www.verkkokauppa.com/fi/sear...ilmanpuhdistin
SINULLA ON PASKA MAKU
Sinne ei naisia saa koskaan päästää, sieltä ei tuu kun kalliita ideoota :laugh:
Elixair muuta ei tarvita
Kännäämiseen en osallistu mutta huurukoneeksi voin tulla jos 16A nallit löytyy 230V linjasta [emoji69]
Nyt tuli haikea olo...Kreikka on ihana paikka[emoji173]
No niin. Kumpi o paksuna kun häitä jo valmistellaan :thinking:
Mä pullotin absinttia taas..oon ihan koukussa tähän[emoji173] nektaria [emoji8]
Mites olut näin tökkii... Saunas yx ja nyt savukalan kans toinen [emoji14]
Jos napostelis ton saarenmaan lopun pois jälkkäriks [emoji4]
Minä en voi olla..putket napsaistu poikki luojan kiitos[emoji13]