Tangerine, Orange blossom ja Green Cow. Joo, itekin tykkään noiden apple pie, absinthe ja fruit punch mauista. Palvelu oli vaan sitä luokkaa, että mä en jaksa katsella. :facepalm:
Printable View
Ei muuta kun tiivisteitä tilaamaan niin saat tehtyä itse maut, ei tarvi DV:n kanssa asioida :D Tiivareita myy mm. Liberty Flights ja Vapeon.
itella X-(
Green Cow, tiskiaineen makuinen sperma. :lol:
Hohhoijaa, UPS:n kuriirin pitäs saada turvaluokitus, että pääsee rakennukseen sisään. Ovikellon painaminen tais mennä liian vaikeeksi.
E: Ei ole höyrytyskamppeita tulossa, ärsyttää silti. :esmoke:Nähtävästi kolme kertaa käynyt ovella ihmettelemässä, että miten pääsee sisään.
vaihteeksi leikkauksessa ja taas kerran meinasi hengestään päästä kun heräämössä venäläinen hoitaja oli laittanut tiputukseen just sitä mitä ei missään nimessä mulle olisi saanut laittaa. Onneksi satuin ite vilkaisemaan ja pussissa tällä kertaa luki sisältö. Vieläkin kouristelee mutta pakko oli lähteä kotiin kun täällä säilyy henki paremmalla todennäköisyydellä.
Khai-boksin viimeistely jättää hitusen toivomisen varaa, kiva alkaa liimaamaan toista kannen kiinnikettä paikoilleen.
Muuten ihan jees, virtaa en tosin ole päälle saanut vielä, koska akut loppu.
Taskussa reikä, EIKÄ!! Uus takki vielä ja herra päätti pudota siitä reiästä suoraan betoniportaalle. Ei ollu korkki atossa kiinni, ja tankin yläosa vähän soikeeksi ja nyt sitten korkki hieman ahdistaa. Kylkeenkin tuli yks klommo.
^Kai tuota sentään vaikka puristimella uskaltaa hiukan pyöreämmäksi pakottaa? Tuskin kuitenkaan muovitankista puhuttiin.. :rolleyes:
Apple julkistaa kohta uuden(/uudet) iPhonen. Kaikki pitää sitä taas jumalan uutena tulemisena (pun fucking intended). Vittujee. Niin ja saahan sitä käyttikseen toiminnallisuuteen oikeasti vaikuttavaa päivitystäkin ensimmäistä kertaa, mitä, kuuteen vuoteen? Vau. Innovatiivista, eikö totta?
Ei mut ihan tosissaan, älkää Applefanit suuttuko, mua vituttaa yleisesti teknologiajournalismin sokea apple-humutus.
Sama täällä. Samaten vituttaa myös Microsoftin mainoslehdistöt, jotka ei muuta jaksa jauhaak uin miten seuraava Windows mullistaa maailman ja on niin paljon parempi kuin kaikki muut yhteensä. Puhumattakaan Tietokone-lehdestä... Voi helvetin helvetti, miten yhden sivuston moderointi voi olla niin perseellään. Paitsi jos Tietokoneelle maksetaan siitä, että heidän sivustoillaan saa pyöriä / he pyörivät sivustollaan trollailemassa niin paljon (nm. Aristoteles Doukas, ValtaVirta (alias Seppä Syntyessään) jne.). Ihan perseestä koko teknologialehdistö, paitsi muropaketti, se ei sentään niin paljoa hingu mainosrahaa.
Muropaketissa vituttaa se saatanan iso mainos siinä yläreunassa. Sitten kun sen blokkaat adblockilla niin tulee valitusteksti että "Olet estänyt mainokset. Sivustomme on käyttäjille ilmainen ja toiminta rahoitetaan mainoksilla. Pyydämme ottamaan eston pois käytöstä." Meni siihenkin vinkumiseen hermot niin blokkasin senkin :lol:
Sallin mainokset mielelläni semmoisilla sivuilla missä ne ei a) välky b) päästele ääniä c) ovat muutenkin helppoja katseltavia, kuten esim. tämän foorumin mainokset.
Itellan ripeys, jälleen kerran :banghead:
elä kysy siellä, kysy täällä. täällä kaikki me olemme tupakoitsijoita. tupakoitsijoiden kanssa on aina ollut sangen viihtyisämpää kuin niiden kanssa jotka eivät tupakoi.
paromuketti on hajonnut jo aikapäivää sitten trollien ja suoli24tuulipukukahisee käyttäjien temmellyskentäksi. sitä se internetpiuhan villi ja vapaa laskeuma pitäjiin vaan
teettää.
minä olen täällä kuningas! minä! kerrankin voin olla minä!
ja sitten paluu arkeen,
welcome. :crazy:
Pitäähän ihmisellä olla edes se virtuaalipippeli iso.
Aikoinaan muropaketista sai ihan hyvin kerättyä infoa siitä mitä kannattaa ostaa, kun oli uuden tietokoneen kasaus edessä. Edellinen, vuoden takainen tutkimustyö tapahtuikin sitten jostain syystä ulkomaan forumeilla. Vielä muutama vuosi sitten oma lähikauppakin oli tietokoneputiikki, mutta nettiin sekin pakotettiin siirtymään. Kyllä ennen kaikki vaan oli paljon paremmin!
E: No kappas vaan nyt on menny koko liike konkkaan. Taisi musertua isompien alle.
Minä en murossa jaksa enää ees lukea/vastailla muille alueille ku YK:lle, sen verran ärsyttävää se meno muualla. Nopeammin ja paremmin saa Googlesta apua.
Jimms on yleensä kalliimmasta päästä, ne lopetti postikulujen perimisen ja siirsi postikulut lähes joka tuotteen hintaan. Asiakaspalvelussa ja toimitusajoissa ei kyllä ole valittamista.