Entäs jos suppona? :thinking:
Printable View
Minä sulle yllätysmunat näytän...
:eek:
Vaimo toi torstaina jotain ming munia 4 munan kennon. Ne on niitä, mitkä on oikeisiin kuoriin täytettyjä. Tuli aamulla pieni ahaaelämys, ja korvasin suklaamunat oikeilla, ja salakuljetin ne erääseen porilaiseen markettiin. Älkööt olko se kovin kiukkunen mulle, joka sai kivan pääsiäisyllätyksen...
En oo porilainen
Oon kyllä koko elämäni ihmetellyt että miksi turkulaisille aina vittuillaan, mutta kun syksyllä kerroit teorian kuinka kitkarengas pitää paremmin kiiltävällä jäällä ja kuinka nastarengas taas puolestaan irtonaisella lumella, en ole enää ihmetellyt. :D Joo ei millään pahalla, jotenkin vaan tuli mieleen.
Toi oli kyllä tosi paskamaisesti tehty! :mad: Koska se joka pettyy ja vittuuntuu ei välttämättä ole joku suklaanhimoinen aikuinen kuten minä vaan kenties lapsi, ajattele jos sille ei ole muita pääsiäismunia varalla. :mad: Tai miten paha mieli jollekkin mummolle tulee jos se on ostanu lapsenlapsille sellasen että se voi siitä antaa pääsiäismunat ja sitten ne ei mitään pääsiäismunia olekkaan. :glare:
Elämä on julmaa. Eiköhän noiden munien kohderyhmä oo vähän varttuneemmat. Kyl mukuloille vielä kannetaan leluylläreitä sisältäviä
Joo ehkä aavistuksen ilkee temppu, mieti jos joku semmonen ostaa jolla on kananmuna-allergia? Sitten se nostaa hirveen haloon Fazerille. Iltalehden juttua odotellessa...
Ehkä se joku tajuaa viimeistään siinä vaiheessa, kun sen kuoren rikkoo...
Aaah pääsiäinen ja MÄMMI voiko olla parempaa? :)