Ei tää mun kohdalla pelkoa hetätä, vaan syvää vihaa. alkaa syvällä kytenyt äärioikeistolaisuus nousemaan pintaan
Printable View
Ei tää mun kohdalla pelkoa hetätä, vaan syvää vihaa. alkaa syvällä kytenyt äärioikeistolaisuus nousemaan pintaan
Eipä tässä itsekkään omasta puolesta pelota, perheessä on kuitenkin lapsia joiden vuoksi vituttaa ihan suunnattomasti tämä nyky meininki. Nuorimmainen tytär on kuusi (kohta seitsemän) ja ennenkuin hän on täysi ikäinen niin voin kuvitella millainen tämä maa on jos tämä sama meno jatkuu.
Jääkärimarssi soimaan poppareista ja kylille kokoamaan muslimeja "uudelleensijoitukseen".
Perkele, kun Itämereen ei kärsis enää dumbata, taitaa kohta norpan ruokavalio muuttua lihaisempaan suuntaan.
Ei kait ketään haittaa, jos Saimaaseen dumbataan?
Kaikki hyysärit ja maanpetturit voi sit dumpata samaan syssyyn oli se sitten mikä tahansa :laugh:
https://www.youtube.com/watch?v=AZvOSrrzlZI
Putin tulee olemaan pelastus partalapsia vastaan :)
remove kebab
Eikös jenkeissä toiminut ihan kivasti tuo, että oletuksena kaikki rättipäät on terroristeja? Ei kai pahemmin ole paukkunut 9/11 jälkeen. Meillä sitten täysin toisinpäin eli oletuksena kaikki terroristit on rauhaa rakastavia pikku kikkarapäitä.
Jouluvalot ois laitettu. Ei puutu ku lunta.
Ite tietty, että näkee käydä höyryillä. Avokki on ollut jo yli vuoden eri osotteessa.
Vapaakortinpa hyvinkin. On niillä asioilla aina kääntöpuolensa,mutta elämä jatkuu.
Pukilta voi tulla vaikka risuja ei tiiä viel :)
Jaa, se olis yövuoro 2/3 ja huomenna alkais torstaihin asti kestävä perhevapaa. Muksut meni jo tänään mummolaan yöksi, pitkä rako tulee ilman. O_O
Kaamos nääs. Pitää varautua ettei masennu.
Tulee välillä sisälläkin höyryttyä. Meikällä menee aika 50/50. Aamukahvilla on mukava totuttuun tapaan käydä ulkona höyryämässä. Herää ainakin näinä kohmeisina talviaamuina paremmin.
Helposti kyllä tulee netin/telkkarin ääressä höyryttyä huomaamatta.
Itsekkin menen aina ulos jos meillä on alle 18v ihmisiä kylässä mutta muuten höyryttely tapahtuu aina sohvalla :D
Nyt on autossakin kitkuttimet alla niin ei enää haittaa vaikka ens viikolla sitä räntää tuliskin :) Kesärenkkujen pesun jätin suosiolla huomiselle kun pimeä yllätti renkaanvaihtajan :D
Juu katselin että olet sinä tai joku saanut sairauskohtauksen ratissa [emoji69]
Olisit poikennu huuruilla olin kanssa terassilla juuri tekemässä samaa [emoji106]
Juuri näin
Keskusteltu paljonkin tästä aiheesta nassikoiden kanssa kuinka tyhmää se on
Ja veikkaan että kuulet sen myös minien suusta [emoji69] [emoji87]
Vaikkei täällä nyt mikään galluppi olekaan menossa, niin itse höyryän kanssa ulkona. Eriasia jos asustelisi yksinään, nyt pyrin ottamaan muun poppoon huomioon ja painun aina ulos höyryille. Ei ole itseasiassa tullut edes mieleen, että haluaisi/pitäisi sisällä tuprutella.
Autossa (jos oon yksin), sekä "autotallissa" tai paremminkin toi on varasto, tulee kyllä höyryteltyä urakalla. Ja ehkä joskus kylppärissä, jos muu porukka on jo koisimassa, eikä "jaksa" painua pihalle...
E. Ja kuka höyryttelee missäkin, se ja sama, jokainen tekee kuten parhaaksi näkee.
Yksi suurista syistä miksi kävi tuo tupakoinnin lopettaminen niin helposti, oli se että höyrytellä voi sohvalla samalla kun katsoo telkkaria. Jos olisi pitänyt vääntäytyä 20 asteen pakkasilla parvekkeelle höyryjä imemään niin paljon mielummin olisin tupakan sytyttänyt, eihän nämä saatanan laitteet edes toimi kovilla pakkasilla.
Second hand vapor on niin minimaalista tutkimusten mukaan ja muksut pysyy muutenkin kauempana kun minä höyryttelen. Varmasti enemmän paskaa tulee hengitettyä ulkona liikkuessa.
Vaimon kanssa asutaan kahdestaan:lol: Jos ei lasketa 15 koiraa ja 7 kissaa mukaan.Vaimo polttaa sisällä ja niin myös minä höyryän sisällä kanssa jos vieraita on niin sitten tietysti ulkona :)
Sori pakko että saa 100 täyteen:yeah: Niin asia oli se että järkyttävä määrä on jääny parruja polttamatta:antismoke:Tuo rahan säästö juttu onkin jo sitten ihan toinen asia.Mikä ei kyllä ole ollut tarkoituksenakaan.Tästä on hyvä jatkaa kivan porukan seurassa:cheers:
Kyllä tuo tupakoimatonta/höyryttelemätöntä varmasti häiritsee, käy henkeen tulipa se savu/höyry mistä tahansa. Toiset on tosi herkkiä jopa höyryttely savulle ja alkaa yskimään. Tämän olen ainakin todennut monesti, kun on jossain illanistujaisissa innostunut pienessä sievässä muiden seassa höyryämään.
Toki tuo yskiminenkin voi olla feikkiä, eli ei kehdata sanoa suoraan, joten filmaamalla toivotaan, josko toinen hiffaisi lopetta.
Ihminen on, nopeasti tottuu höyryihin eikä välttis aina osaa tai edes viitsi kelata, josko tässä voisi olla jotain epämukavaa.
Ei se piereskelykään terveydellisiä haittoja aiheuta, muttei sitäkään harjoita estoitta random porukassa.
Tuosta passiivisesta höyryttelystä kun ei ole pitkän ajan tutkimustuloksia (no ylläri, eipä ole mistään muustakaan skenen ympärillä), joten kukin tyylillään, mutta pieni kohteliaisuus ei ainakaan ole haitaksi.
Duunissa (tupakkapaikalla) jengi ihmettelee et mikä tuoksuu noin hyvälle.. Ja sit seuraavaksi "ai se on taas toi höyryttelijä" ;)
Ja sit tää yks tyyppi kun tulee tupakalle, niin melkein "tekee kuolemaa" mun höyryjen takia.. No ihan vitsillä kuitenkin :)
Mun mutsi sit taas on pelkälle hajulle allerginen.. Vielä kun poltin tupakkia, niin pelkästä hajusta se sai karmeen yskänkohtauksen, vaikka röökistä olis menny puoli tuntia mutta se haju mikä tarttui vaatteisiin ym. oli pahaksi.....
Yksilöllistä tuokin.....
Hah onkos messetsutser bannattu? mitä hemmettiä? näkyy tuolla pakkasketjussa bannedz :D