Kattelinki että oonkoha ees oikeella kanavalla juttujen perusteella :lol:
Printable View
Toi filosofointi oli kyllä hyvä koska mietin itsekkin ihan samoja juttuja, ensimmäisenä tuli kyllä mieleen ja pieni epäilys tuosta toisiks viimisestä vaihtoehdosta.
Mutta antaapi olla, tästä lähtien se on vaan Addu <3 Punttis.
Niinpä, paha mieli siellä vaan tulee, toiset skooraa vaa.
En nyt halua kiertää puukkoa haavassa mutta ainakin vältyit, varsinkin naisten monesti käyttämältä, "nyt on elämässä sellanen vaihe että jos oltais vaan ystäviä"
http://i60.tinypic.com/sgpf7l.jpg
Älä stressaa, kannattaa nauttia sinkkuelämästä, tää on hienoa kun sen oikein oivaltaa, sitä ehtii sitten taas seurustelemaan kyllästymiseen saakka. :D Se sopiva tupsahtaa sitten jostain eteen kun sen aika on. ;) Kannattaa kuunnella mua, mähän olen odottanut keväästä asti sitä prinssiä valkoisella ratsulla mutta eipä ole vielä kotoa tullut hakemaan. Mutta ehkä joskus. :lol:
Itse asiassa mä olen olettanut että siellä keskustellaan höyryttimistä ja ehkä välillä miehekästä menoa, kenties semmoisella latinotavalla. Pitääkin alkaa vakoilla. :lol:
Sama täällä, navissa uusin kortti että osoitteita kehiin!
Myönnän että on tullut sanottua "jos oltaisiin ystäviä" muutamaan kertaan, ei se kyllä toimi. :( Mulle ei kyllä miehet ole ehdottaneet ystävyyttä koskaan, siis jos ensin on ollut jotain säätöä. Kai oon sitten niin ikävä akka ettei mun kanssa kestä ystävä olla. :laugh:
On se vähän hassu nyt. :love:
:facepalm:
Toisaalta, kukapa nainen ei olis jossain vaiheessa tota jollekin sanonu..
http://www.adisc.org/forum/attachmen...unity-orly.jpg
Toi ystävyysjuttu. No mitäs muutakaan sitä tekis jos ei halua toista mutta haluaa silti pitää sen elämässään! :unsure: Ja on mulla ystävämiehiä. Tosin niiden kanssa ei ole ollut mitään sohlaamista alussakaan, enintään pientä kipinää.
No, omalla kohdalla on ollu vähän semmonen "kaikki tai ei mitään" meininki, eli jos ei muu kun kaveruus kiinnosta (siis siinä vaiheessa, kun on ollut jotain säätöä tms.), niin eipä ole tarvinnut kummankaan aikaa enempää haaskata, koska ei siitä kuitenkaan tule tasan yhtään mitään, jos toisella on enemmän tunteita pelissä, kuin toisella. ;)
Jotkut voivat toki pitkänkin aikaa nieleskellä katkeruuttaan, mutta omaan niskaan siinä loppupeleissä paskaa kaataa, jos lähietäisyydeltä katselee ihastuksensa kohdetta lääppimässä jonkun täyden kusipään kanssa (ja kyllä, kaikki jotka ko. henkilön kanssa vehtaavat ovat kusipäitä :D). Plus, että yleensä se vielä johtaa siihen, että saa kuunnella suhteen päätyttyä kuinka paska jätkä se oli ja jotenkin "i told you so" ei siinä tilanteessa toimi. :lol:
Josta sitten taas päästään siihen, että "voi kun sä oot niin kiva ja ymmärtäväinen, kun kuuntelet näitä juttuja.. Miks en mä voi löytää sun kaltasta miestä itelleni (siis jotakuta muuta kuin sua)". :facepalm:
Edit. Niin ja molemminpuoleiset kaveruussuhteet siis sitten ihan erikseen. ;)
Kylmäliha-auto oli taas tänään liikkeellä. Akan serkku, oma tuttu... Vituttaa niin saatanasti äijjä oli ittiä vähän vanhempin(27) ja nyt jo loppui vaellus täälä. Vittu...
Haista sinä mursu vittu! Mä taidan nyt lähtee ärrältä hakee sinistä Smarttia :crying:
Kohta lähtee vimeoon siirretyt videot taas bittiavaruuteen :lol:
Vit... Näytönohjaimesta paukahti jäähdytin. Noh, eiköhän toi Radeon 5670 oliskin jo aika vaihtaa. Ärsyttää silti taas pistää satku/ kaks taas haisemaan...
Käytettynä saa jo satasella ihan hyvän.
Niinhän se oli aikoinaan. Mä en kuitenkaan pelaa ku Wottia ja Warthunderia tietokoneella. Molemmat toimi ihan riittävästi tolla vanhalla paskallakin. Tilasin jonkun ronskin satkun Radeonin. Saa luvan riittää.
Omasta kokemuksesta:
1/3 hinnasta = näytönohjain
1/3 hinnasta = prosessori
1/3 hinansta = kaikki muu
Näin ainakin Intelin prossulla, AMD:llä voikin sit laittaa prossusta säästyvät rahat muuhun. Itellä oikeastana kaikki muu koneessa uusiksi paitsi koppa, kovot ja äänikortti ja hintaa tuli se ~1000€, josta näyttis 400€ ja prossu 250€. Mut on ollu sen arvoista, GTX 770 on nyt päivitysten jälkeen aivan hyvä näyttis ja AMD:n FX-6200 -prossukin mukiin menevä, ei montaakana peliä oo sellaisia, joita ei vois very high-asetuksilla hakata.
Suodatinpaperit loppu :crying:
VG loppu, rahat loppu, tilipäivään venailtava tilausta. Voi perseensuti! Onneks PG:tä litra mut eihän tää tuota höyryä edes 70pg/30vg mixinä. Hemmetin hemmetti!
löysin vihdoin kesäauton hukassa olleen soittimen etupaneelin, ilmeisesti laturi on niin paska ettei riitä lataamaan poppisysteemiä? Muutamat rundin jälkeen huomasin että kaveri oli kioskilla, menin morjestamaan ja eihän se auto sitten enää lähtenyt käyntiin. Noloa puuhaa keskellä kaupunkia työntää auto käyntiin X-(
Niin ja olis näillä keleillä edes kesäloma!! :banghead:
En jaksa mobiililla qutehirviötä, mutta tuohon Addun ongelmaan vielä yksi vaihtoehto (todennäköinen).
Kyseessä oli poika, ei MIES :)
Ktdd siinähän oiski ratkaisu!!! Täytyy katsoa kestääkö näillä liemillä pari päivää vai pittääks paikata. Jokatapauksessa Lubrisolvelle ja MnM:lle uudet tilaukset!
visalla vaan ;)
Ei pysty :) pari päivää enää onneks :D
Hitto tän PG kanssa, niin juoksevat liemet tuli ettei pysy ees pumpulissa kiinni! :D
Joka höyryillä nostaa driptippiin nestettä ja suuhun ja kaasarin ilimarei'istä pihalle :(
No kai nyt, se on rakastunu suhun. Kohta juhlitaan häitä :love: