Koska ulkomaanpostilla ei ole mitään toimitusaikalupauksia ts. ei kiinnosta.. :sneaky:
Printable View
Tuo on ihan normaalia Itellaa nykyään, se makaa tuolla ulkomaanterminaalissa vuorokaudesta viikkoon.
Niin siinä kävi viimeskin, sillon vaan meni lakkoilun piikkiin :D Jos tuo ois tuosta rekisteröity ja laitettu eilen liikkeelle ni oisin tänään saattanu jo saada :(
Elkääs ny perkele niist takseista höpötelkö!
Niil o aina kiire koska provikka. Itse etenen tuntipalkan voimin,paitsi osa-aikasena joskus viikonloppuöisin kun nukutte tai nojaatte kippoon ajaa tämä ritari mittarilla.. tosin silloinki 16-19 paikkasta! ;)
http://img.tapatalk.com/d/14/07/11/gy5a8yha.jpg
Tässä on mun rakas työkalu! ;)
Vitun ikea :mad:
Nooh löysin kivan istuskelupaikan :)
Lihapullat syöty, verho-osastolta otin ritolat ;)
Tempasen kohta mitsuun ottaan päikkärit. Ei vittu tää oo ihimisen hommaa... Viiminen lomapäivä menee vitun talteen. Maanantaina töihin joten taidan ottaa muutaman öölperin ku pääsen kotiin... Illalla... yöllä....
Magma-klooneja on FT täynnä, ja toimitukset pelaa. Magma-klooneja on Suomi-kaupatkin täynnä. Aitoja Magmoja on vähän joka toisella. Ja kaikilla lopuilla ja sen mummolla on klooni-Magma höyryämässä. V..... ! X-(
Meikäläisen Magma joka tilattu v...... VAPPUNA !! ja kerran jo saapui paskana, ei ole tullut Englannista vieläkään.
Tässä vaiheessa nimetään sitten kauppa, joka ei saa yhtä takuuvaihtoa tehtyä. UK Ecig Store.:crazy:
Täytyy kysyä Visalta seuraavaksi. Jos eivät olisi koskaan toimittaneet sitä rälläköityä, tää olis helpompaa kaupan perumisen kannalta.:rtfm:
Pirkka-olut!! Ei saatana mitä paskaa X-(
Ihan erille se maistuu, nuuska tulee mausta mieleen. Sori OT.
Jotenkin melkein pippurinen jälkimaku siinä on, jäätävää scheissee joka tapauksessa... never again! :facepalm:
Viikko+ oltu möksällä, pari yötä jäljellä. Aika menny liian nopeesti :(
Ja taas diablo hybridistä lasi halki... Hyvä ett tilasin kaksin kappalein viimeksi...
Stna, varattii just liput tallinnaan 22h risteilylle, just huomasi että passi on vanhentunu..
Uskaltaisko yrittää mennä mutta jäis vaan laivaan eikä menis maihin ollenkaan? Jos nyt ylipäätään laivaan asti pääsee.
Shengen-maihin lukeudutaan molemmat. Et tarvii passia Viroon :) niitä hyviä puolia ;)
Minulta ei ole kysytty kertaakaan papereita tallinnan reissuilla, vain piletti on kiinnostanut siellä porteilla ja joskus just ennen laivaan nousua.
Tosin vihjeenä: älä ajokortilla kokeile vaikka paprujen kyselyn mahdollisuus on häviävän pieni, tuleepi muutaman satasen rapsut heti kun ajokortti ei passaa matkustellessa henkilöllisyyden todistamiseen. Henkilökortilla on pitkähkö toimitusaika mutta passin saa hätätilassa samana päivänä mutta maksaa extraa.
Otan tuon vanhentuneen passin mukaan ja esitän tyhmää etten ollut huomannut päiväystä. :D
Mut jos vaikka kysyykin henkkarit, niin suomen päässä, eikä silloin mun mielestä ole tehny vielä rajan ylitystä. Ja tosiaan kun ei poistu laivasta tallinnaan vaan pysyn laivalla niin eihän siellä tietääkseni kukaan mitään kysele?
Eikä kysele muutenkaan. Olen ollut jopa turvatarkastuksessa pari kertaa ja ei edes hekään ole passia kyselleet.
Duunikaveriltapa kyseltiin Tallinnasta lähtiessä ja passipa oli kotona, eikä mitään muutakaan virallista henkilöllisyystodistusta ollut mukana. Se oli hotellikeikka ja sen mies toi passin seuraavana päivänä.
Vittu, Astrosta kadonnu nappula eilen ryyppyreissulla X-( Sillä oli rasittava taipumus irtoilla aina itsestään, mutta aina se on löytyny jostain taskunpohjalta. Nyt on sitte koko nappula hukassa. Pitänee vissiin pistää uus modi tilaukseen..
Lomalla Oulussa ja nesteet loppu !
voi veljet :(
Vittu että ahdistaa, tää modienkin teko.
Tohon mun lempiboxiin tosiaa meni pari 1200mah lipoa ihan "hyvin" (noh, postimerkin sullominen extrana kotelon sisälle voi olla jo homma), mallailin että voishan sinne mahtua 18650 akku ilman kehikkoa ja singlenä.
Noh, koko vtun päivän tässä väkästelly, sit sain kamat sille mallille että vois pudottaa askiin, sit totesin että fffffffff, 510 liittimen säätö vie sisältä jonkin verran tilaa, siis jos haluaa ettei johto pyöri kuin papu pillussa kun keskipinniä säädetään.
Nooh, lyhesin hieman pinnin säätövaraa, hieman helpotti, mut silti olis ollu ilmiselvä vaara että pinni osuu akun päähän joskus jos joku runnoo liikaa säätöä, noh, sit ajattelin että laitan akun vinoon boxin sisälle niinku asentoon /, sain mahtumaan ja värkkäsin muovista turvaeristeen pinnin ja akun väliin, että missään tilanteessa ei saa ruuvattua plussapinniä kiinni akkuun.
Melkein hypin jo ilosta, kunnes aloin sullomaan romuja ja kantta kiinni ja totesin että nytku akku on vinossa niin eipä mene kansi enään kiinni.
VOI VTTU!, tässä vaiheessa piti käydä analooginen imasemassa pihalla ku alko vähä sylettämään.
Ja luonnollisesti eilen testailin 50w teholla useita 18650 akkuja ja ainut mikä kesti kunnolla rääkätä oli vtc5, sitten efestin purple, siinähän olisi kapasiteettiäkin enemmän mitä vtceessä.
Enivei, manasin kyllä että voi huoh noiden lioneiden virranantojen kanssa.
Lipojen kanssa taas se ongelma, että kauppa missä hyvä valikoima, niin esim yhdelle sormen kokoiselle akulle on 55e postikulu...
Toki jos dualina tekee lioneista niin sit virtapuoli hallussa, mut vaatii toki reilusti isomman kotelon ja varsinkin jos haluaa että akut olisi vaihdettavissa ilman kolvia, lue: akkukehikko, niin saa aikamoinen boxi olla jo.
Ja luonnollisesti 26650 akulle en ole löytänyt valmista kehikkoakaan.
Luulenmä, että nyt vituttaa nii paljo, että pitää tilata lipot tohon yhteen 99% valmiiseen boxiin ja se on viimeinen tai toisiksi viimeinen pikkupurkki mitä teen enään koskaan myyntiin asti.
Yhden mörkömodin olen luvannut tehdä, se vissii pitää askarrella maanantaina.
Ainii, vitutusta lisää myös:
- kaljat loppu.
- kylmäspray loppu.
- autosta hajos startti ja se pudotti osia kytkinkopan sisälle mihin ei pääse käsiksi muutakuin ottamalla vaihteiston irti.
- muija sano hei hei.
Yllä olevan luettuani minua ei enää vitutakkaan. Tänk juu veri meni.
Jesi, tilataan lipot kimpassa?
Ihan ku ei riittäisi et yksi asia menee päin helvettiä mut tuossa on kyl vähän liikaa yhdelle päivälle. Mulla ois sulle yhden piirin verran kaljarahaa. Voisin tulla vaikka tänään nopsaan poikkeen jos pojan kunto sen sallii.
Ainaki tuulettuu jos vtc5 kyrvähtää:
https://lh4.googleusercontent.com/-A...712_155628.jpg
Tuli pörrättyä 2 päivää mansesterissa ja bongauksia tasan 0 :mad:
Käsittääkseni tampesterissa löytyy suht paljon alan miehiä & naisia... Patukka kourassa koko ajan ja tuli pörrättyä ympäri ämpäri keräten kummastuneita katseita. On saatanan jäyhää porukkaa, kukaan ei uskaltanu ees kysyä mitään, huuli pyöreenä vaan tuijotti!
Liite 16258 Legendaarinen annos legendaarisessa ravintolassa :)
Tillikkahan se, lähti muuten nälkä ja jano :)
Saatanan vittu sanon minä nyt. Siis ei helvetti, saan tiivistettyä tän mun kiukun yhteen sanaan; Miehet. Taitaapa Addu kyllä pysytelläkki sinkkuna ja odottaa sitä maailman seittemättä ihmettä, jumalauta! :banghead:X-(
Ai, oliks meil suhe? :D
Mitäs mitäs? :o Mutta tuttu tunne. :D
Tai, voisko meillä olla suhde?
Tihhih!
Tais Audrina osua irkkiin just ku defu kehuskeli pilluvalloituksillaan :lol:
Lyhyesti selitettynä; Jos nyt sattuu sellanen tilanne että olis just "oman tyyppinen" henkilö kaikinpuolin ja yhtäkkiä tulee pommia niskaan että "no mä en nyt oikeen halua seurustella / no en mä nyt oikeen tiedä" VAIKKA olis ollu toinenkin ihan mukana koko jutussa tuohon asti. Ja jotenki tuntuu että oon selvästi joku kusipää magneetti :banghead: Taidan tästä lähtien olla parisuhteessa punttisalin kanssa!
No, mitä voi odottaa miesten valtaaman harrastuksen kannulta? Keskustelua höyryttimistä ja miten ihanaa on ratsastaa auringonlaskuun? :lol:
E: God damn it! Nyt täällä keulittiin. Mä jopa katoin backlogista missä vaiheessa Audriina liittys kannulle :laugh: