Juu selvä agenttihan se oli.
Muistaako kukaan vielä kun Elop perheineen käyttivät kaikki Iphoneja vaikka oli Nokian leivissä.
Printable View
Ite luovuin nokian käytöstä n900sen jälkeen. Se oli tullessaan pirun pätevä puhelin. Mut lataus töpselin paikka hajosi ja puhelin lähti sveitsiin tutkittavaksi ja kun tuli takaisin oli ihmeellisesti muuttunut E7malliksi joka oli aivan paska kapula. Tossa n900sen maemo käyttiksessä oli jotain hyvää kun ite siit pidin. nykyään Htc One x+ ja taitaa htc,llekin käydä ohrasesti. Omena puhelinta en ikinä tule ostamaan. No mut eikös kohta rupea linux puhelimia valumaan onneksi markkinoille.
Tuli valvottua taas lähes koko yö kun naapurissa metelöitiin. Äijä huutaa keuhkojensa täydeltä HUORRRRRRRRRA, HUORAAAAAAAAAA jne. En tiedä kenelle vaiko itselleen vain.
Töissä joku IP vei 95% kaistasta latailemalla jotain paskaa niin blokkasin koko IP:n. Siinähän latailee.
Paskamyrsky tulee mutta ei voi mitään.
Mulla on lumia ja oon tähän tyytyväinen.
Lisää vettä myllyyn: mulla on iPhone ja oon tähän tyytyväinen. :D
No eipä toi nokia ole ollut kuin symbolisesti suomalainen tuote enää pitkään aikaan että ihan vitun sama. Kaikki muutkin firmat täältä katoaa niin miksei nokiakin, se elopin keikarointi ja paskanjauhanta nyt ainoo mikä hiukan asiassa korpee.
Iphone ku ei mikää tekniikan ihme oo eli siinä maksetaan brändistä.. on monia tehokkaampia luureja..
Tarkoitin lähinnä ubuntul omaa luuria ja muita mitä tulossa.. Android ku ei oikei yx yhtee linux ole..
IMO iPhone on kyllä hyvä laite, ja varmaan itsekin sen omistaisin jos hinta ei nyt olisi ihan niin absurdi. Alkaa vituttamaan nämä 5" näytöt. S3lla nyt mennään toistaiseksi koska sain sen käytettynä niin halvalla ettei oo järkeä vaihtaa just nyt muuhun.
e: ja toivon todellakin ettei apple lähde tähän hiton phablet-kisaan mukaan. Alkaa mennä ihan järkyttäviksi nää näyttöjen koot puhelimissa. Mulla on kyllä iPad jos mä haluun isoa näyttöä käyttää. Puhelimen olis kiva mahtua taskuun niin ajais asiansa vähän paremmin..
nyyh :crying: ei tuu postia ei..
Heh mulla 6.3" näyttö ja on muuten mukava selailla foraa :P
Ei tuu ei, viime viikon maanantaina lähetetty Liberty Flightsilta eikä vieläkään näy. Vituttaa.
toissaviikon perjantaina smokeirlandista piippusoosseja. en paljoo odota en!!
Otahan sinne jo yhteyttä, on varmasti mennyt hukkaan. Aina on e-smokeirelandista tullu muutamassa arkipäivässä.
on mulla kestänyt kolmekin viikkoa esmokeirlannista, enkä todellakaan ole ainoa. Useimmmiten kyllä 2-3 arkipäivää vain mennyt.
edit: siis kuljetus kestänyt viikkoja, lähettäneet ovat kyllä aina vuorokauden sisällä tilauksesta.
otin halvimalla postilla ja lähetys viesti tuli muutaman tunnin sisään sähköpostiin tilauksesta. jos ei huomenna tuu niin sitten viestiä sinne firmaan