Mulla vaan normi Lavalla! :D
Hyvää on!
Printable View
Jep, mun litkussa on maku parantunut, nyt ei maistu enään pahvilaatikolle :D
Johan nyt testaillaan taas... Tuota kuran makuista 3&5 litkua 1/3, kahvin makuista 1/3, red bullia 1/6 ja sodastreamin vadelma-aromitiivistettä loput. Ei sisällä sokeria toi tiiviste, joten kai sitä uskaltaa kokeilla. Katotaan mitä tästä seuraa. :D
Kartotankissa vanilja-vadelma DIY, ei hyvää, mutta menee.
Genesis Churchill 24mg
Virginiaa tällä erää.
FSU:n lagritsaa uudella oma-valmisteisella step-up modilla :D
- JJ
Nallekarkkia Lumitankista, jossa oli pohjalla Tribecaa :D , kiukaana boge, sähkön hoitaa paikalle ProVari V1 :esmoke:
Apsintti se vaan uppoaa jo 3:ta viikkoa ja aina vaan on herkkua 8)
vähän nuhaa ja köhää joten Genesis Menthol höyryää nyt, auttaahan tuo vähän sentään- ja maistuu hyvältä
näin "aamusta" toimii 24mg Jägerbombi, lähtee aamuniksat hyvin : ) lr boge ja ego akku :p
Maistelin FSUSA:n Gummybearssia, 18mg... Ei maistu... LAvatube ja boge 3ohm...
Halon Midnight Apple :D Hyvää on.
//Devilen
Halon midnight apple ja captain jack. Molempia "kypsytelty" n.viikko. Hyi saatana... ei kyllä mulle uppoa. Onneks portugalin poijjaat saanu tribecat jo suomeen. Taitaa ompot ja jaskat mennä roskikseen. :antismoke:
Tällä hetkellä toises modis on JaggerBomb 12mg ja toises halppis blue cola 15mg, joka on kyllä loppupeleis aika kitkerää. Niin ja tuo jaggeri on taas liian laimeeta. :)
Tuttu ja hyväks havaittu Kentucky Cherrywood lavalla ja kolmen ohmin bogella menee näin champions liigaa katellessa
Aamukahvia ja cigarillosia laavalla, Billy Talent raikaa luureista, tänään on hyvä aamu!
Libertyn Absinthe / Vermillon Kentucky Premium Blend vaihtelee keskenään vuoroa Vision eGo Clearomizerissa. Ensi kertaa kun Kentuckya maistoin, mieleen tuli savustunut puulastu, mutta jotenkin sitä alkoi tekemään mieli ja tilauksen tultua olin erittäin tyytyväinen, jyräsi jopa Absinthen ohi :esmoke:
"Karkkihetkiin" toimii mitä parhaiten FSUSAn Nallekarkit :)
Makiaa tuo apsinttikin kyllä on eli ei muuta kuin makustelemaan 8)
Alien Visionin Bobas Bounty. Toistaiseksi ei pysty sanomaan kuin, ettei tämä ainakaan pahaa ole! :)
Kaverin auton lasinpesuneste tuoksui aivan psv-frozen lime dropille niin sitäpä piti ihan asioikseen nyt höyrytellä pitkästä aikaa :D
siis psv:tä ei sitä pesuainetta
Halo Prime 15. :esmoke:
psv (diy) french vanilla
El Toro Puros, ja täällä http://youtu.be/6VksZJhPC7o siitä lisää. Parhaat e-neteet (mun mielestä toistaiseksi).
Halo purity VG pohjasena ja coolmist makuna... Toimivaa!
Toisessa akussa PA:n red bullia myöskin VG pohjasena... Toimii myös yhdessä (eli kahdella akulla ja cartolla röyhyttelemällä). ;)
LF:n Irish Coffee (PG, 14mg). Todella hyvää :esmoke:
Diy: cocos,honey,bananas, ei uskois mutta aivan pirun hyvää ja noin 12mg
Decadent Vapoursin Green Cow. No mikä ettei....
Pink Spot - Pina Colada
Tästähän tais olla videokin: http://www.youtube.com/watch?v=ZH-f_zdsqmg
Blast from past, kai se pitää ittekkin katsoa mitä sitä on tuubannu.
Puros on viimein nakannut pähkinälaahuksensa pöpelikköön ja maistuu hyvin. Turhan tiukkaa tosin minulle pidemmän päälle
Cherry colan ja jekkupommin sekoitusta tankista provarikopiolla,ihan jees maku on :smoke:
Nallekarkkia eGo visionissa, sähkönrääpyä antaa Peleonin 18650 putkilo.
pink spot (lime drop) ja käskyt antaa marski
Onko tuo Puros armollisempi höyrystimelle kuin Cigarillos? Itse menee toisessa säiliössä Cigarillos Naturales ja siihen sekoitettuna n. 1/10 - 1/8 Papillon Sweet spice...mukavaa kaneli-omenan makuista litkua, yllättävän hyvällä kurkkutuntumalla 12 mg. Toisessa säiliössä Papillon Organic Tobacco 12 mg LR atolla, mukava tuhkismaku.
Captain Jack, pitkästä aikaa.. aijaijai mitä herkkua tää olikaan!
Alkaa vähitellen olla sopivan kypsynyttä.. Vaan jos sitä vielä toisen viikon seisottais.
Nallekarkkia bogella, tästä en kyllä helpolla luopuis!
TW:n Red Bullia, jota vähän itse viritin. Tais viritykset mennä vähän pieleen, joka imaisun jälkeen mies lentää kattoon, ja seinien kautta takaisin lattialle samalla kun elämän tarkoitus vilisee silmissä. Maku on jees, mutta taisi nikotiinipitoisuudet mennä vähän pieleen...