-
Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)
-
Vihdoin ja viimein GGuk:lta palautus pre orderista!!! :laugh:
Tosin vajaa 20 paikallista valuuttaa tuossa tuli takkiin kurssivaihteluiden vuoksi... :(
-
Sain aikaseksi laitettua 2 vuotta roikkuneen kattolaudan kiinni :-[ Vamo myöskin lähtenyt Kiinasta kohti Suomea! :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Joulumieli saatu ja kuukauden hyvä työ tehty...
Hieno mies!
-
Silver Dog, tämä maku.
Jos vaan ei vuoda niin parasta ikinä...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Itella ei ollut kussut mun ylläriä, vaan lähettämäni lahjoitus oli saapunut perille ja yllätti tänään yhden foorumilaisen täydellisesti. :laugh:
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
LSVap
Jumalavita! :) Tämä toi hyvän mielen tälle höyrypäälle. LSVap on lahjan ansainnut, mutta että tuommonen lahja?! Oikeasti?! :D Helemi jätkä toi Seinäjoen Günther, ei voi muuta sanoa.
Hulluja nuo höyrypäät.
ps. Kattokaa nyt tota Lassin hymyä koko ton videon ajan :D:laugh:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hesekiel
Jumalavita! :) Tämä toi hyvän mielen tälle höyrypäälle. LSVap on lahjan ansainnut, mutta että tuommonen lahja?! Oikeasti?! :D Helemi jätkä toi Seinäjoen Günther, ei voi muuta sanoa.
Hulluja nuo höyrypäät.
Pakostakin vääntyy hymy naamalle tuota kattoessa. :D
Rispektit jalipolle! :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Itella ei ollut kussut mun ylläriä, vaan lähettämäni lahjoitus oli saapunut perille ja yllätti tänään yhden foorumilaisen täydellisesti. :laugh:
Joulumielen kyllä sait aikaiseksi, ja helevaatin hienolla tavalla. Hieno foorumi kertakaikkiaan, no eipä tohon voi muutakaan sanoa kun tippa tuli linssiin.
-
-
Lainaus:
Kattokaa nyt tota Lassin hymyä koko ton videon ajan
Kyllä hymyilytti ja herkisti katsojan täälläkin. http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/a020.gif
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hesekiel
Hulluja nuo höyrypäät.
Toi itelle niin hyvän mielen tämmöinen =) että Jalippo laitto lasselle niin mieluisan lahjan!!!
Tää kertoo tästä yhteisöstä paljon =)
Hyväää jouluan ja mieluisia höyryjä =)
-
Humutetaan nyt sitäkin että PSV - Rasberry Lemonade maistuu tosi herkulle Kayfunista eikä enää juuri harmita vaikkei nallikarkkitäydennys tullutkaan tänään. Humutetaan sitä että täällä foorumilla on niin hyvää porukkaa ja hyvä henki. Humutetaan sitä että mulla on hyvä mieli ja oon aina uskonut hyvään ja pahaan karmaan... annetaan hyvän kiertää ja ollaan reiluja toisillemme, eiksvaa? ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Humutetaan nyt sitäkin että PSV - Rasberry Lemonade maistuu tosi herkulle Kayfunista eikä enää juuri harmita vaikkei nallikarkkitäydennys tullutkaan tänään. Humutetaan sitä että täällä foorumilla on niin hyvää porukkaa ja hyvä henki. Humutetaan sitä että mulla on hyvä mieli ja oon aina uskonut hyvään ja pahaan karmaan... annetaan hyvän kiertää ja ollaan reiluja toisillemme, eiksvaa? ;)
Aamen.
Toivottavasti herrat LSVap ja Jalippo humuttavat kohta vihreitä tähtiään tässä ketjussa :)
Itselläni on paljon itsekkäämpää humutusaihetta.
Avovaimo päätti juuri että minun ei tarvitse lähteä jonkun anopin tädin (mikälie) synttäreille vaan lähtee sinne itse lasten kanssa. Tähän totesin että kun tulette takaisin niin on koko kämppä puunattu, vastaukseksi sain hymyn ja ilmoituksen että vähän saat siivota jos sen jälkeen tekisit vaikka minttukaakaon ja rentoutuisit.
Mä niin vien alttarille tuon Kaunokaisen <3
-
Vaimo tänä iltana soolona lavalla, ei tarte mun miettiä yhtään mitään vaan voin himassa venata että miten meni :D Stressitön lauantai ja kaiken lisäks vielä hyvä skiideri odottamassa...
-
Torstaina sain kelkkaan telaston kiinni viime yönä tuli noin 7cm lunta tänään koeajot suoritettu ja sehän toimii! :esmoke: Lisää lunta odotellessa. Niin ja ensiviikolla pitäis tulla orioni,s dogi ja kayfun mini...
-
Nyt on aivan pakko tulla tänne avautumaan.. :D
Nimittäin tällä foorumilla on aivan loistavaa väkeä ja erityiset kiitokset kahdelle nimeltämainitsemattomalle Herrasmiehelle joiden kanssa olen kauppaa käynyt (tiedätte itse keitä olette ;) ). Yksityiskohtia en tänne kirjoittele mutta sen lupaan että oluen tai pari (tahi muita "virvokkeita") kummallekin näistä herroista tarjoan jos jossain miitissä tai muussa tilaisuudessa satumme tapaamaan. :)
Hemuli on häpi. :D
-
Re: Humutusketju! (Everything went better than expected)
-
Uusi leima kuuden vuoden suunnittelun jälkeen, 10 vuotta edellisestä.Mä niin tykkään <3<3
http://img401.imageshack.us/img401/2333/tatubgcopy.jpg
-
^Nice.
Mulla on ollu suunnilleen saman aikaa suunnitteilla koko selän kokonen Thorin vasara, mutta jotenkin koskaan ei budjetti ja vapaa-aika kohtaa. :P
Sitten aiheeseen; Hopea Koira makoili koko yön pöydällä lappeellaan, mutta tippaakaan ei ollut vuotanut mihinkään suuntaan. \o/
-
Viesti numero 500. Kylläpäs on taasen tultu spämmäiltyä.
-
Sain aurajuusto rullakebabin ja Mäyriksen laitilan kukko kaljaa O0 O0
-
Sun on pakko olla kännissä helvetin mukava, tai selvinpäin tosi vittumainen - eikai se vaimo noin paljon muuten sulle kaljaa kantais? :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Sun on pakko olla kännissä helvetin mukava, tai selvinpäin tosi vittumainen - eikai se vaimo noin paljon muuten sulle kaljaa kantais? :D
Arvasit täysin oikein !! kännissä helvetin mukava ja selvinpäin täys mulkku :D
-
Pitkästä aikaa jäi tilistä laskujen jälkeen sen verran että sai laitella testimakuja ja muuta mukavaa tulemaan. Ainoo miinus oli että somniumit oli loppu, en sitte sellasta saanu joululahjaks itelleni :D
-
PUHELIN LÖYTYI!!! PAIKALLINEN KEBABIN PYÖRITTÄJÄ OLI EILEN LÖYTÄNYT!!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
Hurraa! Ja nyt voitonkaljat?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
popilo
Hurraa! Ja nyt voitonkaljat?
Tietenkin :D tätä pitää juhlia :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
Good. :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hesekiel
Good. :esmoke:
Onneks on vielä rehellisiä ihmisiä =)
Lupasin jätkien kebab/pizzoja syödä loppelämän :D
Toissäpäivänä söin,eilen söin ja tänään söin :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
Onneks on vielä rehellisiä ihmisiä =)
Lupasin jätkien kebab/pizzoja syödä loppelämän :D
Toissäpäivänä söin,eilen söin ja tänään söin :D
Saipahan vakiasiakkaan, tai ainakin varmisti että vakiasiakas pysyy vakiasiakkaana. ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hesekiel
Saipahan vakiasiakkaan, tai ainakin varmisti että vakiasiakas pysyy vakiasiakkaana. ;)
Kyllä se näin on =) Ei tarvii omilla kylillä enään miettiä mihin sitä menee lounasrahat tuhlaamaan =)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
Kyllä se näin on =) Ei tarvii omilla kylillä enään miettiä mihin sitä menee lounasrahat tuhlaamaan =)
Mulla oli kymmenen vuotta sitten jatkuva ryyppyputki päällä, ja asuin lähipubissa. Sieltä se mun kännykkä löytyi melkein joka päivä, kun menin ihmettelemään että missä on mun kännykkä. Ne oli sen laittaneet hyllylle odottelemaan vakioasiakasta.
-
Kiva kun ootte ollu nätisti, ei oo montakaan bannia tarvinnu antaa. Tänään yks joka meinas olla nopeempi ku meikäläinen,
iski salakavalasti silloin kuin nukuin. (toinen silmä auki). Aamulla juna tuli ja vei hänet toki pois, kiitokset laajoista raporteista. :D
Katsellaan millaselle IP-rangelle tuli haulikko laukaistua :antismoke:
Jos nyt yks ansaittu kylmä kalja ja Walking Dead, sekä : "jatkakaa..." :esmoke:
ps. pyrkikää myös olla provoomatta toisianne, vaikka ette kaikista nyt niin tykkäiskään. mie näen kyllä ja liittyy hulluunhöyrypäähän.
-
^--- Ehdotan totaalista anarkiaa :D
-
Humuttaa ja tuntuu hölmöltä.
Halusin testata hyvää silika-atoa, ja tilasin viime yönä Odysseuksen.
Halusin testata silika-aton tekemistä, ja tein äsken ViVi Novaan setupin. Siitä tuli niin hyvä, ettei paremmasta väliä!
En tiedä pitäisikö iloita vai masentua :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
Humuttaa ja tuntuu hölmöltä.
Halusin testata silika-aton tekemistä, ja tein äsken ViVi Novaan setupin. Siitä tuli niin hyvä, ettei paremmasta väliä!
En tiedä pitäisikö iloita vai masentua :D
Odotapa Odysseusta niin tiiät mikä on hyvä ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
Hyvä ettet tuhlannut vielä kaikkia ylisanoja, mulla on jotenkin sellanen tunne että niitä tarvitaan vielä... :D
-
Re: Humutusketju! (Everything went better than expected)
Jos et oo tyytyväinen niin oon valmis lunastamaan takas;)
Niitä ei oo koskaan liikaa:D
-
Vs: Re: Humutusketju! (Everything went better than expected)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Niitä ei oo koskaan liikaa:D
Uskon kyllä että olen täysin tyytyväinen hankintaani. Odysseus ilman muuta kuuluu kalustooni, joka on käytännössä sähkötupakkalaitteiden eri tyylien edustajien keräilyä.
Mutta jos premium-laitteessa on pohjassa nappi, niin mun Vented Telescope riittää. Mitään Caravelaa ei tule koskaan, koska olen ihan varma, että jossain tulevassa seikkailussani leikkaan vahingossa pikkurillini poikki nenää kaivaessani.
-
Vs: Re: Humutusketju! (Everything went better than expected)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Minäkin saattaisin lunastaa tuon. Hankittuna on jo Odyn tiivistesetti, joten paljoa ei enää puutu ;)