dual DNA30 = kaks atoo = kaks makuu = tupla kivaa :)
4 x 18650 = helpommalla pääsis kun vetäs sähköt seinästä / auton optima-akusta :)
Printable View
Auton akku jo nähty, ego on portti kovempiin vehkeisiin ;)
Ilmeisesti ykkönen on kakkonen, vai kilahtiko sulla Jasso postilaatikko?
Ei :confused: Oisko pitäny :rolleyes:
Tavaraa sinkoilee sinnetänne... Me pidetään prkle itellaa pystyssa :eek:
Vinkki
-ÄLÄ pössyttele herran kanssa missä on optisetpalovaroittimet :facepalm:
Dna piirithän pystyy naitattamaan yhteen jolloin sais 60w :thinking:
120w 8x 26650 mukana kannettava laatikko. Sisältää toki mukitelineen.
No niin nyt se lähti jätkät jo käsistä. TUKES ottaa teihin pian yhteyttä :)
On ottanut jo ja antoi dynamiitti luvat uusiks :)
Juu huono vaan kun saa yhden imun :)
toi vastusmittari on hyvä kyllä ku uutta coilia tekee samalla kuin mittaa "kenttää" :evil:
Vitsi 5,7 :mad: Tarvinko mä rinkelimossen? Mitä mä quattrolla ku mul on mitsu :D Kiva ajella ku tuli lumi maahan ja kesänakit alla. Ei haittaa liikkeelle lähtiessä mut pysähtymismatka lasketaan sadoissa metreissä :eek: Kyl liikennevaloissa jää nastalliset vajaavetoset silti seisomaan ku paska junttilan talon seinään :)
Nyt kaikki vihreän ystävät vape auctionssiin huutamaan 5galloonan pullosta missä pluidia on sekoiteltu sen alkulähteellä :D
Joku tekee isot rahat fairyvedellä :D
Perkele kun oli lähellä rokotus e-nesteellä (pluid), neulakorkillinen pullo pöydällä ja piti sitten käsi laskea sen päälle :eek:
ei sentään menny iho rikki kun oli tylsä neula mutta jälki tuohon ranteeseen jäi :facepalm:
Ois tullu komee vihree tatuointi :D
Itse olin juuri ruiskulla niksoja lisäämässä, kun huitasin neulalla vekin kämmeneen. Pikkasenhan tuo meinaili kirvellä :D
Joo, pitäisi keskittyä aina yhteen asiaan eikä haahuilla monessa asiassa yht'aikaa :)
Onneksi ei tullu pahempaa, en tiedä mitä 12mg pluidi tekis verenkierrossa :blink:
:eek::lol:
Tänään mennään uuden testiliemen kanssa (oikeesti violetti) vaikea kuvata että näkee oikean värin
Liite 13454
Siin on kyl vinkee väri :)
Mustikka mehua:laugh:
Tuulilasinpesuneste?:D
Jasson käännytysmehu lukee potun kyljessä
Absintti + Sitrus + Menthol + Salaisuus
Karmeeta kuraa omasta mielestäni eli Jasso tykkää varmaa siitä :lol:
Violent Wasser. :rolleyes:
:o Taas irvaillaan... Täällä jo jännityksellä ihmettelen tätä koplan edellistä tuotosta :D Ai niin, kiva postipäivä :cool: Kiitokset asianomaisille ;)
http://img.tapatalk.com/d/14/03/19/9u5azu4e.jpg
Nätti tuo putki saatana :)
P.s musta panzer tulossa ;)
Ensituntumalta aikas nami putki. Ei se 5,7 turhaan tätä kehassu. Aivan mielettömän hyväntuntuinen patukka kourassa. Miksi siljaa ylistetään ja on haluttu putki vieläkin :rolleyes:
Mii veri häpi :)
Aavistelin tätä, h-atyyn asensin hopeiset päivitykset ja 4 kieppiä 0,36 kanthal 0.71ohmia... potkii ihan tajuttomasti tolla lasolilla :eek:
Aiemmin normina 0.5 ohmia pöllöllä... Ei voi puhua samana päivänäkään :eek: Varmaan toi hopeapäivitys osasyyllinen :)
Toi lasoli on ööö hieman esanssinen :confused:
http://img.tapatalk.com/d/14/03/20/zyzyba2u.jpg
Kuva jäi :confused: