Igo-L sinkuille, igo-S mini ato sinkuille ja vanhan mallin igo-W dualeille :)
E: Kalliimmista (/looni puolelta) snapdragon, magma, origen ja ax1 nyt ainakin
Printable View
Igo-L sinkuille, igo-S mini ato sinkuille ja vanhan mallin igo-W dualeille :)
E: Kalliimmista (/looni puolelta) snapdragon, magma, origen ja ax1 nyt ainakin
Loistavaa, kiitos nopeasta vastauksesta. Tutustun noihin ja pistän tilaukseen.
Onneksi näkyy olevan tarjolla Suomessakin, ei oikeen sovi meikäläiselle toi kuukauden odottelu..
Magma dripperissä saa ainakin tosi tiukalle poskosia varten. Väljimmällä vetää suoraan keuhkoon just ja just.
Kuinkas tuttu tämmöinen on foorumilaisille.
http://i7.aijaa.com/t/00951/14073011.t.jpg
Käytännössä otettu Madhatterin käppi, velocityn dekki ja trollin ilmanotto. Toimii mielenkiintoisesti. Nesteen lisäys Hatterilta. Helppo setupoida kuin velocity ja maku on samanlainen kuin Troll:ssa. Ei paras, mutta hyvänmakuinen ja mukava dripperi tien päälle.
Jaha, Snapdragon 1.5
Decki on aivan perse. Maku ja höyry aivan loistavat. Ei vuoda kuten Magma. Muovitippi on plussaa. Hintansa väärti.
Lähinnä ne avoimet kyljet. Aika paskamainen tehdä dualina alkuun, mutta kai sen tekemällä oppii. Ja se kokemus minkä tästä saa on vaivan arvoinen. 0.5 ohm dualit nyt, 35-40w käyttänyt ja onhan tämä suosittelun arvoinen ato. Afc rinkula pyörii liian vapaasti, mutta joku maailman ohuin o-rengas varmaan ratkaisis sen ongelman.
Kaikenkaikkiaan olen tyytyväinen.
Mitä mieltä arvon coiliparonit, mikä voittaa maussa; perinteinen coil, microcoil, clapton vai twistattu kanthal?
Dripperinä mini velocity, parhaimmillaan laitteistosta löytyy 75w tehoa.
Tuolla maksimiteholla sanoisin, että pari lankaa .32 tai .25 rinnan (parallel), niin ei tarvi lämmitellä coilia minuuttitolkulla.
Alkaako .4 oleman turhan paksua parallelin tekoon? Ainut mitä pöytälaatikossa tällä hetkellä :S
Eikä siitä tartte parallelia tehdä. Seitsemän kiepin dualit 3mm tappiin on hyvä, about puoli ohmia ja paras tehoalue siellä 35-50w
Riippuu täysin dripperistä, käyttölaitteesta ja mieltymyksistä. Mulla on tällä hetkellä .5 kanthalista neljän kiepin dual parallel dark horsessa, toimii hienosti ihan akkujännitteellä mekaanisessa ja vaikka vähän kovemmilla tehoilla releboxissa. Enemmänhän tuohon tulee lankaa, eli vaatii hiukka enempi tehoo ja kuluttaa hiukka enempi akkua, mutta coililla on myös massaa ja pinta-alaa tosi paljon, eli höyryt on kovat ja maukkat.
Juuri noin. Mutta koska laitteena on 75w rele singleakulla niin fiksuin olis joku simppeli duali joka ei tyhjennä akkua tunnissa.
Joskus koitin vääntää. 45 langasta parallelia.
Oli turhan jämyä ja vaihdoin. 35 lankaan joka on aika passeli parallelille.
Mjaa. Mä oon tehny parallelia 0.65 langasta sillon ku cloudchasing oli viileintä hottia.
Minä vahingossa koko kauppa. Nyt on .5, .4, .32, .25 ja .20 lankaa, voi tänää hieman etsiä itseään dripperien ihmeellisessä mailmassa. Syy mikse ollut muuta kuin .4 on se, että se on osottautunut tankkeihin loistavaksi naruksi. Saa vastuspinta-alaa matalille ohmeille.
Typerää sinäänsä tuo subohmin metsästys kun ei sillä releboxilla niin väliä ole. Ja itselleni ei ole ongelma jos akut on nopeasti tyhjänä, koska modin nokkaan lykätään kuitenkin aina matkalle lähdettäessä goblin mini, kotona on aina vähiintään kuusi VTC4:sta ladattuna ja työkoneessa on tupakin sytytin mistä hätävarana saa ladattua.
Nii ja kiitos vastauksista!
Nykyään käytän höyryn tuottoon enää dripperiä. Se on vaan niin hyvä joka osa-alueella. Olen yrittänyt jo muutamaan otteeseen tehdä dual coil setuppia niin, että 40-50w riittäisi sille. Yritykset on epäonnistuneet kaikki vähän eri tavoilla. Tein nyt sinkun postien väliin 3 langan paraller 0.8ohm ja 40w on hyvä. Höyry ei kovin kuumaa ole, että varmaan sen 50w vaatii. Sanokaapa te näiden kanssa enempi värkänneenä, että millainen buildi toimisi kunnolla esim. 35-45w asteikolla?
Ite dripperi vaikuttaa paljon. Todella isoon on vaikee tehdä maltillista setuppia niin että sais tyydyttävät höyryt. Sen sijaan pieniin (jossei nyt mennä ihan äärimmäisyyksiin...) voi helposti tehdä hiukka pienemmän coilin ja ajaa pienemmillä tehoilla ilman että maku tai lämpö kärsii.
Lauon ehkä itsestäänselvyyksiä, mutta menköön; mitä enemmän materiaalia on, sitä enemmän vaatii tehoa lämmetäkseen, ja mitä enemmän pinta-alaa on, sitä paremmin tuottaa höyryä ja makua. Eli idyllinen coili on sellainen, missä on fyysiseen kokoon nähden maksimaalinen höyrystymispinta-ala. Sellaisesta coilista saa toisin sanoen vähemmällä teholla hyvät höyryt.
Nyt kun tuo wismecci tuli taloon niin oon vähemmän kiinnostunu paljonko tehoo coili vaatii, mutta puoltoistavuotta oon höyrytelly dripperillä mekaanisen nokassa, joten muuttuva tekijä on ollut aina setupointi. Lempilanka 0,5 kanthal ja coilina yleisimmin 4-5 kiepin dual tai samanmoinen parallel singlenä.
Hei
Milläs paksuuksilla tulisi tehdä tuollaista fused clapton coilia jos ei olisi tarkoitus saada ohmeja tuonne .2ohm paikkeille vaan mielellään .4ohm ja ylöspäin vai kannattaako pysyä vain claptonissa sitten?
.32 ja päälle jotain reilusti ohempaa.
Siellä ois m-attyt kohta taas myynnissä. Maailman hypein kampe ubertootin rinnalla.
Itseasiassa varmaan onkin. Oon nähnyt niitä menevän 800$ hintaan, ja jotku on vaihtanu tuhannen euron modeja tommoseen.
Mikä ois hyvä maku dripperi eli lähinnä eri nesteiden maistelu tarkotukseen.
Ite voisin suositella tobecon näkemystä velocity ministä.
Tuleeko toi Hastur v2 bf-liittimellä?
Löytysköhän Wotofon lushia mistään kohtuullisella toimitusajalla? Suomikaupoissa ei taida olla, Fasttechillä näyttäs olevan mut kestää sen kuukauden.
Onko sulla aito m-atty? Laita privaa.
Olisin lähinnä kiinnostunut, miksi? En ole myymässä mitään, olen lähinnä lahjoitellut tai heittänyt roskiin(tai hävittänyt kännissä:laugh:) Siellä on varmaan muutama pahvi, jotka ovat saaneet oneofkind vehkeet "löydettyään" ne;)
Oli M-atty päivän ja laitoin kiertoon. Ulkopuolelta kaunis perus 3-post dripperi, maullisesti 80usd:n hobo 3.1 ajoi ihan saman asian... Hype juna se vaan puksuttaa [emoji100][emoji100][emoji100]
Hypejunasta kun oli puhe, niin onko joku testaillut noita kribin yksisarvisia?
No sieltähän se löyty. Kirjottelin jo osoitteita, mutta jätin kuitenkin tilaamatta.
Itse ato 32e, mutta postikulut reilu 5e. Ehkä kallistun sittenkin kiinalaisten 17$ hintaan ja odottelin pidemmän tovin.