-
Vs: ECigWizard kokemuksia
Lainaus:
Edit: Nyt tilauksen tila vaihtunu delivered, mutta ei oo mulla pakettia.. Olikos Rautasisulle käynyt samanlaisesti? Tuliko koskaan perille?
Ei näy pakettia ja 24. päivä vaihtui toimitetuksi (delivered). Olen ollut Sam nimiseen henkilöön yhteydessä ja sellaiseen lopputulokseen päädyttiin, että odottelen 25 päivää tilauksen lähetyspäivästä ja sitten voin kiukutella uudelleen.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
RautaSisu
Ei näy pakettia ja 24. päivä vaihtui toimitetuksi (delivered). Olen ollut Sam nimiseen henkilöön yhteydessä ja sellaiseen lopputulokseen päädyttiin, että odottelen 25 päivää tilauksen lähetyspäivästä ja sitten voin kiukutella uudelleen.
Kuulostaa erittäin reilulta.. Ellei oma paketti maanantaina ilmaannu niin taisi olla viimeinen tilaus itsellä. Liberty flightilta joskus tilasin ja kohta tuli ilmoitus että posti maksaakin 9€ ( puolitoista vuotta sitten). Genesis ainoa jolta tullut ilman moitteita se mitä olen tilannut
-
Lainaus:
Kuulostaa erittäin reilulta.
Eipä paljon mun mietteitä aiheesta kysynyt. Lupasi kuitenkin jotain hyvitystä, jos ei siunaannu ennen tuota. Ottaisin kuitenkin paketin ennemmin, kun siinä kiinni 90 punnan edestä valuuttaa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
RautaSisu
2012-02-24 17:41:22 Delivered
2012-02-14 16:25:03 Shipped
2012-02-14 08:43:50 Preparation in progress
2012-02-14 00:29:34 Payment accepted
...eikä oo vieläkään näkynyt, ja samat 25 päivää neuvottiin odottamaan. Tämä nyt hieman vituttaa odotella kolmatta viikkoa sitä vakkarinestettään, vaikkei tuossa rahaa paljon kiinni olekaan.
Näköjään siellä on jo toinenkin mun saapumaton tilaus ":Delivered", mutta tuo on postitettu vasta tänä maanantaina. :D
-
EcigWizardin kauppasofta merkkaa automaattisesti kaikki tilaukset Delivered viimeistään seuraavana perjantaina tilauksesta. Se on ihan turha tietonippeli.
-
Ja edelleenkin Saksassa oli kait parikin eri lakkoa päällä männäviikolla + edellisellä.
-
Ja muutenkin pitää muistaa että postitettujen pakujen viivästykset johtuu postifirmojen kommervenkeistä, eikä postittajasta.
Suosittelen Welhon kavereille ton delivered-ilmoituksen poistamista, ainakin sieltä asiakkaan sivulta. Se on siellä ihan turhaan, ja saa pahimmillaan nuo aikaisemmat Shippedit ym. vaikuttamaan kyseenalaisilta. :)
-
Tilaukset sisään Libertylle sekä welholle 23.2.
Libertyn paketti kolahti postiluukusta 28.2.
Welhon paketista ei mitään tietoa.
Ilmeisesti siis saksan postin lakoista kyse. Piiitkä miinus ecigwizardille(jälleen kerran). Jos/kun tiedossa on että saksassa posti tökkii, mikseivät käytä royal mailia? Niin, noh, sehän oliskin sitä asiakaspalvelua, mikä kyllä ecigwizardin heikko lenkki ollut aina.
-
Itse tilasin nyt muualta sd keyringin, (kun turun sauhuttomassa ei ollut kuin ego-t 650 akuilla ja itselle tulossa ego-t 900 akuilla) sekä pari purkkia nestettä. Itseäni ihmetyttää se että torstaina asiakaspalvelukin sanoi että pitäisi huomenna (perjantaina) tulla. Pitääpi tsekata onko paketissa sama shipped pvm kuin sivuilla. Kun se joskus saapuu. Kummastuttaa myös tuo 25 pvä, jos niin kauan kestää niin joku kusee muuallakin kuin postilla (oli se sitten itella tai ulkomaan posti). Joutuu parhaimmillaan odottamaan kuukauden jotain pakettia? Ei se varmaan niin kauheasti haittaa jos siellä on pari pulloa tulossa, mutta sitten kun on laitteita yms ja jos kotona ei muita toimivia laitteita ole. Pienoinen paskanmaku tästä jäi itsellä suuhun vaikka en vielä tiedä onko paketti hukassa vai tuleeko vaan hitaasti. Tulevaisuudessa tilaan ehkä vielä kerran kyseisestä paikasta jotta näen onko toimitus aina samanlaista
-
Lainaus:
mikseivät käytä royal mailia?
Siinähän se vitsi onkin, kun Royal mailia käyttävät ja paketit matkaavat viikkoja - en voinut olla mainitsematta Samille aiheesta, että muualta Isosta-Britanniasta paketit saapuvat viikossa vaikka postimiehet lakkoilevatkin Saksassa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
RautaSisu
Siinähän se vitsi onkin, kun Royal mailia käyttävät ja paketit matkaavat viikkoja - en voinut olla mainitsematta Samille aiheesta, että muualta Isosta-Britanniasta paketit saapuvat viikossa vaikka postimiehet lakkoilevatkin Saksassa.
Mä kun olin siinä ymmärryksessä että vaihtoivat dhl:ään jonka jälkeen paketit kullkee deutsche postin kanssa nopeemmin perille kuin ennen muinoin, jollon käyttivät royal mailia...
Vai siis häh? Enkö nyt vaan tajunnu jotain sarkasmia tosta sun viestistäs?
-
Lainaus:
Mä kun olin siinä ymmärryksessä että vaihtoivat dhl:ään
Molemmat toimitukset käytössä. Oma lähti Royal maililla tulemaan - Varmistin asian Sam:ilta, kun olen yhteydessä ollut aiheen tiimoilta - Ja Lentopostina vielä. Taitaa tulla paperiliidokin kyydissä paketti Suomeen, kunhan joku vaivautuu viskaamaan liidokkia eteenpäin.
-
Itselläkin pdf:n mukaan royal maililla. On se kumma jos Saksan lakkoilun takia royal
mail kusee. Yhden tilauksen jälkeen paska maku suussa, pitää testata kesällä uudestaan. Tällä hetkellä en kyllä suosittelisi
-
Re: ECigWizard kokemuksia
eli ei hätää minilava tilauksen kanssa. Royal mailin kautta tulee jos pdf:ää on uskominen. Tiistaina shipped
-
Vs: Re: ECigWizard kokemuksia
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Mosquito
eli ei hätää minilava tilauksen kanssa. Royal mailin kautta tulee jos pdf:ää on uskominen. Tiistaina shipped
Itsellä ennen 12.00 englannin aikaa shipped royal maililla eikä ole näkynyt. Eli voi olla että menee pitkälle ensi viikkoon. Sitähän tarkoitin että miksi royal mail kusee jos saksassa lakkoillaan.
-
Re: Vs: Re: ECigWizard kokemuksia
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
muti88
Itsellä ennen 12.00 englannin aikaa shipped royal maililla eikä ole näkynyt. Eli voi olla että menee pitkälle ensi viikkoon. Sitähän tarkoitin että miksi royal mail kusee jos saksassa lakkoillaan.
Miepä tilasin vaihtoehdolla mielenkiintoinen :) toisinsanoen kirjeenä ilman seurantakoodeja.. Eipä ylikuormitu postin lähetyksenseuranta sivut :)
-
Vs: Re: Vs: Re: ECigWizard kokemuksia
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Mosquito
Miepä tilasin vaihtoehdolla mielenkiintoinen :) toisinsanoen kirjeenä ilman seurantakoodeja..
Samalla toimituksella itse tilannut nyt kaksi pakettia, tulleet perille 4-5:ssä arkipäivässä, eikä ole tarvinnu jonotella Itellassa, kun ovat kilahtaneet suoraa postiluukkuun. :)
-
Kirje on kaikinpuolin kätevämpi :)
-
Royal maililla tulossa tännekin postipakettina. Viime maanantaina shipped. Tulisko huomenna? Jännä nähdä :)
Onneks on loyalty pointseilla ostettuja tavaroita niin ei haittaa vaikka menis Honoluluun.
-
1.3 tuli ite paketti tilattuu, oiskohan tuota mahollista saaha tälle viikolle?
-
Emännältä viestiä että ei tullut tänään. Ja tänään on kuudes arkipäivä shippedistä. Eli helvetin kauan kestää. Shipped oli vielä ennen 12.00 englannin aikaa eli olisi pitänyt lähteä saman päivän aikana. Mun tuurilla tulee hajonnut paketti jossa kaikki paskana. Parempaa onnea teille muille
-
Huonolle vaikuttaa, melkein tekisi mieli tehdä ratkasu ja tilata finnvapelta tuo laturi nii pääsis testiajaa lavatubee
-
Maanantaina 27.2 aamulla shipped ja ei ainakaan vielä näy Vantaalla.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MM81
Maanantaina 27.2 aamulla shipped ja ei ainakaan vielä näy Vantaalla.
Samaan aikaan lähti eikä näy Turussa
-
14. päivä Shipped ja ei näy pakettia - ainakin nesteet on hyvin kypsyneet, kun paketti saapuu (jos saapuu).
-
Tilasin tuossa reilu viikko sitten sunnuntaina, nyt viime lauantaina laitoin tilauksen toiseen paikkaan. Jos tuolta josta tilasin viikon myöhemmin tulee ensiksi paketti niin on kumma. Kummatkin liikkeet englannista ja halvimmalla postilla tilattu
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
muti88
Tilasin tuossa reilu viikko sitten sunnuntaina, nyt viime lauantaina laitoin tilauksen toiseen paikkaan. Jos tuolta josta tilasin viikon myöhemmin tulee ensiksi paketti niin on kumma. Kummatkin liikkeet englannista ja halvimmalla postilla tilattu
wizardin pakettis tulee tod.näk. tänään tai huomenna, näin itsellä on wizardin paketit aina tulleet kun oon tilannut viikonloppuna.
- Jyrki
-
Viimeiset saapuneet Gummy Bearsit aivan mauttomia. Kaverilla sama juttu. Missähän mättää; sekotteleeko noi itte niksat joukkoon ja kun maut käyny vähiin, niin laitettu "hieman" laimeempaa???
Suorastaan epämiellyttävää kun ei maistu oikeastaan millekään...
-
28.2 shipattu minilava ja postilaatikossa ollut kuin laskuja tänään :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MiDaS
Viimeiset saapuneet Gummy Bearsit aivan mauttomia. Kaverilla sama juttu. Missähän mättää; sekotteleeko noi itte niksat joukkoon ja kun maut käyny vähiin, niin laitettu "hieman" laimeempaa???
Aika laimean makuista oli omanikin joka muutama viikko sitten saapui. 25mg oli kun laihemmat oli loppu, mutta mieto oli tosiaan nallen makua :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MiDaS
Wizardin touhu vähä epäilyttää näis premiun-nesteis; syksyllä oli juttua ku JagerBomb ei maistunut enää yhtään samalta kuin ennen ja nyt just täälläki oli ketju jossa ihmetellään Jamaican me crazyn maun heikkenemistä. Itsekin tuon totesin kun mulla on pullo sekä Wizardilta hommattua että PinkSpotilta hommattua ja maku katoaa mitä isommalla suhteella sekottelee Wizardin tököttiä mukaan.
http://www.e-savuke.com/forum/index....60158#msg60158
Tulee kyllä jatkossa tilattua ko. nesteet suoraan jenkeistä ja lisättyä omat niksat...
-
perhana. Viime tiistaina tilattu tavarat eikä vieläkään näy. Odotella nyt viel huomiseen ainakin ja jos sit kyselis vähän et missähän menevät. aiemmin kumminkin tulivat 4 päivässä.
-
Minäkin olin pettynyt siihen ettei viimeksi tilaamani jekkupommi maistunut samalta kuin ennen. Siksipä odotinkin innolla, että Liberty saa jekun ja kuminallen valikoimaansa. Loppuviikosta ehkä pääsee taas maistamaan paremman makuisia versioita :)
-
Itsekin tilasi jo toissa viikonloppuna, eli nyt kolme kertaa ehtinyt pettyä postilaatikolla to, pe ja tänään maanantaina. Onpa pirun kurja tulla kotiin töistä kun salmiakki ei odota postilaatikossa :-\
Ei ole ennen näin kauaa welholta tarvinnut odotella...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tzar Ko
Minäkin olin pettynyt siihen ettei viimeksi tilaamani jekkupommi maistunut samalta kuin ennen.
No voi helvata...Saas nähdä mitä on omassa tilauksessa, jos noin on.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
mieda82
Itsekin tilasi jo toissa viikonloppuna, eli nyt kolme kertaa ehtinyt pettyä postilaatikolla to, pe ja tänään maanantaina. Onpa pirun kurja tulla kotiin töistä kun salmiakki ei odota postilaatikossa :-\
Ei ole ennen näin kauaa welholta tarvinnut odotella...
Samaan aikaan kun itsekkin. Tilannetta itsellä pahentaa että toimivia laitteita ei periaatteessa ole. Dse-901:sta voi ottaa toisesta akusta n.15 henkosta ja toisesta about 12. Kaksi atoa kuollut ja yksi akku. Tuolla nyt sinnittelen. Piti heittää jo aiemmin roskiin, mutta nyt on pakko ollut kotona käyttää. Niin ja laitteita sekä nesteitä tulossa itsellä. Laitoin nyt viikonloppuna jo toisen tilauksen eri paikkaan.
Lainaus:
Tilaukset lähetetään yleensä kahden arkipäivän aikana. Joskus kysyntää on paljon ja aikaa voi mennä hieman enemmän. Jos sinulla on kiire saada tuote nopeasti niin käytä pikatoimitusta kuten toimitus seuraavaksi päiväksi tai pikalähetys. Muut lähetykset toimitetaan Royal Mailin ensimmäisessä luokassa. Yleensä toimitus on perillä parissa päivässä sen jälkeen kun se lähtee meiltä. Briteissä meiltä lähteneet tilaukset ovat yleensä perillä seuraavana päivänä
Tuo siis welhon sivuilta. Tilauksesta 6 arkipäivää ja siitä että paketti lähti 5 arkipäivää. Huomenna 7/6 arkipäivää.
-
Juu minulla myös lähti paketti tulemaan 27.2. eikä vielä ole mitään kuulunut. Ei tässä muuta mutta viime torstaina tuli jo healthcabinista ensimmäinen e-savukkeeni niin on ollut aika pirullista vain katsella sitä.
Noh, toivotaan että huomenna tulisi. Hyvä kuitenkin tietää ettei tuo pari kolme arkipäivää aina pidä paikkaansa, etten nyt amatöörinä ala turhaan huolestumaan.
-
Jaha, täällähän onkin paljon porukkaa samoilla linjoilla. :laugh:
-
Mulla oli n. kk sitten ihmetystä FSUSAn RY4:n kanssa. Ihmeen kitkerää tavaraa, makeudesta ei tietookaan. Lähetin sillon mailia welholle tarkoin kuvauksin mausta ja mihin vertasin ja millä kaikilla testasin. Vastaus oli ah niin ihanan tyly; maku riippuu niin paljon siitä millä höyryttelee. Kiittimoooi.
No daa!
Meni luotto ja maku paikkaan myös tuon jutun takia...
Maistelen miltä mulle tulossa olevat gummikarhut maistuu...
-
Juu hyvin tökkii posti. 25 ja 29 tilattua eikä kumpaakaan pakettia näy.
On se perseestä jos vehlon litku linja alkaa nyt kusemaan. No, aina kannattaa valittaa ettei paska laadusta tule käytäntö.
Tänne myös valittaa, uskon että Aaron seurailee tätä lankaa aktiivisesti.