Se on Joyetech :teaching: :D
Printable View
mäki jo mietin et onks arskalta jääny joku uutuus kertomatta :D
typot tarjoaa lukihäiriö.dotorg
Laitoin picon tänään ensimmäistä kertaa usb laturiin kiinni ja laite pimeni. Kokeiltu muilla akuillakin mutta ei mitään elonmerkkejä.
Onko muilla tullut samanlaisia ongelmia?
Moikka! Ensimmäinen postini täällä foorumilla ja eka viikko takana ilman tupakkaa sähkötupakan avulla :) Mutta mulla olisi yks kysymys. Mulla on modina käytössä istick pico. Ja olen ihmetellyt että mikä ohjelma tuo ''bypass'' on? Wattagea normisti käytän enkä noita muita lämpötila asetus mahdollisuuksia. mutta tuo bypass mahdollisuus mietityttää?
Laitoin ton picon tilaukseen gb:n flash salesta. Nyt pitäs keksiä joku tankki sille kaveriksi. Pyörinyt korissa micro tfv4 ja serpent mini... Muita suosituksia? Pieni koko ja rakenneltavuus plussaa.
serpentti tai kaiffari
pöhlä mutta silti positiivinen.
Mulla on käytössä tankkkeina joyetechin cubis ja cubis pro. Molemmat helvetin hyviä perustankkeja. Ei vuoda ja hyvin pelittää
jaahas nyt alkoi itsellä tuo istick 200w menee ittekseen päälle -.- ei ole saanut nestettä tai kolhittu eikä ole kastunu.. mikähä täs nyt o
pöhlä mutta silti positiivinen.
Eipä o häävi laite tämä 100TC. Purkaa toisen akun melkein tyhjäksi ja toisessa on vielä melkein täysi varaus. Ei edes mitenkään loogisesti valitse kumpaa kuormitetaan enemmän. Vitt... Voihan tietysti olla vika laturissakin. Vanha i4 mihin on pari litraa mehua kaadettu päälle. Noh, katsellaan nyt heitänkö vesilintua vai jaksanko perehtyä syy/seuraus asioihin.
Itellä oli sit kai maanantai kappale siitä 100w TCstä. Purki akut tasaseen ja mitään ongelmia ei ollut ennenku sen tökkäs tietokoneeseen kiinni. Sen jälkeen sitä ei saanu virkoamaan enään millään ja on nyt paperipaino. :/
Itsellä sekä Cubus että Cubis pro, molemmilla kärtsää jos ei avaa kantta jolloin tankki saa ilmaa ja alkaa wikkaamaan :( aina kantta raottaessa nousee ilmakuplaa, sen jälkeen pelittää jonkin aikaa kunnes ko kannen raotus on uusittava :( Cubiksissa 1ohm vastukset, muitakin kokeiltu
Mitäs hyötyä vai onko mitään, Picon päivittämisestä...?
Custom logo :D
Tuossa ne muutokset suurinpiirtein...
Liite 28207
Eli näillä mennään, kiitos.
Jotain päivityksiä ilmestynyt Picoihin ja TC100w malleihin, Download - Eleaf electronic cigarette
Mikäköhän mahtaa olla vikana, ku välillä tunkee 3kk vanha i stick pico nesteröyypyjä suuhun + paukahtelee ku piekkari? Oon vaihtanu atomisaattorin ja tsekannu et tiivisteet ok.
Aika outoa että modi tunkee nestettä suuhun. En olekaan itse koskaan kokeillut höyryttää pelkällä modilla. Joistakin tankeista olen joskus saanut nestettä suuhun mutta koskaan en modista. :crazy:
Ai katos unohdin liittää siihen ton mielo 3 tankin varmaan siinä vika?
Hyvin suurella todenäköisyydellä. Kannattaa kysellä melo ketjusta. Sielt saat varmemmin vastauksia.
Pioneer n- 75 on kopio tuosta picosta fastechilla. Hintaa oli jotain 18 euroa. Kuukauden päivät toiminut ihan hyvin. Kayfuunia käytelly tuossa vaikka vähäsen iso tuohon värkkiin
Mikä mahtaa olla vikana sellasessa modissa kun Eleaf Istick 100W? Vikana on siis että kun painan tulitus-nappia niin lukee että power low. Mikä mahtaa olla vikana? Kiitos jo etukäteen.
Siis akut on ihan täynnä ja se näyttääkin että akku ihan täynnä, mutta kun painan tulitusnappia niin tulee että power low. Toimii hiukan pienemmillä tehoilla hetken joku 2 sek sitten tulee teksti power low.
Siis miten putsaan? Jollain tavallisella paperilla?
Jos sulla on ja jos pääset paikkoihin oikein hienolla hiomapaperilla niin se on paras. Jos se ei ole mahdollista niin nätisti raaputtamalla pienen ruuvimeisselin päälläkin sen voi tehdä kun muistaa vaan "naarmuttaa" joka kohdan hennolla voimalla niin että siitä tulee hiotun näköinen.
Ja onhan naitettu akkupari?
Mitä naitettu tarkoittaa? Että samasta pakasta vedettyjä ja yhdessä ladattuja vaiko mitä?