-
Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
Mietin taas kännissä että tilaisko sen porvarin vai ei O0 taidan juoda vielä toisen pöytäviina pullon ja katon sit uudestaan xD
Tottakai sä tilaat :D
-
Foorumin selaaminen pienissä on on vähän kuin menis pattajalla tyttöbaarin yksille :D
-
on se provari vaa iha liia kallis, mä ainaskii pitäydy nois vähä halvemmis modeis. otetaas pienet sille =)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kiiltokuva
Foorumin selaaminen pienissä on on vähän kuin menis pattajalla tyttöbaarin yksille :D
[shadow=red,left][/shadow]
molemmissa pyöriny kännissä useasti,pattiksella muutaman kerran useammin,uusi höyrytteliä O0 ps talo sillä sektorilla
-
Meshi-bullyyn drippaileminen lievässä humalassa on tarkkaa puuhaa. Nimim. Armottomat dryhitit ja kurkku huutaa armoa :esmoke:
-
kuumaa rommia ja applewood :esmoke: hyvin soppii yhteen. Huomenna paluu arkeen :D
-
Kävi tuuri, eikä löytynyt mitään rahareikää vaikka kuinka uhmasin kohtaloa täällä pyörien. Noh tänään on uusi yö taas :D
Karpalo+tasavalta takaa tahdit.
-
Joe kuittaa, näihin kuviin, näihin tunnelmiin, hyvää yötä.
-
2 Liitteet
Kyl se siit taas :antismoke:
-
-
Vs: Ja taas kännissä? (olen juonut jo siiderin, voinko lopettaa?)
Nyt o taas VaperMan flänässä, ei helvattu. Kattelin tuubista vapojuttuja ja hokasin et se rankka tyyppi SiB77 o täältä. Aluks kattelin katteellisna et ei hitto ku o sälli porvari ku varaa ostaa hirmu läjä leluja ja sit huomsin et se saa niit arvoastelun ja kokeiluun.
Sylettää ku ite o niin köyhä ettei oo varaa ostella mittää kivaa :/
Nyt ku oikolin ätä ni unohin mitä olin kirjottaamsa, no iha sam lol jatjampa vidl dokausta ja SiBin viteoitte kattelua
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
VaperMan
Sylettää ku ite o niin köyhä ettei oo varaa ostella mittää kivaa :/
En halua olla ilkee enkä haluu saarnata, mut jos jättäis muutaman känni-illan väliin niin sais vaikka Provarin sillä rahalla...
-
Ymmärrän, mut dokaamine o halpaa ku saa viron tuliaisii :D
-
Ja vielki vdetään soppaa luukkuu kohti xD
-
Tänään illalla jotain tuparin tapaista tiedossa pienellä porukalla. Eiköhän sitä taas alkoholi hieman maittaisi kun on ollut niin raskas viikko takana ja edellisestä kerrasta vierähtänyt jo pari kuukautta. Odyn kanssa säheltäminenkin on pistänyt sapettaan tässä.. :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hesekiel
Tänään illalla jotain tuparin tapaista tiedossa pienellä porukalla. Eiköhän sitä taas alkoholi hieman maittaisi kun on ollut niin raskas viikko takana ja edellisestä kerrasta vierähtänyt jo pari kuukautta. Odyn kanssa säheltäminenkin on pistänyt sapettaan tässä.. :esmoke:
Samat suunnitelmat, tosin tupareista pitäisi jatkaa Peetrin keikalle :P
-
joopatijoo, korkki narahti
-
Vs: Ja taas kännissä? (Ja vielki vdetään soppaa luukkuu kohti)
Eilen tuli otettua kalsarit mut tänään on ollut vähän hiljasempaa.
-
Keiterei ja hohtokeilaus. :esmoke:
-
Eilen tuli heiluttua pitkälle pikkutunneille. Tänään vaan vähän tasottavia ja saunaa! :D
Pakko alkaa arkeen totuttelemaan kun loma loppuu, ja työt alkaa taas maanantaina.