Tuskinpa siellä ihan koko CSI on paikalla että kunhan karvoja on osumakohdassa niin hyvin taitaa välttää
Printable View
Tuskinpa siellä ihan koko CSI on paikalla että kunhan karvoja on osumakohdassa niin hyvin taitaa välttää
Ainakin Ifillä taitaa olla noita kaskoja neljää tasoa (täysi, laaja, perus ja osakasko?) ja kai kaikissa ne omavastuut joko 150, 200 tai 500 jossen vallan väärin muista. Mitä pienempi omavastuu niin kalliimpi vakuutus. Mulla on peruskasko ja pitääkin tutkia että tosiaanko se korvaa sorkkaeläinvahingon vain jos elukka kellottaa kuolleena paikan päällä! X-(
Ihan missään ei semmosta vaadita, ainoastaan pitää pystyä olemaan varma että se vahinko johtui siitä hirvestä
Peurat mun reiteillä se ongelma on, viikoittain näkee vähintään kerran jarrutusjäljet ja ison kuivuneen verilätäkön, huonolla onnella osuu paikalle kun tilanne päällä ja eläin kitumassa. :( Mutta yhtälailla sitten on niitä hitaammasta vauhdista tapahtuvia töytäsyjä kun eläin ei jää paikalle, jääkö aina verta tai karvojakaan etupuskuriin. Mutta kalliisti oiottavaa peltiä jää silti. On noi sorkalliset aika vatipäitä, hirvet tosiaan voi parkissa olevaa autoa koittaa astua kuten IcedForcelle meinasi ilmeisesti käydä, ja peurat on niin herneaivoja että ne saattaa juosta ihan itse suoraan auton kylkeen.
kaleppo, mun mielestä laajaa kaskoa (jos nyt puhutaan siitä täyskaskoa seuraavasta) ei kannata ottaa kauheasti alta kymppitonnin olevaan autoon, aika turhaa semmoisesta maksaa.
Nuo laajemmat kaskot yleensä sisältävät joitain noita erikoisvakuutuksia, mutta yleisemmin ne sisältyvät jo täyskaskoon ja laajemmillakaskoilla annetaan keskeytymis vakuutus (jos auto hajoaa tielle, niin vakuutusyhtiö hommaa hinauksen ja vuokra-auton tilalle) ja vastaavaa. Onhan ne tietty käteviä, jos ajaa mittarin ympäri vuodessa tai jotain Fordia, Ladaa, Opelia tai ransakalaista giljottinia, mutta tuskin muuten tulet ikinä tarvitsemaan niitä ominaisuuksia.
Paitsi toki se psykologinen puoli, että kaikkea ei tarvi itse hoitaa.
Massillisesti tosin sama lopputulos.
Siis tuossa vaihtoehdossa, missä se partneri on, niin ei, mutta yksineläjänä kaikesta vastaaminen käy joskus raskaaksi.
Mutta fiilis on eri maksatko autorempan taikka ruuat vaikka kulutettu raha olisikin sama
ja jos auto on henk koht niin siitä nauttii vain kuljettaja ruuasta molemmat :)
Ylimielisellä on aina hauskempaa.
Ei nyt millään pahalla gurukolleegaa kohtaan, mutta sulla tuntuu melko usein menevän vastaukset kysymyksen vierestä. :D
Mitä ylimielistä siinä on, kun ihan vilpittömästi ihmettelin eroa siinä maksaako toisen auton korjauksen, vai käyttääkö saman summan ruokakauppaan kun toisen rahat on siihen korjaukseen huvenneet? Lopputulos on kuitenkin aivan sama (=auto korjattu ja ruokaa ostettu) ja saman verran rahaa joka tapauksessa kuluu. :thinking:
.
Mitää, kohtalotoveri? :yeah: Mullakin särkee päätä kun ukkosta ilmassa, monet pitää hulluna mutta kyllä meitä on ja onko se ihmekkään kun tieteellisesti todistettu että ukkonen saattaa jääkaapistakin maidon hapattaa, kyllä sitä vaan jotain jännää ukkosen alla ja ukkosella tapahtuu. :thinking:
Sama vika allekirjottaneella.
Joo, ja mulla kun ei käytännössä ikinä ole päänsärkyä muulloin niin aika selvä yhteys on. Tietää sääennustetta katsomatta jos kunnon ukkosrintama tulossa kun päässä joimii. Raskas matalapaine taas tekee väsyneeksi, sadepäivänä ei tee mieli muuta kun nukkua. Eläimethän reagoi kanssa vahvasti matalapaineeseen, mun pikkuelukat nukkuu perse homeessa koko päivän jos on sadepäivä. :D
Ihan selvennykseksi asiaa ihmetteleville:
Mä oon niin kauan jo ollut itse vastuussa meidän taloudesta ja kaikesta muustakin. Siksi maksaisin oman (periaatteessa oman vaikka paperilla ei olekkaan) autoni korjauksesta ja mies sitten osallistuisi yhteisiin menoihin joihin kuuluu esim. se ruoka. Vaikka rahaa menis saman verran niin se on tälläselle itsenäiselle naiselle kumminkin periaatekysymys.
Mä uskon, että joissakin parisuhteissa nainen ostaa tonnilla vaatteita ja meikkejä ja mies sitten vastaavasti ostelee sitä ruokaa. Vai mitä sanotte miehet, maksaisitteko tonnin naisen hömpötyksistä vai ostaisitteko mieluiten samalla summalla ruokaa?
Aiemmin sanoin että riittää kun on kiltti ja normaali (tai no, kuka meistä nyt on täysin "normaali", ehkä sana turvallinen kuvaa paremmin) mutta täytyy toisen omillaankin kyetä tulemaan toimeen ennen kuin kannattaa ajatella hynttyitä yhteen ja yhteistä taloutta. :thinking:
Eli Trolli olettaa omat rahat=äijä dokaa kaikki ja akka maksaa rasvat+laskut?
Meillä on molemmilla omat rahat, joilla saa tehdä mitä lystää. Vaikka polttaa pihalla jos huvittaa. KUNHAN LASKUPINO PIENENEE ja safkatilillä on rahaa. Tämän jälkeen emäntä on vapaa ostelemaan vaatteita, meikkejä mitä vaan. Mä taas hussaan kaiken jäljelle jäävän vapotuskamaan :D Ja muksuun, jos näen jotain kivaa sille. :love:
Hyvin sä taas vedät.
Noin ton sun tekstin voi tulkita :D
Vitut voi.:D
Mä osapuilleen sanoin samaa, mitä sä.
0
Nojoo, teki mieli vinoilla. Sorry ;)
Mut Departed to Amsterdam. Mua rankaistaan tästä tilauksesta. Paljon. Tän kuun lopulla voi onneks kysellä rahat takasin ebaysta.
AI PRKL STNA VTTU JA NIIN POISPÄIN. Jo helpotti, pitäis nimittäin taas alkaa lukemaan pääsykokeisiin ja kiinnostustaso tälleen kolmannella yrityskerralla on pyöreä 0.
Hitto kun tulee höyryteltyä paljon kun katselee Youtubesta höyryttelyyn liittyviä videoita. X-(
Onkos muut huomanneet saamaa efektiä?
Olikohan tänään pitkänniemen ovet taas jäänyt auki?
"Meidän isä tarvii uuden puhelimen ja siinä pitää olla hyvä näyttö, kun se lukee iltalehden netistä." ok, esitellään hintaluokassa alin mahdollinen hyvää näyttöä "Ei se noin paljoa saa maksaa, kun iskä on niin vanha, eikö teillä ole Nokian 800 sarjaa enää?"
Tämä mua vituttaa, että vanhuksia pidetään jotain vitun kaatopaikkoina, joille voi viedä mitä tahansa kuraa joka ei edes pelitä nykyaikana kunnolla. Se 199 egeä puhelimesta ei voi olla noin paljon.
Ihmettelin kun tulee vaisut höyryt täydelläkin akulla Ambassadeurista. Konehuone auki, mittarit plussaan ja miinukseen ja droppia yli voltti 0.7ohm vastukseen X-( (4.20->3.15)
On hinkattu kontaktit sun muut mutta ei mitään vaikutusta. Akku luonnollisesti testattu toisessa modissa samalla atolla ja setupilla jossa droppia oli ~0.4v. (4.19->3.81)
Mitä modia sitä nyt kantaa töissä matkassa :(
Ei nyt onnistu ei sitten mikään, kloonit ei kestä, mikään höyry ei oikein maistu hyvältä, närästää, pallopää tactile hajosi joten dnaboxi ei käytössä, töissä paskaa, auto pitäisi katsastaa ja tuskin menee läpi, kiinan paketit ei tuu, iltapäivälehtien uutiset raivostuttaa, ei jaksa pelata, töissä olisi kiva olla mutta taitaa kesätyöläiset viedä vähätkin tunnit, mikään ei yksînkertaisesti huvita/kiinnosta.
Jotain hyvääkin, niksat laskettu 5mg, jääkaapissa on pari kaljaa ja huomenna vapaapäivä joten voi tehdä omia töitä... perkele.
..Ihmiset jotka pesee koko autonsa huoltoaseman pikaiseen lasinpesuun tarkoitetulla välineistöllä!
Myös hieman ärsyttää ajaa töissä välillä automaatilla ja väliin taas manuaalilla... Joka toinen viikko hapuilee kytkintä,epäröiden startata ja joka toinen viikkoo starttaa,jarru pohjassa mut vaihde silmäs hypäten 1/2m eteenpäin!
Myös ylipainoiset,laiskat ihmiset jotka ei vaan jaksa yrittää 5-6 kerrokseen nousua,vaikka jalat toimivat,vaan haluaa istua ja röhnöttää auton pyörätuolis allekirjoittaneen hikoillessa heidät porraskiipijän voimin ylös!
Taidat olla taksikuski?
Porraskiipijävarusteinen invabussi. :)
Mää en kyllä oikein ymmärrä tuota Itellaa nyt. Miksei ne voi muka päivän aikana rekisteröidä sitä pakettia ja laittaa eteenpäin? Eilen aamulla tullu Suomeen ja sen jälkeen ei mitään tapahtumia.
http://i.imgur.com/TnqAIKN.png